Vegetarisk och Vegansk kost

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
18 januari 2013 kl. 19:08
natsukashi Kille, 60 år

Citat från siabravi


Ok gjorde nyss en fusion av hummous och pesto. Dör. Så jävla gott

basilika och pinjenötter eller?

ithica Kille, 32 år

10 106 forumsinlägg

Skrivet:
18 januari 2013 kl. 19:21
ithica Kille, 32 år

Och soltorkade tomater och vitlök!

Mia Tjej, 31 år

2 394 forumsinlägg

Skrivet:
18 januari 2013 kl. 20:04
Mia Tjej, 31 år

min familj har gått med på en vegetarisk vecka(middagar) om jag kan lägga fram förslag på vad vi ska äta!! så hjälp??
å säg inte typ sojakorv å sånt pls

Seidur Tjej, 31 år

463 forumsinlägg

Skrivet:
18 januari 2013 kl. 20:09
Seidur Tjej, 31 år

Gjorde denna veganska: http://www.ziplist.com/recipes/377373 med diverse ändringar. Bytte ut vanliga
päron mot nashi, sharon samt dadlar. Sinnesjukt gott det blev!

molly Tjej, 34 år

11 279 forumsinlägg

Skrivet:
18 januari 2013 kl. 20:09
molly Tjej, 34 år

Mia: Tipsade om det för några dagar sen i allmänhet; svamprisotto är nice!

K1R4 Tjej, 27 år

220 forumsinlägg

Skrivet:
18 januari 2013 kl. 20:12
K1R4 Tjej, 27 år

Vegetarisk sushi är hur gott som helst :)

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
18 januari 2013 kl. 20:15
natsukashi Kille, 60 år

Citat från Mia


min familj har gått med på en vegetarisk vecka(middagar) om jag kan lägga fram förslag på vad vi ska äta!! så hjälp??
å säg inte typ sojakorv å sånt pls


Åh, men kör typ sparrislasagne med kantareller, risotto, gumbo, senapspanerad tofu (med remoulade och potatis och sallad och grejer), spenatpestopizza och något mer coolt!

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
18 januari 2013 kl. 20:15
natsukashi Kille, 60 år

Citat från Cloposy


Vegetarisk sushi är hur gott som helst :)

hatade vanlig sushi, älskade vegetarisk

Mia Tjej, 31 år

2 394 forumsinlägg

Skrivet:
18 januari 2013 kl. 20:22
Mia Tjej, 31 år

är det nu jag ska berätta att jag hatar sushi, kantareller och ris? :( sparrislasagne lät däremot intressant!!

nåt tips till fyllning på paprika? :D

sailormoon Tjej, 31 år

2 022 forumsinlägg

Skrivet:
18 januari 2013 kl. 21:28
sailormoon Tjej, 31 år

eftersom du inte gillade ris, så linser, creme fraiche, fetaost, alt. sojafärs och diverse kryddor (vitlök är ju nästan obligatoriskt, hehe)
eller ja, det är vad jag använder, och aubergine!!!

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
18 januari 2013 kl. 21:48
natsukashi Kille, 60 år

Fraulein är snygg

Mia: kantarellrisotto är fett nice, jag lovar. testa

Mittkontoarborta 26 år

4 078 forumsinlägg

Skrivet:
18 januari 2013 kl. 22:40

åååååååh det var så jävla gott.
couscous klådde ris.


ursäkta för suddig bild.

sailormoon Tjej, 31 år

2 022 forumsinlägg

Skrivet:
19 januari 2013 kl. 12:29
sailormoon Tjej, 31 år

veganer!!! brukar ni ta tillskott för diverse vitaminer? eller hur funkar det med D-vitamin det mörka halvåret?

AeriDorno Kille, 30 år

2 718 forumsinlägg

Skrivet:
19 januari 2013 kl. 12:58
AeriDorno Kille, 30 år

Citat från sailormoon


veganer!!! brukar ni ta tillskott för diverse vitaminer? eller hur funkar det med D-vitamin det mörka halvåret?

Jag äter ett piller om dagen, detta innehåller även B12, mest eftersom jag inte klarar av smaken av sjögräs. :)

SeXXi_Gurl_14Xx Tjej, 31 år

2 977 forumsinlägg

Skrivet:
19 januari 2013 kl. 13:05
SeXXi_Gurl_14Xx Tjej, 31 år

fak piller :SS


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet