Vegetarisk och Vegansk kost

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
postlapsaria Tjej, 33 år

1 970 forumsinlägg

Skrivet:
9 januari 2013 kl. 19:03
postlapsaria Tjej, 33 år

åt tofugryta gjord på kokosmjölk, chili osv och sallad till middag idag. mhm blev så sjukt jävla gott :(

sailormoon Tjej, 31 år

2 022 forumsinlägg

Skrivet:
9 januari 2013 kl. 19:06
sailormoon Tjej, 31 år

Citat från hangthedj


Ångrar såååå hårt att jag inte började där, nästan endast pga maten hahaha.....

en jättebra skola f.ö! men ja, maten, so delicious

Bitchslayer Kille, 33 år

6 920 forumsinlägg

Skrivet:
9 januari 2013 kl. 19:25
Bitchslayer Kille, 33 år

haligh: ge mig recept eller smaka känga!

mandis Tjej, 32 år

8 767 forumsinlägg

Skrivet:
9 januari 2013 kl. 20:10
mandis Tjej, 32 år

Jag och Bitchslayer gjorde Taco Casserole idag till middag. Det blev gott. Vi hade tacosås och gräddfil till, och mer nachochips. MHHHM.

postlapsaria Tjej, 33 år

1 970 forumsinlägg

Skrivet:
9 januari 2013 kl. 20:44
postlapsaria Tjej, 33 år

Citat från Bitchslayer


haligh: ge mig recept eller smaka känga!

asenkelt.

man steker marinerad tofu med vitlök och paprika. sen har man i kokosmjölk, en matsked jordnötssmör och lite chilisås. sen kryddar man med svartpeppar, salt, grönsaksbuljong, gurkmeja, cayennepeppar, jättelite curry osv

åt det till sallad och "smör"stekt sparris :D

Pungkr0ssarN Kille, 32 år

39 forumsinlägg

Skrivet:
9 januari 2013 kl. 20:55
Pungkr0ssarN Kille, 32 år

Gjorde en enkel husmanskost igårkväll.
Sojabullar, potatis och brunsås.


Och min mobilkamera är värdelös.

ithica Kille, 32 år

10 106 forumsinlägg

Skrivet:
9 januari 2013 kl. 22:16
ithica Kille, 32 år

Gjorde en currygryta på kokosmjölk, champinjoner, kikärtor, tofu, lök och vitlök. Blev cpgott, men paprika och lite mer lök hade passat bra. Also, skulle ha skippat tofun, den sög inte åt sig någon smak MEN det var helt gudomligt gott

postlapsaria Tjej, 33 år

1 970 forumsinlägg

Skrivet:
10 januari 2013 kl. 01:08
postlapsaria Tjej, 33 år

hjälp mig här.
vad ska jag använda istället för tofulines creamy spread nu när jag ska baka cheesecake? :(

lefttoroll Kille, 29 år

6 278 forumsinlägg

Skrivet:
10 januari 2013 kl. 07:04
lefttoroll Kille, 29 år

vad äter ni till frukost??

Mynta Tjej, 34 år

8 951 forumsinlägg

Skrivet:
10 januari 2013 kl. 08:27
Mynta Tjej, 34 år

PBJ mackor, musli, gröt eller banansmoothie :)

Och jag drömde att jag träffade dig i natt, haha! Du hängde i en busskur med några polare en kväll. Mystiskt.

molly Tjej, 34 år

11 279 forumsinlägg

Skrivet:
10 januari 2013 kl. 08:59
molly Tjej, 34 år

Havre/quinoagröt 4 president!

YamadaAkira Kille, 37 år

1 746 forumsinlägg

Skrivet:
10 januari 2013 kl. 09:03
YamadaAkira Kille, 37 år

Jag önskar att jag gillade havregrysngröt.. Men det är kanske dags att börja gilla det igen.
Just nu äter jag inte frukost för att min mage hatar det. Men då har ju jag mag- och tarmproblem.
Däremot OM jag åt frukost skulle jag antagligen vilja äta gröt med äppelmos med knäckemackor med seitankorv på. :3

ithica Kille, 32 år

10 106 forumsinlägg

Skrivet:
10 januari 2013 kl. 09:09
ithica Kille, 32 år

Mackor dränkta i hummus och kaffe

PeaVe Kille, 32 år

1 592 forumsinlägg

Skrivet:
10 januari 2013 kl. 09:17
PeaVe Kille, 32 år

Te och havregrynsgröt/ yugurt med rawfoodmusli

nikki Tjej, 34 år

3 708 forumsinlägg

Skrivet:
10 januari 2013 kl. 09:25
nikki Tjej, 34 år

Vad som än står på skolans frukostbord de gånger jag behagar ta mig dit.
Men ja oftast någon torr macka utan pålägg (tror dock de köpt in det till mig nu woho) och havre- eller mannagrynsgröt + kaffe och juice.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet