Vegetarisk och Vegansk kost

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
31 januari 2010 kl. 22:08
QWERDF 33 år

Jag har en stor korg med valnötter, men hittar inte nötknäckaren. D:

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
1 februari 2010 kl. 11:08
natsukashi Kille, 60 år

Citat från KlM


Citat från Inferno

Jag har börjat ha linfrön i sallad. <33
Gäller bara att dugga ordentligt då.


Hmm.. Ska testas! Jag brukar ha solrosfrön i sallader, havregrynsgröt, müsli,
Men ska testa hampafrön och linfrön, har dock inte sett hampafrön någonstans här lokalt, blir väl att beställa från Goodstore eller RawFoodShop


Om du inte vill gå till granngården och köpa 20kg för typ 200kr.
Funderar på att dra dit och köpa melass och hampafrön någon dag.

kim Kille, 34 år

2 258 forumsinlägg

Skrivet:
1 februari 2010 kl. 11:08
kim Kille, 34 år

Granngården? o:

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
1 februari 2010 kl. 11:17
natsukashi Kille, 60 år



Där man köper massa djurfoder! ;>;>

kim Kille, 34 år

2 258 forumsinlägg

Skrivet:
1 februari 2010 kl. 11:20
kim Kille, 34 år

Jaha, najs :D

lsidhjkjh Tjej, 32 år

2 983 forumsinlägg

Skrivet:
1 februari 2010 kl. 16:13
lsidhjkjh Tjej, 32 år

Hahaha åh.
Trodde jag var inne på "Vad tänder du på?"-tråden, och så står det "Granngården? o:" överst.
Haha :(

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
1 februari 2010 kl. 16:31
natsukashi Kille, 60 år

Citat från uulin


Hahaha åh.
Trodde jag var inne på "Vad tänder du på?"-tråden, och så står det "Granngården? o:" överst.
Haha :(


Hästfoder makes me lose NoFapFebruary!

melilot Tjej, 32 år

2 877 forumsinlägg

Skrivet:
1 februari 2010 kl. 18:21
melilot Tjej, 32 år

Är det verkligen bra att äta djurfodret?

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
1 februari 2010 kl. 18:26
natsukashi Kille, 60 år

Citat från Freetown


Är det verkligen bra att äta djurfodret?

Ungefär lika bra som att äta solrosfrön, pumpafrön och liknande. Frömix för müsli och fågelmat = samma produkt men olika pris och namn.

RedShirtGuy Tjej, 34 år

26 072 forumsinlägg

Skrivet:
1 februari 2010 kl. 18:26
RedShirtGuy Tjej, 34 år

Är väll mer FOGEL mat man köper

RedShirtGuy Tjej, 34 år

26 072 forumsinlägg

Skrivet:
1 februari 2010 kl. 18:40
RedShirtGuy Tjej, 34 år

Falafel med pommes eller makaroner, vilken tycker ni?

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
1 februari 2010 kl. 18:40
natsukashi Kille, 60 år

Makaroner, passar bättre med tahini.

theblackicicle Tjej, 36 år

1 386 forumsinlägg

Skrivet:
1 februari 2010 kl. 18:46
theblackicicle Tjej, 36 år

Makaronisoppa <3

Stark som in i, men god som attsingens!

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
1 februari 2010 kl. 18:48
QWERDF 33 år

Skulle inte tacka nej till falafel nu.
Har ätit fyra mackor sedan jag kom hem..

AlexNoir Tjej, 32 år

7 650 forumsinlägg

Skrivet:
1 februari 2010 kl. 18:49
AlexNoir Tjej, 32 år

Någon får göra falafel till mig någongång. Jag har bara ätit äcklig falafel. :(


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet