Vegetarisk och Vegansk kost

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
YamadaAkira Kille, 37 år

1 746 forumsinlägg

Skrivet:
14 januari 2013 kl. 19:23
YamadaAkira Kille, 37 år

Citat från mandis_


Är det ingredienserna i seitan? Låter ju supervidrigt i så fall. :(

Seitan är ju gjort på vetegluten. (:

mandis Tjej, 32 år

8 767 forumsinlägg

Skrivet:
14 januari 2013 kl. 19:25
mandis Tjej, 32 år

Har aldrig ätit seitan, men ingredienserna låter inte särskilt lockande. :( Låter som trolldeg med buljong typ, haha.

YamadaAkira Kille, 37 år

1 746 forumsinlägg

Skrivet:
14 januari 2013 kl. 19:26
YamadaAkira Kille, 37 år

Citat från mandis_


Har aldrig ätit seitan, men ingredienserna låter inte särskilt lockande. :( Låter som trolldeg med buljong typ, haha.

Hahaha, finns ju seitanprodukter. Korvarna är riktigt najs! (:

mandis Tjej, 32 år

8 767 forumsinlägg

Skrivet:
14 januari 2013 kl. 19:27
mandis Tjej, 32 år

Citat från YamadaAkira


Citat från mandis_

Har aldrig ätit seitan, men ingredienserna låter inte särskilt lockande. :( Låter som trolldeg med buljong typ, haha.

Hahaha, finns ju seitanprodukter. Korvarna är riktigt najs! (:


Då kanske jag borde testa? Vart kan man få tag på dem? :)

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
14 januari 2013 kl. 19:30
natsukashi Kille, 60 år

Citat från mandis_


Då kanske jag borde testa? Vart kan man få tag på dem? :)

Astrid och apornas har om du är i Malmö någon gång!

YamadaAkira Kille, 37 år

1 746 forumsinlägg

Skrivet:
14 januari 2013 kl. 19:30
YamadaAkira Kille, 37 år

Här tror jag de har det mesta. Har inte beställt själv dock: http://seitanfoods.nordicshops.com/category.html/korv
Korven jag tänker på är den här tror jag: http://seitanfoods.nordicshops.com/product.html/raucherwurst?category_id=5#.UPROxqHm4oY

mandis Tjej, 32 år

8 767 forumsinlägg

Skrivet:
14 januari 2013 kl. 19:31
mandis Tjej, 32 år

Tack båda två! :D

YamadaAkira Kille, 37 år

1 746 forumsinlägg

Skrivet:
14 januari 2013 kl. 19:33
YamadaAkira Kille, 37 år

Funderar själv på att köpa korven, den är rätt najs!

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
14 januari 2013 kl. 19:35
natsukashi Kille, 60 år

Vill fan köpa storpacket av dönerkebbaben som finns i fyndhörnan haha. 2,5kg <3<3

molly Tjej, 34 år

11 279 forumsinlägg

Skrivet:
14 januari 2013 kl. 19:35
molly Tjej, 34 år

Trodde att jag var i litteraturtråden och blev lite nyfiken på vad Korven var för bok but alas; så kul var det alltså inte. :(

YamadaAkira Kille, 37 år

1 746 forumsinlägg

Skrivet:
14 januari 2013 kl. 19:35
YamadaAkira Kille, 37 år

Citat från molly


Trodde att jag var i litteraturtråden och blev lite nyfiken på vad Korven var för bok but alas; så kul var det alltså inte. :(

Hahaha!

YamadaAkira Kille, 37 år

1 746 forumsinlägg

Skrivet:
14 januari 2013 kl. 19:35
YamadaAkira Kille, 37 år

Citat från unsterblich


Vill fan köpa storpacket av dönerkebbaben som finns i fyndhörnan haha. 2,5kg <3<3

Hahaha, mat till alla!

mandis Tjej, 32 år

8 767 forumsinlägg

Skrivet:
14 januari 2013 kl. 19:36
mandis Tjej, 32 år

Citat från molly


Trodde att jag var i litteraturtråden och blev lite nyfiken på vad Korven var för bok but alas; så kul var det alltså inte. :(

Hahahaha.<3

RedShirtGuy Tjej, 34 år

26 072 forumsinlägg

Skrivet:
14 januari 2013 kl. 19:37
RedShirtGuy Tjej, 34 år

Citat från unsterblich


Vill fan köpa storpacket av dönerkebbaben som finns i fyndhörnan haha. 2,5kg <3<3

såg den bre
såg farligt fin ut

mandis Tjej, 32 år

8 767 forumsinlägg

Skrivet:
14 januari 2013 kl. 19:53
mandis Tjej, 32 år


Dagens middag, nettopizza med extra ost.<333


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet