Vegetarisk och Vegansk kost

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
PontusPMA Kille, 36 år

3 109 forumsinlägg

Skrivet:
17 januari 2013 kl. 23:23
PontusPMA Kille, 36 år

Något som fuckar ens smaklökar är fan durian D: Det är gott och äckligt på samma gång.

pun Tjej, 32 år

4 316 forumsinlägg

Skrivet:
17 januari 2013 kl. 23:24
pun Tjej, 32 år

Jag tycker att det pratas för lite om pomelo.
Pomelo är gott, jag käkade en hel jävel idag, blev glad och mätt.

pomelopomelopomelo

ithica Kille, 32 år

10 106 forumsinlägg

Skrivet:
17 januari 2013 kl. 23:25
ithica Kille, 32 år

Röda äpplen slår dock allt

PontusPMA Kille, 36 år

3 109 forumsinlägg

Skrivet:
17 januari 2013 kl. 23:28
PontusPMA Kille, 36 år

Wtf, pomelo... Aldrig hört talas om D:

Axo Tjej, 27 år

144 forumsinlägg

Skrivet:
17 januari 2013 kl. 23:29
Axo Tjej, 27 år

MMMM vegetarisk lasagne, helt underbart

pun Tjej, 32 år

4 316 forumsinlägg

Skrivet:
17 januari 2013 kl. 23:30
pun Tjej, 32 år

Nu har du!
Det är en stor kinesisk grön apelsin som inte är lika vattnig som sina släktingar. Sjukt god när man väl orkat skala den.

ithica Kille, 32 år

10 106 forumsinlägg

Skrivet:
17 januari 2013 kl. 23:32
ithica Kille, 32 år

What. Finns var?

pun Tjej, 32 år

4 316 forumsinlägg

Skrivet:
17 januari 2013 kl. 23:34
pun Tjej, 32 år

Vanliga mataffärer typ. Kanske inte närbutiken, men du vet, mataffärer.

PontusPMA Kille, 36 år

3 109 forumsinlägg

Skrivet:
17 januari 2013 kl. 23:36
PontusPMA Kille, 36 år

Jag har ätit kinesiskapäron, de smakade skog.

pun Tjej, 32 år

4 316 forumsinlägg

Skrivet:
17 januari 2013 kl. 23:38
pun Tjej, 32 år

Lucky, jag har aldrig smakat kinapäron med smak. Alla har smakat som krispigt vatten.

Cyan Tjej, 28 år

3 123 forumsinlägg

Skrivet:
17 januari 2013 kl. 23:39
Cyan Tjej, 28 år

krispigt vatten

hur?

pun Tjej, 32 år

4 316 forumsinlägg

Skrivet:
17 januari 2013 kl. 23:41
pun Tjej, 32 år

Ljummen is.
Eller vatten med konsistens...

molly Tjej, 34 år

11 279 forumsinlägg

Skrivet:
17 januari 2013 kl. 23:41
molly Tjej, 34 år

Är det samma som nashipäron/sandpäron?

pun Tjej, 32 år

4 316 forumsinlägg

Skrivet:
17 januari 2013 kl. 23:42
pun Tjej, 32 år

Ja det är det!
Här i Uppsala kallar man det bara kinapäron. Pretto cittty #1

molly Tjej, 34 år

11 279 forumsinlägg

Skrivet:
17 januari 2013 kl. 23:44
molly Tjej, 34 år

Åh, haha, jag gillar dem fastän de mest smakar vatten :$ Såååå jävla krispiga. Hatar konsistensen på vanliga päron.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet