Vegetarisk och Vegansk kost

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
melilot Tjej, 32 år

2 877 forumsinlägg

Skrivet:
1 februari 2010 kl. 18:52
melilot Tjej, 32 år

Alla smakar samma sak, om man inte ändrar i receptet och gör någon slags kikärtsbollar istället.

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
1 februari 2010 kl. 18:53
QWERDF 33 år

Citat från snowdoll


Någon får göra falafel till mig någongång. Jag har bara ätit äcklig falafel. :(

Jag kan ordna falafel till picknicken!

AlexNoir Tjej, 32 år

7 650 forumsinlägg

Skrivet:
1 februari 2010 kl. 19:07
AlexNoir Tjej, 32 år

Citat från Inferno


Citat från snowdoll

Någon får göra falafel till mig någongång. Jag har bara ätit äcklig falafel. :(

Jag kan ordna falafel till picknicken!


Åh! :>

AlexNoir Tjej, 32 år

7 650 forumsinlägg

Skrivet:
1 februari 2010 kl. 19:24
AlexNoir Tjej, 32 år

Mmm, färska dadlar. <3

RedShirtGuy Tjej, 34 år

26 072 forumsinlägg

Skrivet:
1 februari 2010 kl. 19:25
RedShirtGuy Tjej, 34 år

Mmm, egen rostade nötter.

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
1 februari 2010 kl. 19:27
natsukashi Kille, 60 år

Citat från snowdoll


Mmm, färska dadlar. <3

Stop that, gått runt hela dagen, inte hittat dem. Fett ledsen. :(

AlexNoir Tjej, 32 år

7 650 forumsinlägg

Skrivet:
1 februari 2010 kl. 19:31
AlexNoir Tjej, 32 år

Citat från natsukashi


Stop that, gått runt hela dagen, inte hittat dem. Fett ledsen. :(

Haha, jag har ett helt paket! Det är alldeles nyöppnat! :>

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
1 februari 2010 kl. 19:39
QWERDF 33 år

Jag vill ha soltorkade tomater. De i min skola brukar ha i lite med röda linser som står vid salladsbordet.
Brukar alltid stå och peta för att få tag på några. 8D

AlexNoir Tjej, 32 år

7 650 forumsinlägg

Skrivet:
1 februari 2010 kl. 19:40
AlexNoir Tjej, 32 år

Citat från Inferno


Jag vill ha soltorkade tomater. De i min skola brukar ha i lite med röda linser som står vid salladsbordet.
Brukar alltid stå och peta för att få tag på några. 8D


Haha, aww, vad gulligt det lät. :>

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
1 februari 2010 kl. 19:44
QWERDF 33 år

Citat från snowdoll


Citat från Inferno

Jag vill ha soltorkade tomater. De i min skola brukar ha i lite med röda linser som står vid salladsbordet.
Brukar alltid stå och peta för att få tag på några. 8D

Haha, aww, vad gulligt det lät. :>


Du kommer inte lyckas få mig att rodna den här gången!

AlexNoir Tjej, 32 år

7 650 forumsinlägg

Skrivet:
1 februari 2010 kl. 19:44
AlexNoir Tjej, 32 år

Citat från Inferno


Du kommer inte lyckas få mig att rodna den här gången!

Jag får alla att rodna! :@

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
1 februari 2010 kl. 19:47
QWERDF 33 år

Inte mig! Moahahahah.

OnT: Jag vill ha tips på roliga kryddor. Just nu är det mango curry och kanel som jag knarkar.
Vet för övrigt att kanel kan vara skadlig i stora mängder, så jag lovar att jag är sparsam. ^^

AlexNoir Tjej, 32 år

7 650 forumsinlägg

Skrivet:
1 februari 2010 kl. 19:48
AlexNoir Tjej, 32 år

Citat från Inferno


Inte mig! Moahahahah.

OnT: Jag vill ha tips på roliga kryddor. Just nu är det mango curry och kanel som jag knarkar.
Vet för övrigt att kanel kan vara skadlig i stora mängder, så jag lovar att jag är sparsam. ^^


Vänta bara på picknicken! :$

OnT: Chiliblandning! :>

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
1 februari 2010 kl. 20:09
natsukashi Kille, 60 år

Kardemumma är episkt, och chiliblandningar som sagt!

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
1 februari 2010 kl. 20:31
QWERDF 33 år

Tack, tack!


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet