Vegetarisk och Vegansk kost
Citat från mandis_
Är det ingredienserna i seitan? Låter ju supervidrigt i så fall. :(
Seitan är ju gjort på vetegluten. (:
Har aldrig ätit seitan, men ingredienserna låter inte särskilt lockande. :( Låter som trolldeg med buljong typ, haha.
Citat från mandis_
Har aldrig ätit seitan, men ingredienserna låter inte särskilt lockande. :( Låter som trolldeg med buljong typ, haha.
Hahaha, finns ju seitanprodukter. Korvarna är riktigt najs! (:
Citat från YamadaAkira
Citat från mandis_
Har aldrig ätit seitan, men ingredienserna låter inte särskilt lockande. :( Låter som trolldeg med buljong typ, haha.
Hahaha, finns ju seitanprodukter. Korvarna är riktigt najs! (:
Då kanske jag borde testa? Vart kan man få tag på dem? :)
Citat från mandis_
Då kanske jag borde testa? Vart kan man få tag på dem? :)
Astrid och apornas har om du är i Malmö någon gång!
Här tror jag de har det mesta. Har inte beställt själv dock: http://seitanfoods.nordicshops.com/category.html/korv
Korven jag tänker på är den här tror jag: http://seitanfoods.nordicshops.com/product.html/raucherwurst?category_id=5#.UPROxqHm4oY
Tack båda två! :D
Funderar själv på att köpa korven, den är rätt najs!
Vill fan köpa storpacket av dönerkebbaben som finns i fyndhörnan haha. 2,5kg <3<3
Trodde att jag var i litteraturtråden och blev lite nyfiken på vad Korven var för bok but alas; så kul var det alltså inte. :(
Citat från molly
Trodde att jag var i litteraturtråden och blev lite nyfiken på vad Korven var för bok but alas; så kul var det alltså inte. :(
Hahaha!
Citat från unsterblich
Vill fan köpa storpacket av dönerkebbaben som finns i fyndhörnan haha. 2,5kg <3<3
Hahaha, mat till alla!
Citat från unsterblich
Vill fan köpa storpacket av dönerkebbaben som finns i fyndhörnan haha. 2,5kg <3<3
såg den bre
såg farligt fin ut
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet
