Vegetarisk och Vegansk kost

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Meowtwo Kille, 32 år

8 339 forumsinlägg

Skrivet:
31 januari 2010 kl. 14:21
Meowtwo Kille, 32 år

Åt nyss en blodig fläskkotlett

Jaha, nehe. Vegetarisk, mitt fel.

KIKIsnus Tjej, 31 år

7 346 forumsinlägg

Skrivet:
31 januari 2010 kl. 14:23
KIKIsnus Tjej, 31 år

Äter wook med nudlar,teriyakisås och kyckling.
Rätt nära veggiemat!

theblackicicle Tjej, 36 år

1 386 forumsinlägg

Skrivet:
31 januari 2010 kl. 14:27
theblackicicle Tjej, 36 år

tabasco?

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
31 januari 2010 kl. 14:40
QWERDF 33 år

Roliga människor. ^

sten Tjej, 32 år

1 960 forumsinlägg

Skrivet:
31 januari 2010 kl. 15:15
sten Tjej, 32 år

Nomnomnom, pizza. <3

lsidhjkjh Tjej, 32 år

2 983 forumsinlägg

Skrivet:
31 januari 2010 kl. 16:37
lsidhjkjh Tjej, 32 år

Jag menade de med skum, och ja, de görs med gelatin.


SNELHEST: Tack. Ska leta efter det.

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
31 januari 2010 kl. 16:53
QWERDF 33 år

Blandade kakao med sirap och vatten och slängde i ett gäng jordnötter och sedan in i frysen.
Det blev gott. Vem fan behöver köpa choklad i affären?

theblackicicle Tjej, 36 år

1 386 forumsinlägg

Skrivet:
31 januari 2010 kl. 17:25
theblackicicle Tjej, 36 år

Uh, jag blev så sugen på kokosmjölknånting när jag läste om det här.. Så gjorde nudel- och kokosmjölkssoppa...
Nu är jag äckligt mätt ):

Apelsin Kille, 31 år

2 990 forumsinlägg

Skrivet:
31 januari 2010 kl. 18:15
Apelsin Kille, 31 år

Någon som har någit fint recept som innehåller rikligt med omega 3?
Fått brist på det och har inte råd med kostillskott ):

AlexNoir Tjej, 32 år

7 650 forumsinlägg

Skrivet:
31 januari 2010 kl. 18:17
AlexNoir Tjej, 32 år

Citat från Apelsin


Någon som har någit fint recept som innehåller rikligt med omega 3?
Fått brist på det och har inte råd med kostillskott ):


Om du ska göra sallad så kan du ha kallpressad rapsolja över eller om du ska äta yoghurt/soyghurt med müsli så kan du ha i linfrön. :>

EDIT: Om du värmer den kallpressade oljan så försvinner alla nyttigheter. :>

warhol Tjej, 34 år

94 forumsinlägg

Skrivet:
31 januari 2010 kl. 18:27
warhol Tjej, 34 år

Citat från maddie


Citat från warhol

lagade nyss kikärtsbiffar, var inte så gott som jag trodde d skulle bli men helt ok

Gör egna kikärtspannkakor, asgott


åh, hur gör man det ?

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
31 januari 2010 kl. 18:32
QWERDF 33 år

Jag har börjat ha linfrön i sallad. <33
Gäller bara att dugga ordentligt då.

kim Kille, 34 år

2 258 forumsinlägg

Skrivet:
31 januari 2010 kl. 18:41
kim Kille, 34 år

Citat från Inferno


Jag har börjat ha linfrön i sallad. <33
Gäller bara att dugga ordentligt då.



Hmm.. Ska testas! Jag brukar ha solrosfrön i sallader, havregrynsgröt, müsli,
Men ska testa hampafrön och linfrön, har dock inte sett hampafrön någonstans här lokalt, blir väl att beställa från Goodstore eller RawFoodShop

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
31 januari 2010 kl. 18:43
QWERDF 33 år

Mja.. Hampafrön verkar vara lite svåra att få tag på.

Apelsin Kille, 31 år

2 990 forumsinlägg

Skrivet:
31 januari 2010 kl. 22:07
Apelsin Kille, 31 år

Får leva på saker innehållande olja, linfrön och valnötter, blir perfekt (:


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet