Vegetarisk och Vegansk kost

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
postlapsaria Tjej, 33 år

1 970 forumsinlägg

Skrivet:
19 januari 2013 kl. 13:12
postlapsaria Tjej, 33 år

Citat från sailormoon


veganer!!! brukar ni ta tillskott för diverse vitaminer? eller hur funkar det med D-vitamin det mörka halvåret?

brukar ta b12, omega 3 och d-vitamin några gånger / vecka.

ithica Kille, 32 år

10 106 forumsinlägg

Skrivet:
19 januari 2013 kl. 14:33
ithica Kille, 32 år

Har linfrön i allt, det är väl bra för vissa vitaminer?

ithica Kille, 32 år

10 106 forumsinlägg

Skrivet:
19 januari 2013 kl. 14:34
ithica Kille, 32 år

Also, såna där svampsopskonserver som är klara att äta, brukar de vara veganska?

RedShirtGuy Tjej, 34 år

26 072 forumsinlägg

Skrivet:
19 januari 2013 kl. 14:37
RedShirtGuy Tjej, 34 år

Brukar vara koblod i dem^

ithica Kille, 32 år

10 106 forumsinlägg

Skrivet:
19 januari 2013 kl. 14:37
ithica Kille, 32 år

"ok"

AuschwitzWantsU Tjej, 26 år

672 forumsinlägg

Skrivet:
19 januari 2013 kl. 14:45
AuschwitzWantsU Tjej, 26 år

Ärligt? Jag har iof aldrig ätit sådan burkmat. Men vad ska det vara nödvändigt för? Lika logiskt som när de har i endast laktos i något, horor.

AeriDorno Kille, 30 år

2 718 forumsinlägg

Skrivet:
19 januari 2013 kl. 14:51
AeriDorno Kille, 30 år

Citat från AuschwitzWantsU


Ärligt? Jag har iof aldrig ätit sådan burkmat. Men vad ska det vara nödvändigt för? Lika logiskt som när de har i endast laktos i något, horor.

Bra namn..

YamadaAkira Kille, 37 år

1 746 forumsinlägg

Skrivet:
19 januari 2013 kl. 14:51
YamadaAkira Kille, 37 år

Lite samma med att det finns ansjovis i väldigt många pastasåser.....

molly Tjej, 34 år

11 279 forumsinlägg

Skrivet:
19 januari 2013 kl. 14:52
molly Tjej, 34 år

Tror inte han var jätteseriös, faktiskt.

YamadaAkira Kille, 37 år

1 746 forumsinlägg

Skrivet:
19 januari 2013 kl. 14:52
YamadaAkira Kille, 37 år

Citat från molly


Tror inte han var jätteseriös, faktiskt.

Jag med.

AuschwitzWantsU Tjej, 26 år

672 forumsinlägg

Skrivet:
19 januari 2013 kl. 14:53
AuschwitzWantsU Tjej, 26 år

Citat från molly


Tror inte han var jätteseriös, faktiskt.

Det är ju dock inte omöjligt, det som är roligt.

AuschwitzWantsU Tjej, 26 år

672 forumsinlägg

Skrivet:
19 januari 2013 kl. 14:55
AuschwitzWantsU Tjej, 26 år

Citat från Dyrkarn


Bra namn..[/i]

ÅÅWH TAACK DITT ÄR OXÅ JÄTTE COWLT!
Och det har med saken att göra och var värt att citera?

KratzPMA Kille, 37 år

3 914 forumsinlägg

Skrivet:
19 januari 2013 kl. 15:03
KratzPMA Kille, 37 år

Jag kör OmniVegan. Varför vet jag inte riktigt, tror inte det gör någon skillnad men känns bra om man skulle kännas sig dålig och man kan utesluta vitaminbrist mer eller mindre. Placebo-effekten är nog rätt stor, vegan eller inte när det gäller sån där skit.

AeriDorno Kille, 30 år

2 718 forumsinlägg

Skrivet:
19 januari 2013 kl. 15:08
AeriDorno Kille, 30 år

knappast värt att citera egentligen.
Ganska obetänksam användning av Auschwitz. Just saying.

mandis Tjej, 32 år

8 767 forumsinlägg

Skrivet:
19 januari 2013 kl. 15:19
mandis Tjej, 32 år

Jag är jude och hade släktingar som satt på bl.a. Auschwitz, inte gråter jag för det. Orka vara så seriös.

Förövrigt, har någon testat göra biffar på sojabönor någon gång?


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet