Vegetarisk och Vegansk kost

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
sailormoon Tjej, 31 år

2 022 forumsinlägg

Skrivet:
14 januari 2013 kl. 19:58
sailormoon Tjej, 31 år

^ åh ser jättegott ut!!! får bara i mig fil med äpple- och kanelmüsli :(

fast ska lägga kikärter i blöt nu, så att jag kan göra hummus imorron!!!

mandis Tjej, 32 år

8 767 forumsinlägg

Skrivet:
14 januari 2013 kl. 20:00
mandis Tjej, 32 år

Gooott med hommos!!

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
14 januari 2013 kl. 20:01
Wopsie Kille, 35 år

Citat från mandis_



Dagens middag, nettopizza med extra ost.<333


vad är det för ost? :o

den ser för animalisk ut...

mandis Tjej, 32 år

8 767 forumsinlägg

Skrivet:
14 januari 2013 kl. 20:03
mandis Tjej, 32 år

Jag är inte vegan, haha. :( Sorry to disappoint!

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
14 januari 2013 kl. 20:06
Wopsie Kille, 35 år

Nej alltså, jag whinar inte.. Osten såg god ut bara... haha

Jag älskar ost.

RedShirtGuy Tjej, 34 år

26 072 forumsinlägg

Skrivet:
14 januari 2013 kl. 20:06
RedShirtGuy Tjej, 34 år

fuck yeah för djur
Bäst att äta ju

mandis Tjej, 32 år

8 767 forumsinlägg

Skrivet:
14 januari 2013 kl. 20:07
mandis Tjej, 32 år

Citat från Wopsie


Nej alltså, jag whinar inte.. Osten såg god ut bara... haha

Jag älskar ost.


Det var den. :( Det gör jag och min pojkvän också, främst därför vi är vegetarianer skulle jag gissa på..... Båda var ju veganer innan tho'.

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
14 januari 2013 kl. 20:14
Wopsie Kille, 35 år

Du får inte kalla dig vegetarian här.. Shhhh

det är ju löpe i massa ost.

mandis Tjej, 32 år

8 767 forumsinlägg

Skrivet:
14 januari 2013 kl. 20:18
mandis Tjej, 32 år

Oj, vad dålig jag och min man är, kan ju lika gärna bra äta kött och dricka blod!

Har helt ärligt aldrig tyckt att löpe är en big deal, får väl tycka att folk tycker att jag är en vidrig_hemsk_köttätare_4ever då, haha.

Meowtwo Kille, 32 år

8 339 forumsinlägg

Skrivet:
14 januari 2013 kl. 20:20
Meowtwo Kille, 32 år

Löpe är bara biprodukter, det slaktas inga djur enbart för löpet, utan det är bara avfall ifrån köttindustrin.
Skulle köttindustrin dö ut så skulle man övergå till vegetabiliska enzymer.

Tror jag. Det är i alla fall det jag intalar mig för att kunna äta ost med gott samvete... :)

mandis Tjej, 32 år

8 767 forumsinlägg

Skrivet:
14 januari 2013 kl. 20:21
mandis Tjej, 32 år

Citat från Rubyduby


Löpe är bara biprodukter, det slaktas inga djur enbart för löpet, utan det är bara avfall ifrån köttindustrin.
Skulle köttindustrin dö ut så skulle man övergå till vegetabiliska enzymer.

Tror jag. Det är i alla fall det jag intalar mig för att kunna äta ost med gott samvete... :)


Håller med. Och sen tbh förstår jag inte jämförelsen löpe-oxfilé heller så.

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
14 januari 2013 kl. 20:52
Wopsie Kille, 35 år

Citat från Rubyduby


Löpe är bara biprodukter, det slaktas inga djur enbart för löpet, utan det är bara avfall ifrån köttindustrin.
Skulle köttindustrin dö ut så skulle man övergå till vegetabiliska enzymer.

Tror jag. Det är i alla fall det jag intalar mig för att kunna äta ost med gott samvete... :)


Låter bra, jag äter ost ändå.

mandis Tjej, 32 år

8 767 forumsinlägg

Skrivet:
14 januari 2013 kl. 20:54
mandis Tjej, 32 år

Jag med, becuz CHEESE IS KING!

Meowtwo Kille, 32 år

8 339 forumsinlägg

Skrivet:
14 januari 2013 kl. 20:55
Meowtwo Kille, 32 år

Skulle man inte äta ost med löpe i så skulle ju hälften av allt utbud när man käkar ute försvinna :( I alla fall Pizza. Och falafelpizza är överdrivet gott

mandis Tjej, 32 år

8 767 forumsinlägg

Skrivet:
14 januari 2013 kl. 20:56
mandis Tjej, 32 år

Ost kan fan verkligen lyfta en maträtt.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet