Vegetarisk och Vegansk kost
Något som fuckar ens smaklökar är fan durian D: Det är gott och äckligt på samma gång.
Jag tycker att det pratas för lite om pomelo.
Pomelo är gott, jag käkade en hel jävel idag, blev glad och mätt.
pomelopomelopomelo
Röda äpplen slår dock allt
Wtf, pomelo... Aldrig hört talas om D:
MMMM vegetarisk lasagne, helt underbart
Nu har du!
Det är en stor kinesisk grön apelsin som inte är lika vattnig som sina släktingar. Sjukt god när man väl orkat skala den.
What. Finns var?
Vanliga mataffärer typ. Kanske inte närbutiken, men du vet, mataffärer.
Jag har ätit kinesiskapäron, de smakade skog.
Lucky, jag har aldrig smakat kinapäron med smak. Alla har smakat som krispigt vatten.
krispigt vatten
hur?
Ljummen is.
Eller vatten med konsistens...
Är det samma som nashipäron/sandpäron?
Ja det är det!
Här i Uppsala kallar man det bara kinapäron. Pretto cittty #1
Åh, haha, jag gillar dem fastän de mest smakar vatten :$ Såååå jävla krispiga. Hatar konsistensen på vanliga päron.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet