Vegetarisk och Vegansk kost
typ någon smörgås med smält cheezly, havremjölk/te eller typ frukt.
Idag äter jag djungelvrål, nötcremé, apelsin och icas chocolate chip cookies och pringlisar.
nyttig :$
icas chocolate chip cookies är så jävla bääääääääst
bästa kakorna thur is
och cola!
Vanligtvis äter jag frukt med yoghurt eller macka med något, men idag åt jag havregrynsgröt med mjölk. På tal om frukost då.
avnjuter oftast 1 macka med mimosasallad på
en skål yoghurt + honung + valnötter
en banan
ett glas juice/en kopp te
och jag äter just nu nacho chips.
Kaffe med raffinerat socker omggg
bra kost alla verkar ligga inne med idag!
äter förövrigt vaniljbullar.
äter havregrynsgröt eller en toast till frukost
oftast hinner jag inte med frukost dock, men har alltid digestive eller russin i väskan
Bästa dagen alltså. Min favvismat (linssoppa) och favvisefterrätt (chokladpudding) i skolan hihiiiii. Kommer verkligen rulla härifrån när jag gått färdigt skolan.
vill ha chokladpudding!!!
Dumpstade 5 st polarbröd så blir väl mackor, sen banansmoothies med kiwi och morötter.
Ett surdegsbröd med ost
Äter Quorn Lasagne ^_^
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet