Vegetarisk och Vegansk kost

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Bitchslayer Kille, 33 år

6 920 forumsinlägg

Skrivet:
9 januari 2013 kl. 14:56
Bitchslayer Kille, 33 år

det strider emot lagar så.. du kan fuck em butts ganska hårt ifall du tar upp det.

Meowtwo Kille, 32 år

8 339 forumsinlägg

Skrivet:
9 januari 2013 kl. 15:01
Meowtwo Kille, 32 år

Jag är nybliven vegetarian så har inte lagt märke till sådant tidigare, så får se ifall det var en engångsförteelse, annars så blir det att ta upp det på matråd eller liknande. Jäkligt drygt i alla fall. Jag visste faktiskt inte om att de var tvungna att servera vegetariskt!

Mittkontoarborta 26 år

4 078 forumsinlägg

Skrivet:
9 januari 2013 kl. 15:11

Så var det på min förra skola, dom var skit pissiga när det kom till maten.
som du skrev, var det potatisbullar och något fick man ta någon potatisbulle (fanns även en gräns på hur många man fick ta) så man fick äta sig mätt på knäcke haha.

nu på john bauer lagar de jättegod mat!

Meowtwo Kille, 32 år

8 339 forumsinlägg

Skrivet:
9 januari 2013 kl. 15:23
Meowtwo Kille, 32 år

Jag antar att du går på John Bauer i norrköping, och de har otroligt bra mat. Gick där ett år själv för några år sedan!

lefttoroll Kille, 29 år

6 278 forumsinlägg

Skrivet:
9 januari 2013 kl. 15:46
lefttoroll Kille, 29 år

Vi har matkort = äter på restauranger. Den enda restaurangen med vettig vegmat kan vi inte äta på längre. Så nu får jag överleva på wokade grönsaker, och subways veggie-biff.... Hatar allt.

Meowtwo Kille, 32 år

8 339 forumsinlägg

Skrivet:
9 januari 2013 kl. 15:48
Meowtwo Kille, 32 år

wokade grönsaker är ju skitgott!

lefttoroll Kille, 29 år

6 278 forumsinlägg

Skrivet:
9 januari 2013 kl. 15:52
lefttoroll Kille, 29 år

Jo, men inte så näringsrikt. Och rätt tråkigt i längden. Finns inte en chans att man håller sig mätt i fyra-fem timmar ://///

Meowtwo Kille, 32 år

8 339 forumsinlägg

Skrivet:
9 januari 2013 kl. 15:54
Meowtwo Kille, 32 år

De har inga linser eller bönor eller något på resturangen som du kan be dem slänga i?

nikki Tjej, 34 år

3 708 forumsinlägg

Skrivet:
9 januari 2013 kl. 15:54
nikki Tjej, 34 år

Har sjukt bra skolmat här på Sigges. Får dock betala rejält för den, men det är det ändå värt.
Kravmärkt och närodlat och allt.
Den vegetariska är jättebra, men måste säga att det är jävligt mycket mer värt nu när jag bytt till veganskt, för då slipper jag qourn, hoho.

sailormoon Tjej, 31 år

2 022 forumsinlägg

Skrivet:
9 januari 2013 kl. 15:55
sailormoon Tjej, 31 år

min skola varierar inte mycket alls... skitkasst

gick på Globala gymnasiet innan dock, det var bäst, världens godaste mat

lefttoroll Kille, 29 år

6 278 forumsinlägg

Skrivet:
9 januari 2013 kl. 15:57
lefttoroll Kille, 29 år

Citat från Rubyduby


De har inga linser eller bönor eller något på resturangen som du kan be dem slänga i?

Tror inte det! Bara böngroddar typ, men det klarar jag inte av att äta >:(

Citat från sailormoon

gick på Globala gymnasiet innan dock, det var bäst, världens godaste mat

Ångrar såååå hårt att jag inte började där, nästan endast pga maten hahaha.....

Meowtwo Kille, 32 år

8 339 forumsinlägg

Skrivet:
9 januari 2013 kl. 15:59
Meowtwo Kille, 32 år

Du kan alltid fråga. Nötter är ju ganska mättande också, vet inte hur mycket proteiner och grejer det innehåller, men ändå! Cashewnötter brukar det finnas på ställen som serverar wok :) och är gott!

Mittkontoarborta 26 år

4 078 forumsinlägg

Skrivet:
9 januari 2013 kl. 18:03

Citat från Rubyduby


Jag antar att du går på John Bauer i norrköping, och de har otroligt bra mat. Gick där ett år själv för några år sedan!

Ja, de har jättegod mat :)

sten Tjej, 32 år

1 960 forumsinlägg

Skrivet:
9 januari 2013 kl. 18:15
sten Tjej, 32 år


Gjorde (vegansk) sushi till middag, fyfan vad gott det blev!

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
9 januari 2013 kl. 18:35
Wopsie Kille, 35 år

Ser sjukt gott ut!


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet