Vegetarisk och Vegansk kost

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
pun Tjej, 32 år

4 316 forumsinlägg

Skrivet:
17 januari 2013 kl. 23:48
pun Tjej, 32 år

Usch ja, vanliga päron blir mosiga efter bara en dag ju. Det måste ju seriöst vara den sämsta frukten att ta med sig någonstans.

PontusPMA Kille, 36 år

3 109 forumsinlägg

Skrivet:
17 januari 2013 kl. 23:51
PontusPMA Kille, 36 år

Hatar saftiga päron tbh, gillar mer närom är krispiga så man verkligen kan ta en tugga urom och slita loss som den fruktcarnist jag är.

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
18 januari 2013 kl. 00:11
natsukashi Kille, 60 år

Jag gillar nashi! Fan, blev riktigt sugen på att trycka i mig några nashipäron nu. Får köpa imorgon!

PontusPMA Kille, 36 år

3 109 forumsinlägg

Skrivet:
18 januari 2013 kl. 00:16
PontusPMA Kille, 36 år

Tror det finns såna på Ica Söder!

mandis Tjej, 32 år

8 767 forumsinlägg

Skrivet:
18 januari 2013 kl. 11:25
mandis Tjej, 32 år

Citat från Dyrkarn


Citat från mandis_

Mhhhmm, pestopasta.

Det där ser jättegott ut!
Men vad är det för störd talrik du har?


Det är en snygg tallrik. Palla svenssonrunda tallrikar från ikea.

poppe Kille, 34 år

2 279 forumsinlägg

Skrivet:
18 januari 2013 kl. 12:53
poppe Kille, 34 år

rektangulära tallrikar är skiten

sailormoon Tjej, 31 år

2 022 forumsinlägg

Skrivet:
18 januari 2013 kl. 12:56
sailormoon Tjej, 31 år

ser så himla mycket finare ut, bättre upplägg än att allt ska glida in mot centret... :(

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
18 januari 2013 kl. 13:13
natsukashi Kille, 60 år

Rektangulära eller ovala är masterrace.

AeriDorno Kille, 30 år

2 718 forumsinlägg

Skrivet:
18 januari 2013 kl. 14:13
AeriDorno Kille, 30 år

Citat från mandis_


Det är en snygg tallrik. Palla svenssonrunda tallrikar från ikea.[/i]

Talrikshipster.

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
18 januari 2013 kl. 14:21
natsukashi Kille, 60 år

molly Tjej, 34 år

11 279 forumsinlägg

Skrivet:
18 januari 2013 kl. 14:35
molly Tjej, 34 år

Jag är mat-autistisk och tycker inte om när allt nuddar varandra, jag borde skaffa bättre tallrikar :(

BREWSKiES Tjej, 31 år

3 229 forumsinlägg

Skrivet:
18 januari 2013 kl. 14:37
BREWSKiES Tjej, 31 år

Åt nyss tacos med quorn, yummi.
Annars är vegetariska hamburgare med pepparketchup det godaste.
Möjligen vego-schnitzel med rösti och champinjonsås!

PontusPMA Kille, 36 år

3 109 forumsinlägg

Skrivet:
18 januari 2013 kl. 14:44
PontusPMA Kille, 36 år

Bakade bröd och hade receptet på mobilen på kalljäst bröd och jag fakkade upp det eftersom jag råkade scrolla förbi att man skulle jäsa brödet i en 1h innan man knådar haha, blev scones!

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
18 januari 2013 kl. 14:52
natsukashi Kille, 60 år

Hur länge ere extrapris på A&A? Vet du det Pontus? Är ju sjuk men kan vara värt ...

Mittkontoarborta 26 år

4 078 forumsinlägg

Skrivet:
18 januari 2013 kl. 15:31

Nu: Lunch.

Cashew masala med quornbitar och couscous.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet