Vegetarisk och Vegansk kost

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Soygurt 32 år

366 forumsinlägg

Skrivet:
8 januari 2013 kl. 20:30
Soygurt 32 år

Hade tänkt göra lasagne imorgon, vill dock testa något annat än sojafärs.
Några schyssta tips? :)

hehellinor Tjej, 35 år

605 forumsinlägg

Skrivet:
8 januari 2013 kl. 20:32
hehellinor Tjej, 35 år

Citat från Spenat


Hade tänkt göra lasagne imorgon, vill dock testa något annat än sojafärs.
Några schyssta tips? :)


Spenat (och nä, inte enbart pga ditt namn utan för att det blir gott)

ZebraSpya Kille, 31 år

28 forumsinlägg

Skrivet:
8 januari 2013 kl. 20:34
ZebraSpya Kille, 31 år

Jag åt vegetariskt i ett år, sedan pallade jag inte längre. Men äter vegetariskt ganska så ofta ändå.

hehellinor Tjej, 35 år

605 forumsinlägg

Skrivet:
8 januari 2013 kl. 20:34
hehellinor Tjej, 35 år

Nu ville du ju testa något annat än sojafärs så kör på spenatlasange ;)

Soygurt 32 år

366 forumsinlägg

Skrivet:
8 januari 2013 kl. 20:42
Soygurt 32 år

Måste säga att Spacebars Veganska ölkorvar är bästa jävla snackset som finns, bättre än chips <3

supergeek Tjej, 33 år

5 406 forumsinlägg

Skrivet:
8 januari 2013 kl. 21:43
supergeek Tjej, 33 år

En hel ananas på coop för 8 kr, perfekt mogen, helvete vad gott <33<<
Har skivat upp den och sitter och mouthgasmar.

bobloblaw Tjej, 32 år

8 359 forumsinlägg

Skrivet:
8 januari 2013 kl. 22:38
bobloblaw Tjej, 32 år

Citat från supergeek


En hel ananas på coop för 8 kr, perfekt mogen, helvete vad gott <33<<
Har skivat upp den och sitter och mouthgasmar.


Åt någon hel från ica nyligen, fy fan vad mätt man blir på en hel ananas hahah

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
8 januari 2013 kl. 22:40
Wopsie Kille, 35 år

Citat från Bitchslayer


då kryddar du dåligt.
blir bara godare för varje dag den står i kylen.


tre månader senare... mums

Bitchslayer Kille, 33 år

6 920 forumsinlägg

Skrivet:
8 januari 2013 kl. 22:45
Bitchslayer Kille, 33 år

Citat från Spenat


Hade tänkt göra lasagne imorgon, vill dock testa något annat än sojafärs.
Några schyssta tips? :)


tärnad aubergine typ. babyspenat, basilika,

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
8 januari 2013 kl. 22:48
Wopsie Kille, 35 år

Citat från Bitchslayer


Citat från Spenat

Hade tänkt göra lasagne imorgon, vill dock testa något annat än sojafärs.
Några schyssta tips? :)

tärnad aubergine typ. babyspenat, basilika,


Tänkte bara hålla med! Aubergine och Spenat är bäst!

destroyer 28 år

487 forumsinlägg

Skrivet:
8 januari 2013 kl. 22:52
destroyer 28 år

Åt på Lao Wai idag. Var ganska dyrt, men var helt klart värt det!

sailormoon Tjej, 31 år

2 022 forumsinlägg

Skrivet:
8 januari 2013 kl. 23:43
sailormoon Tjej, 31 år

ååh, min lover gör världens godaste veg. lasagne
det är bla. fetaost, aubergine och spenat i den, japp, hehe = standard ju!!!

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
8 januari 2013 kl. 23:44
Wopsie Kille, 35 år

Citat från sailormoon


ååh, min lover gör världens godaste veg. lasagne
det är bla. fetaost, aubergine och spenat i den, japp, hehe = standard ju!!!


Den är sjuk. Lovar att det är precis samma recept som jag har.

supergeek Tjej, 33 år

5 406 forumsinlägg

Skrivet:
8 januari 2013 kl. 23:45
supergeek Tjej, 33 år

Någon som har recept på linssoppa som är lik den man kan köpa på festival? (En riktig soppa-soppan)

Bitchslayer Kille, 33 år

6 920 forumsinlägg

Skrivet:
9 januari 2013 kl. 00:05
Bitchslayer Kille, 33 år

hahaha wopsie; är exakt så jag också brukar köra min lasagne!


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet