Vegetarisk och Vegansk kost

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Alexandria Tjej, 30 år

3 166 forumsinlägg

Skrivet:
12 januari 2013 kl. 11:30
Alexandria Tjej, 30 år

Mamma kom hem med schnitzlar från hälsans kök utan att jag ens frågade om det<33333

user12345 Tjej, 30 år

15 322 forumsinlägg

Skrivet:
12 januari 2013 kl. 13:49
user12345 Tjej, 30 år

Färsk tortellini med soltorkade tomater och örtcréme fraîche, ba enklast och godast.

Btw, vad brukar ni ha för kryddor/smaksättning i wok?

RedShirtGuy Tjej, 34 år

26 072 forumsinlägg

Skrivet:
12 januari 2013 kl. 13:56
RedShirtGuy Tjej, 34 år

kuk och bög

mandis Tjej, 32 år

8 767 forumsinlägg

Skrivet:
12 januari 2013 kl. 13:56
mandis Tjej, 32 år

Citat från wingdings


Färsk tortellini med soltorkade tomater och örtcréme fraîche, ba enklast och godast.

Btw, vad brukar ni ha för kryddor/smaksättning i wok?


Typ sweet chili sås och sedan soja!

user12345 Tjej, 30 år

15 322 forumsinlägg

Skrivet:
12 januari 2013 kl. 13:59
user12345 Tjej, 30 år

mandis_: Jo, det är det jag har kört på i alla år (haha). Men börjar tröttna, det blir så sött och sliskigt :(

Meowtwo Kille, 32 år

8 339 forumsinlägg

Skrivet:
12 januari 2013 kl. 14:06
Meowtwo Kille, 32 år

Tips på middag jag kan laga ikväll? Har diverse linser, bönor och grönsaker hemma!

Hona Tjej, 31 år

1 096 forumsinlägg

Skrivet:
12 januari 2013 kl. 14:15
Hona Tjej, 31 år

Citat från Rubyduby


Tips på middag jag kan laga ikväll? Har diverse linser, bönor och grönsaker hemma!

Soppa!

Meowtwo Kille, 32 år

8 339 forumsinlägg

Skrivet:
12 januari 2013 kl. 14:15
Meowtwo Kille, 32 år

Aldrig gjort en soppa faktiskt! Så blir nog bra o testa det. :)

Hona Tjej, 31 år

1 096 forumsinlägg

Skrivet:
12 januari 2013 kl. 14:31
Hona Tjej, 31 år

Citat från Rubyduby


Aldrig gjort en soppa faktiskt! Så blir nog bra o testa det. :)

Är du inte vegan så kör på grädde i soppan, stek lite lök i curry först i kastrullen, sen häller du bara på vatten och grädde. sen är det bara att slänga i det du vill ha i ^^ Det godaste som finns är att låta lite potatis koka sönder så soppan blir alldeles krämig. sen bara låta det koka med lock på :)

Meowtwo Kille, 32 år

8 339 forumsinlägg

Skrivet:
12 januari 2013 kl. 14:36
Meowtwo Kille, 32 år

Låter superbra, får prova det :) Och nä, inte vegan, så kör på grädde!

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
12 januari 2013 kl. 14:37
Wopsie Kille, 35 år

Citat från Hona


Citat från Rubyduby

Aldrig gjort en soppa faktiskt! Så blir nog bra o testa det. :)

Är du inte vegan så kör på grädde i soppan, stek lite lök i curry först i kastrullen, sen häller du bara på vatten och grädde. sen är det bara att slänga i det du vill ha i ^^ Det godaste som finns är att låta lite potatis koka sönder så soppan blir alldeles krämig. sen bara låta det koka med lock på :)


Eller så skiter man i att koka över potatisen och koka dom hela istället och sen lyfta dom ur soppan och krossa dom och sen hälla tillbaks dom. :p

postlapsaria Tjej, 33 år

1 970 forumsinlägg

Skrivet:
12 januari 2013 kl. 14:47
postlapsaria Tjej, 33 år

Citat från saint


Citat från haligh

dagens (eller ja, gårdagens) lunch. <3
asnyttiga veganska pannkakor mhmmhm

såg fan nice ut. recept??


http://www.emocore.se/haligh/blogg

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
12 januari 2013 kl. 14:56
Wopsie Kille, 35 år

Citat från haligh


Citat från saint

Citat från haligh

dagens (eller ja, gårdagens) lunch. <3
asnyttiga veganska pannkakor mhmmhm

såg fan nice ut. recept??

http://www.emocore.se/haligh/blogg


fixd

Mittkontoarborta 26 år

4 078 forumsinlägg

Skrivet:
12 januari 2013 kl. 21:34

Tacos och kärleksmums <333

KratzPMA Kille, 37 år

3 914 forumsinlägg

Skrivet:
12 januari 2013 kl. 22:08
KratzPMA Kille, 37 år

flygande jakob och tofuline pinnglas, livin' the dröm.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet