Vegetarisk och Vegansk kost
Usch ja, vanliga päron blir mosiga efter bara en dag ju. Det måste ju seriöst vara den sämsta frukten att ta med sig någonstans.
Hatar saftiga päron tbh, gillar mer närom är krispiga så man verkligen kan ta en tugga urom och slita loss som den fruktcarnist jag är.
Jag gillar nashi! Fan, blev riktigt sugen på att trycka i mig några nashipäron nu. Får köpa imorgon!
Tror det finns såna på Ica Söder!
rektangulära tallrikar är skiten
ser så himla mycket finare ut, bättre upplägg än att allt ska glida in mot centret... :(
Rektangulära eller ovala är masterrace.
Jag är mat-autistisk och tycker inte om när allt nuddar varandra, jag borde skaffa bättre tallrikar :(
Åt nyss tacos med quorn, yummi.
Annars är vegetariska hamburgare med pepparketchup det godaste.
Möjligen vego-schnitzel med rösti och champinjonsås!
Bakade bröd och hade receptet på mobilen på kalljäst bröd och jag fakkade upp det eftersom jag råkade scrolla förbi att man skulle jäsa brödet i en 1h innan man knådar haha, blev scones!
Hur länge ere extrapris på A&A? Vet du det Pontus? Är ju sjuk men kan vara värt ...
Nu: Lunch.
Cashew masala med quornbitar och couscous.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet
