Vegetarisk och Vegansk kost
^ åh ser jättegott ut!!! får bara i mig fil med äpple- och kanelmüsli :(
fast ska lägga kikärter i blöt nu, så att jag kan göra hummus imorron!!!
Gooott med hommos!!
Jag är inte vegan, haha. :( Sorry to disappoint!
Nej alltså, jag whinar inte.. Osten såg god ut bara... haha
Jag älskar ost.
fuck yeah för djur
Bäst att äta ju
Du får inte kalla dig vegetarian här.. Shhhh
det är ju löpe i massa ost.
Oj, vad dålig jag och min man är, kan ju lika gärna bra äta kött och dricka blod!
Har helt ärligt aldrig tyckt att löpe är en big deal, får väl tycka att folk tycker att jag är en vidrig_hemsk_köttätare_4ever då, haha.
Löpe är bara biprodukter, det slaktas inga djur enbart för löpet, utan det är bara avfall ifrån köttindustrin.
Skulle köttindustrin dö ut så skulle man övergå till vegetabiliska enzymer.
Tror jag. Det är i alla fall det jag intalar mig för att kunna äta ost med gott samvete... :)
Citat från Rubyduby
Löpe är bara biprodukter, det slaktas inga djur enbart för löpet, utan det är bara avfall ifrån köttindustrin.
Skulle köttindustrin dö ut så skulle man övergå till vegetabiliska enzymer.
Tror jag. Det är i alla fall det jag intalar mig för att kunna äta ost med gott samvete... :)
Håller med. Och sen tbh förstår jag inte jämförelsen löpe-oxfilé heller så.
Citat från Rubyduby
Löpe är bara biprodukter, det slaktas inga djur enbart för löpet, utan det är bara avfall ifrån köttindustrin.
Skulle köttindustrin dö ut så skulle man övergå till vegetabiliska enzymer.
Tror jag. Det är i alla fall det jag intalar mig för att kunna äta ost med gott samvete... :)
Låter bra, jag äter ost ändå.
Jag med, becuz CHEESE IS KING!
Skulle man inte äta ost med löpe i så skulle ju hälften av allt utbud när man käkar ute försvinna :( I alla fall Pizza. Och falafelpizza är överdrivet gott
Ost kan fan verkligen lyfta en maträtt.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet
