Vegetarisk och Vegansk kost

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Mia Tjej, 31 år

2 394 forumsinlägg

Skrivet:
17 januari 2013 kl. 15:33
Mia Tjej, 31 år

VÄRLDENS GODASTE LASAGNE

tomatpuré ½ dl
Krossade tomater i burk 400 g
basilika
salt
peppar
1 lök
1 purjo
1 grönsaksbuljong
och så keso att mixa med och lasagneplattor och gratängost

det innehåller löpe men vadfan så petiga får man ej va
den är himmelsk

PontusPMA Kille, 36 år

3 109 forumsinlägg

Skrivet:
17 januari 2013 kl. 15:40
PontusPMA Kille, 36 år

Det är inte den världens godaste om den innehåll kossor! :C

ELITISM REICH! hahaha

Mia Tjej, 31 år

2 394 forumsinlägg

Skrivet:
17 januari 2013 kl. 15:42
Mia Tjej, 31 år

schh
det är världens godaste
går säkert å byta ut ostarna mot annat alternativ
men fan va gott re blir

sluta Tjej, 34 år

186 forumsinlägg

Skrivet:
17 januari 2013 kl. 16:02
sluta Tjej, 34 år

Citat från sailormoon


någon som gjort chapatibröd och kan säga om det blev gott eller inte?

Har gjort det en gång till en currygryta, det var ju gott men inget speciellt sådär. Hittade receptet i ett nummer av Buffé från förra året, så vet inte hur autentiskt indiskt just det receptet var.

Cyan Tjej, 28 år

3 123 forumsinlägg

Skrivet:
17 januari 2013 kl. 17:26
Cyan Tjej, 28 år

Citat från unsterblich


Man får öva. 10k timmar måste du lägga ner för att bli meister. Jag är nog inte ens i närheten av det. Har nog lagat mat ca 300-320 timmar per år sen jag fyllde 17. =w=

har lagat mat typ 20 timmar sen jag föddes

mästerkocken i stövlar

PontusPMA Kille, 36 år

3 109 forumsinlägg

Skrivet:
17 januari 2013 kl. 19:22
PontusPMA Kille, 36 år

Astrid och Aporna har rea på massa korv och grejer, gick ner dit och shoppade loss! Träffade även Gaashud (http://www.gaashud.se/) där!

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
17 januari 2013 kl. 19:24
Wopsie Kille, 35 år

vitsigt namn på bloggen..

Mittkontoarborta 26 år

4 078 forumsinlägg

Skrivet:
17 januari 2013 kl. 19:27

efter att ha ätit sojafärs längre går det nästan inte att äta quornfärs, fan vad snuskigt det var.
så laddade frysen med icas sojafärs

PontusPMA Kille, 36 år

3 109 forumsinlägg

Skrivet:
17 januari 2013 kl. 19:30
PontusPMA Kille, 36 år

Sen är det lite lyxigt med sojafärs, att den går att köpas torkad så den räcker väldigt länge men ibland är det skönt med fryst färs.

Mittkontoarborta 26 år

4 078 forumsinlägg

Skrivet:
17 januari 2013 kl. 19:33

Citat från PontusPMA


jag gillar den "torkade" mer, den som finns att köpa på lidl

Bitchslayer Kille, 33 år

6 920 forumsinlägg

Skrivet:
17 januari 2013 kl. 19:35
Bitchslayer Kille, 33 år

Citat från Mia


VÄRLDENS GODASTE LASAGNE

tomatpuré ½ dl
Krossade tomater i burk 400 g
basilika
salt
peppar
1 lök
1 purjo
1 grönsaksbuljong
och så keso att mixa med och lasagneplattor och gratängost

det innehåller löpe men vadfan så petiga får man ej va
den är himmelsk


nope.jpg
vart är baby spenaten, aubergine, färska basilikan och feta osten!?!?!

mandis Tjej, 32 år

8 767 forumsinlägg

Skrivet:
17 januari 2013 kl. 19:43
mandis Tjej, 32 år



Mhhhmm, pestopasta.

KratzPMA Kille, 37 år

3 914 forumsinlägg

Skrivet:
17 januari 2013 kl. 21:40
KratzPMA Kille, 37 år

Citat från blinkmee


Citat från PontusPMA

jag gillar den "torkade" mer, den som finns att köpa på lidl


Har lidl en torkad variant? Vilket märke?

Mittkontoarborta 26 år

4 078 forumsinlägg

Skrivet:
17 januari 2013 kl. 21:42

Citat från KratzPMA


Oj, misstog.
menade ickefryst, inte torkad.

AeriDorno Kille, 30 år

2 718 forumsinlägg

Skrivet:
17 januari 2013 kl. 21:48
AeriDorno Kille, 30 år

Citat från mandis_


Mhhhmm, pestopasta.[/i]

Det där ser jättegott ut!
Men vad är det för störd talrik du har?


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet