Vegetarisk och Vegansk kost

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
KIKIsnus Tjej, 31 år

7 346 forumsinlägg

Skrivet:
1 februari 2010 kl. 20:34
KIKIsnus Tjej, 31 år

Citat från Inferno


Jag har en stor korg med valnötter, men hittar inte nötknäckaren. D:

Släng dem i marken!
Det brukade jag göra när jag saknade knäckare.

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
1 februari 2010 kl. 20:36
QWERDF 33 år

Citat från Grispitt


Citat från Inferno

Jag har en stor korg med valnötter, men hittar inte nötknäckaren. D:

Släng dem i marken!
Det brukade jag göra när jag saknade knäckare.


Jag har provat allt möjligt. Hårda jävlar.

Dinkel Tjej, 36 år

2 389 forumsinlägg

Skrivet:
1 februari 2010 kl. 20:37
Dinkel Tjej, 36 år

Citat från Inferno


Citat från Grispitt

Citat från Inferno

Jag har en stor korg med valnötter, men hittar inte nötknäckaren. D:

Släng dem i marken!
Det brukade jag göra när jag saknade knäckare.

Jag har provat allt möjligt. Hårda jävlar.


Hammare!

AlexNoir Tjej, 32 år

7 650 forumsinlägg

Skrivet:
1 februari 2010 kl. 20:40
AlexNoir Tjej, 32 år

Citat från Inferno


Jag har en stor korg med valnötter, men hittar inte nötknäckaren. D:

Jag har provat allt möjligt. Hårda jävlar.

Far, jag kan inte få upp min kokosnöt. Nej, inte ens med hammare och spik! (8)

theblackicicle Tjej, 36 år

1 386 forumsinlägg

Skrivet:
1 februari 2010 kl. 20:41
theblackicicle Tjej, 36 år

Kan man inte göra makaronimos som man kan ha på hamburgarbröd? D:

För jag är sjukt sugen på makaroner, hamburgarbröd och ketchup... :/

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
1 februari 2010 kl. 20:41
QWERDF 33 år

Pappa har sina hammare uppe i Norrtälje. :|

RedShirtGuy Tjej, 34 år

26 072 forumsinlägg

Skrivet:
1 februari 2010 kl. 20:42
RedShirtGuy Tjej, 34 år

Do a Falcon Punch

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
1 februari 2010 kl. 20:44
QWERDF 33 år

/Google.

Fick upp en rätt otrevlig bild. :(

RedShirtGuy Tjej, 34 år

26 072 forumsinlägg

Skrivet:
1 februari 2010 kl. 20:45
RedShirtGuy Tjej, 34 år

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
1 februari 2010 kl. 20:54
QWERDF 33 år

Jag fick upp två valnötter!

theblackicicle Tjej, 36 år

1 386 forumsinlägg

Skrivet:
1 februari 2010 kl. 21:06
theblackicicle Tjej, 36 år

makaronerna ramlade av D: fail...

KIKIsnus Tjej, 31 år

7 346 forumsinlägg

Skrivet:
1 februari 2010 kl. 21:09
KIKIsnus Tjej, 31 år

Brukade stampa på nötterna också!
Med rena skor såklart.

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
1 februari 2010 kl. 21:09
QWERDF 33 år

Mosade makaroner på hamburgerbröd? xD

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
1 februari 2010 kl. 21:09
QWERDF 33 år

Citat från Grispitt


Brukade stampa på nötterna också!
Med rena skor såklart.


Jag använder tänderna. Gör mindre ont.

theblackicicle Tjej, 36 år

1 386 forumsinlägg

Skrivet:
1 februari 2010 kl. 21:12
theblackicicle Tjej, 36 år

Orkade inte mosa, lade bara på dem.. Gick inte... Dessutom var hela upplevelsen så konsistenslös att det bara var mysko...!


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet