Vegetarisk och Vegansk kost
natsukashi
Kille, 60 år
Citat från hangthedj
det är inte jag som gillar flygande jakob..... ingen vid sina fulla sinnens bruk kan uppskatta något så äckligt.........
du är keff :s
AuschwitzWantsU
Tjej, 26 år
Banan ska inte vara i mat... Neeeej!
becksvart
33 år
^
word
ojsan
Tjej, 30 år
Citat från RedShirtGuy
potatis och ägg.
till det en bit bröd.
dryck, julmust.
årets julbord.
folk verkar inte förstå vad vegetarian betyder, även efter fem år när det gäller julbord.
^
any1
29 år
Gör vitlöksbröd, till middag ska vi göra en kantarellpaj! :D
ojsan
Tjej, 30 år
grönsaksbuljong
mustigt och näringsrikt
mandis
Tjej, 32 år
Dagens middag blir potatisgratäng med ooooooost och linsbiffar. MHHMM living the highlife.
Elefanton
Kille, 32 år
Håller på med min vegetariska Jansson, med soltorkade tomater och champinjoner och så!
Mums.
Skiten kommer bli glorious.
Zoidberg
30 år
Grönsakssoppa med massa buljong, rotfrukter och andra godsaker,
det har legat och puttrat på spisen hela dagen!
PontusPMA
Kille, 36 år
Pizza till lunch och vegegården till kvällsmat aaaah yeaaah.
poppe
Kille, 34 år
Citat från Skypainter
Citat från RedShirtGuy
potatis och ägg.
till det en bit bröd.
dryck, julmust.
årets julbord.
folk verkar inte förstå vad vegetarian betyder, även efter fem år när det gäller julbord.
^
Det här gör mig verkligen irriterad. Hur tragiskt det än är så är det vi som är i minoritet större delen av tiden och då kan man fan inte kräva att personen som lagt ner åtskilda timmar på maten ska ställa sig och göra något speciellt bara för en själv... Spelar ingen roll om man är tolv och hatar kålpudding eller är trettiofem och är vegetarian.
Ordna ditt egna julbord som oss alla andra.
Cyan
Tjej, 28 år
Vad är Vegegården för place? Jag kan ha varit där.
YamadaAkira
Kille, 37 år
Citat från poppe
Det här gör mig verkligen irriterad. Hur tragiskt det än är så är det vi som är i minoritet större delen av tiden och då kan man fan inte kräva att personen som lagt ner åtskilda timmar på maten ska ställa sig och göra något speciellt bara för en själv... Spelar ingen roll om man är tolv och hatar kålpudding eller är trettiofem och är vegetarian.
Ordna ditt egna julbord som oss alla andra.[/i]
Nä, men något mer än potatis och sås (som oftast är gjord på köttsky) kan man ändå kräva. En bönsallad, en quornprodukt med något philadelphiagegg på som stått i ugnen, ja, något mer matigt än potatis. Det är ju ändå dom som bjuder. Ska man inte bjuda alla då?
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet