Vegetarisk och Vegansk kost
Åt nyss pesto med pasta och jordnötter. Kulinariskt
Uh låter gott
Alltså, seitan <3<3<3
Måste fan prova på att göra egen någon dag!
Varför ska alltid min tunga börja svida när jag äter ananas?
Är de inte tillräckligt mogna då? För brukar känna likadant när jag äter lite för hård kiwi.
Ananas är inte ens gott :(
Ananas är fan typ världens bästa frukt!
Det enda bra med ananas är att den är matematiskt korrekt
Hur menar du?
Om du räknar "ränderna" som går ner så brukar de vara 21/34 eller 20/33. Sen finns det en till, men har glömt vad den ska vara.
"Så brukar de"
Oekj
Becky: Haha ja, det är sant. Fast ananas har ändå varit min favoritfrukt sen jag var barn.
Ja, de kan ju vara andra tal inom Fibonacci- och Lucasserierna.
Sauce?
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet