Vegetarisk och Vegansk kost

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
ithica Kille, 32 år

10 106 forumsinlägg

Skrivet:
17 januari 2013 kl. 21:49
ithica Kille, 32 år

Åt nyss pesto med pasta och jordnötter. Kulinariskt

KratzPMA Kille, 37 år

3 914 forumsinlägg

Skrivet:
17 januari 2013 kl. 21:53
KratzPMA Kille, 37 år

Citat från siabravi


Åt nyss pesto med pasta och jordnötter. Kulinariskt

Krossade jordnötter, pennepasta, massa olja, vitlök och oregano. Approved fyllekäk deluxe.
Smakar fan kebabtallrik, utan död då osv osv etc etc.

ithica Kille, 32 år

10 106 forumsinlägg

Skrivet:
17 januari 2013 kl. 22:02
ithica Kille, 32 år

Uh låter gott

Soygurt 32 år

366 forumsinlägg

Skrivet:
17 januari 2013 kl. 22:03
Soygurt 32 år

Alltså, seitan <3<3<3
Måste fan prova på att göra egen någon dag!

Becky Tjej, 31 år

1 506 forumsinlägg

Skrivet:
17 januari 2013 kl. 22:08
Becky Tjej, 31 år

Varför ska alltid min tunga börja svida när jag äter ananas?
Är de inte tillräckligt mogna då? För brukar känna likadant när jag äter lite för hård kiwi.

Cyan Tjej, 28 år

3 123 forumsinlägg

Skrivet:
17 januari 2013 kl. 22:13
Cyan Tjej, 28 år

Ananas är inte ens gott :(

Soygurt 32 år

366 forumsinlägg

Skrivet:
17 januari 2013 kl. 22:13
Soygurt 32 år

Ananas är fan typ världens bästa frukt!

Cyan Tjej, 28 år

3 123 forumsinlägg

Skrivet:
17 januari 2013 kl. 22:14
Cyan Tjej, 28 år

Det enda bra med ananas är att den är matematiskt korrekt

Soygurt 32 år

366 forumsinlägg

Skrivet:
17 januari 2013 kl. 22:15
Soygurt 32 år

Hur menar du?

Becky Tjej, 31 år

1 506 forumsinlägg

Skrivet:
17 januari 2013 kl. 22:16
Becky Tjej, 31 år

Citat från Spenat


Ananas är fan typ världens bästa frukt!

Det.
Fast jag kan nog aldrig säga vilken frukt som är bäst.
Alla är det bästa som finns när de är perfekt mogna osv.

Cyan Tjej, 28 år

3 123 forumsinlägg

Skrivet:
17 januari 2013 kl. 22:17
Cyan Tjej, 28 år

Om du räknar "ränderna" som går ner så brukar de vara 21/34 eller 20/33. Sen finns det en till, men har glömt vad den ska vara.

RedShirtGuy Tjej, 34 år

26 072 forumsinlägg

Skrivet:
17 januari 2013 kl. 22:19
RedShirtGuy Tjej, 34 år

"Så brukar de"
Oekj

Soygurt 32 år

366 forumsinlägg

Skrivet:
17 januari 2013 kl. 22:20
Soygurt 32 år

Becky: Haha ja, det är sant. Fast ananas har ändå varit min favoritfrukt sen jag var barn.

Cyan Tjej, 28 år

3 123 forumsinlägg

Skrivet:
17 januari 2013 kl. 22:20
Cyan Tjej, 28 år

Ja, de kan ju vara andra tal inom Fibonacci- och Lucasserierna.

RedShirtGuy Tjej, 34 år

26 072 forumsinlägg

Skrivet:
17 januari 2013 kl. 22:22
RedShirtGuy Tjej, 34 år

Sauce?


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet