Vegetarisk och Vegansk kost

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Cyan Tjej, 28 år

3 123 forumsinlägg

Skrivet:
12 januari 2013 kl. 22:33
Cyan Tjej, 28 år

Citat från molly


kommer bli shunned from society som pedofil och feeder :(

äsch då, det kan inte vara olagligt att mata barn

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
13 januari 2013 kl. 14:53
natsukashi Kille, 60 år

Citat från hangthedj


det är inte jag som gillar flygande jakob..... ingen vid sina fulla sinnens bruk kan uppskatta något så äckligt.........

du är keff :s

AuschwitzWantsU Tjej, 26 år

672 forumsinlägg

Skrivet:
13 januari 2013 kl. 15:04
AuschwitzWantsU Tjej, 26 år

Banan ska inte vara i mat... Neeeej!

becksvart 33 år

739 forumsinlägg

Skrivet:
13 januari 2013 kl. 16:02
becksvart 33 år

^
word

Mynta Tjej, 34 år

8 951 forumsinlägg

Skrivet:
13 januari 2013 kl. 16:25
Mynta Tjej, 34 år

Citat från AuschwitzWantsU


Banan ska inte vara i mat... Neeeej!


Banan är mat.

ojsan Tjej, 30 år

755 forumsinlägg

Skrivet:
13 januari 2013 kl. 16:33
ojsan Tjej, 30 år

Citat från RedShirtGuy


potatis och ägg.
till det en bit bröd.
dryck, julmust.

årets julbord.
folk verkar inte förstå vad vegetarian betyder, även efter fem år när det gäller julbord.


^

any1 29 år

675 forumsinlägg

Skrivet:
13 januari 2013 kl. 16:34
any1 29 år

Gör vitlöksbröd, till middag ska vi göra en kantarellpaj! :D

ojsan Tjej, 30 år

755 forumsinlägg

Skrivet:
13 januari 2013 kl. 16:37
ojsan Tjej, 30 år

grönsaksbuljong
mustigt och näringsrikt

mandis Tjej, 32 år

8 767 forumsinlägg

Skrivet:
13 januari 2013 kl. 16:37
mandis Tjej, 32 år

Dagens middag blir potatisgratäng med ooooooost och linsbiffar. MHHMM living the highlife.

Elefanton Kille, 32 år

3 181 forumsinlägg

Skrivet:
13 januari 2013 kl. 16:39
Elefanton Kille, 32 år

Håller på med min vegetariska Jansson, med soltorkade tomater och champinjoner och så!
Mums.



Skiten kommer bli glorious.

Zoidberg 30 år

2 803 forumsinlägg

Skrivet:
13 januari 2013 kl. 16:49
Zoidberg 30 år

Grönsakssoppa med massa buljong, rotfrukter och andra godsaker,
det har legat och puttrat på spisen hela dagen!

PontusPMA Kille, 36 år

3 109 forumsinlägg

Skrivet:
13 januari 2013 kl. 17:52
PontusPMA Kille, 36 år

Pizza till lunch och vegegården till kvällsmat aaaah yeaaah.

poppe Kille, 34 år

2 279 forumsinlägg

Skrivet:
13 januari 2013 kl. 18:02
poppe Kille, 34 år

Citat från Skypainter


Citat från RedShirtGuy

potatis och ägg.
till det en bit bröd.
dryck, julmust.

årets julbord.
folk verkar inte förstå vad vegetarian betyder, även efter fem år när det gäller julbord.

^



Det här gör mig verkligen irriterad. Hur tragiskt det än är så är det vi som är i minoritet större delen av tiden och då kan man fan inte kräva att personen som lagt ner åtskilda timmar på maten ska ställa sig och göra något speciellt bara för en själv... Spelar ingen roll om man är tolv och hatar kålpudding eller är trettiofem och är vegetarian.

Ordna ditt egna julbord som oss alla andra.

Cyan Tjej, 28 år

3 123 forumsinlägg

Skrivet:
13 januari 2013 kl. 18:06
Cyan Tjej, 28 år

Vad är Vegegården för place? Jag kan ha varit där.

YamadaAkira Kille, 37 år

1 746 forumsinlägg

Skrivet:
13 januari 2013 kl. 21:58
YamadaAkira Kille, 37 år

Citat från poppe


Det här gör mig verkligen irriterad. Hur tragiskt det än är så är det vi som är i minoritet större delen av tiden och då kan man fan inte kräva att personen som lagt ner åtskilda timmar på maten ska ställa sig och göra något speciellt bara för en själv... Spelar ingen roll om man är tolv och hatar kålpudding eller är trettiofem och är vegetarian.

Ordna ditt egna julbord som oss alla andra.[/i]

Nä, men något mer än potatis och sås (som oftast är gjord på köttsky) kan man ändå kräva. En bönsallad, en quornprodukt med något philadelphiagegg på som stått i ugnen, ja, något mer matigt än potatis. Det är ju ändå dom som bjuder. Ska man inte bjuda alla då?


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet