Vegetarisk och Vegansk kost

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
supergeek Tjej, 33 år

5 406 forumsinlägg

Skrivet:
10 januari 2013 kl. 09:54
supergeek Tjej, 33 år

typ någon smörgås med smält cheezly, havremjölk/te eller typ frukt.
Idag äter jag djungelvrål, nötcremé, apelsin och icas chocolate chip cookies och pringlisar.
nyttig :$

Bitchslayer Kille, 33 år

6 920 forumsinlägg

Skrivet:
10 januari 2013 kl. 09:57
Bitchslayer Kille, 33 år

icas chocolate chip cookies är så jävla bääääääääst
bästa kakorna thur is

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
10 januari 2013 kl. 09:58
Wopsie Kille, 35 år

Citat från supergeek


typ någon smörgås med smält cheezly, havremjölk/te eller typ frukt.
Idag äter jag djungelvrål, nötcremé, apelsin och icas chocolate chip cookies.
nyttig :$


Du glömde Pringles!

supergeek Tjej, 33 år

5 406 forumsinlägg

Skrivet:
10 januari 2013 kl. 10:03
supergeek Tjej, 33 år

och cola!

Cyan Tjej, 28 år

3 123 forumsinlägg

Skrivet:
10 januari 2013 kl. 10:09
Cyan Tjej, 28 år

Vanligtvis äter jag frukt med yoghurt eller macka med något, men idag åt jag havregrynsgröt med mjölk. På tal om frukost då.

yayo Tjej, 29 år

3 314 forumsinlägg

Skrivet:
10 januari 2013 kl. 10:23
yayo Tjej, 29 år

avnjuter oftast 1 macka med mimosasallad på
en skål yoghurt + honung + valnötter
en banan
ett glas juice/en kopp te

Bitchslayer Kille, 33 år

6 920 forumsinlägg

Skrivet:
10 januari 2013 kl. 10:24
Bitchslayer Kille, 33 år

och jag äter just nu nacho chips.

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
10 januari 2013 kl. 10:38
natsukashi Kille, 60 år

Kaffe med raffinerat socker omggg

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
10 januari 2013 kl. 10:42
Wopsie Kille, 35 år

bra kost alla verkar ligga inne med idag!

äter förövrigt vaniljbullar.

sailormoon Tjej, 31 år

2 022 forumsinlägg

Skrivet:
10 januari 2013 kl. 12:43
sailormoon Tjej, 31 år

äter havregrynsgröt eller en toast till frukost
oftast hinner jag inte med frukost dock, men har alltid digestive eller russin i väskan

nikki Tjej, 34 år

3 708 forumsinlägg

Skrivet:
10 januari 2013 kl. 12:53
nikki Tjej, 34 år

Bästa dagen alltså. Min favvismat (linssoppa) och favvisefterrätt (chokladpudding) i skolan hihiiiii. Kommer verkligen rulla härifrån när jag gått färdigt skolan.

sailormoon Tjej, 31 år

2 022 forumsinlägg

Skrivet:
10 januari 2013 kl. 12:57
sailormoon Tjej, 31 år

vill ha chokladpudding!!!

PontusPMA Kille, 36 år

3 109 forumsinlägg

Skrivet:
10 januari 2013 kl. 13:14
PontusPMA Kille, 36 år

Dumpstade 5 st polarbröd så blir väl mackor, sen banansmoothies med kiwi och morötter.

RedShirtGuy Tjej, 34 år

26 072 forumsinlägg

Skrivet:
10 januari 2013 kl. 13:25
RedShirtGuy Tjej, 34 år

Ett surdegsbröd med ost

Erotik Kille, 30 år

8 346 forumsinlägg

Skrivet:
10 januari 2013 kl. 13:26
Erotik Kille, 30 år

Äter Quorn Lasagne ^_^


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet