Vegetarisk och Vegansk kost
molly
Tjej, 34 år
falafelrulle och blåbärssorbet, klagar inte.
Cyan
Tjej, 28 år
soja och salt, nöjd_chey98
eller va
supergeek
Tjej, 33 år
blåbärssorbét och minttu+oatlys chokladryck. lyxliveT
KratzPMA
Kille, 37 år
Mintuu+chokladmjölk är bäst.
lefttoroll
Kille, 29 år
flygande jakob är nog det äckligaste som vidrört mina smaklökar.
molly
Tjej, 34 år
Man ska inte ha banan i mat :(
lefttoroll
Kille, 29 år
bara på pizza!
lefttoroll
Kille, 29 år
det är inte jag som gillar flygande jakob..... ingen vid sina fulla sinnens bruk kan uppskatta något så äckligt.........
SeXXi_Gurl_14Xx
Tjej, 31 år
Majoriteten utav Sverige gjorde det under 70-talet.
supergeek
Tjej, 33 år
Har aldrig ens smakat flygande jakob, var tvungen att googla för att se vad det var.
#reversehipster
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet