Vegetarisk och Vegansk kost

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Meowtwo Kille, 32 år

8 339 forumsinlägg

Skrivet:
8 januari 2013 kl. 15:14
Meowtwo Kille, 32 år

För att mackor med smör, ost, gullök och stekta kantareller är det godaste som finns <3

Alexandria Tjej, 30 år

3 166 forumsinlägg

Skrivet:
8 januari 2013 kl. 15:15
Alexandria Tjej, 30 år

Vem vill äta mackor dagarna i ända när man kan äta chili sin carne dagarna i ända? Bästa som finns, lätt. Nyttigare än mackor, godare än mackor.

Bitchslayer Kille, 33 år

6 920 forumsinlägg

Skrivet:
8 januari 2013 kl. 15:17
Bitchslayer Kille, 33 år

Chili sin carne är så jäääääääääääävla gooooooottttt

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
8 januari 2013 kl. 15:24
natsukashi Kille, 60 år

Tröttnar ganska snabbt på chili sin carnage dock

Bitchslayer Kille, 33 år

6 920 forumsinlägg

Skrivet:
8 januari 2013 kl. 15:26
Bitchslayer Kille, 33 år

då kryddar du dåligt.
blir bara godare för varje dag den står i kylen.

molly Tjej, 34 år

11 279 forumsinlägg

Skrivet:
8 januari 2013 kl. 15:26
molly Tjej, 34 år

Det finns typ ingen rätt jag skulle kunna äta sådär hela tiden, men mackor minst av allt iaf, haha :(
ELLER JO GLASS RÄKNAS GLASS ÄR DET EN RÄTT

Cyan Tjej, 28 år

3 123 forumsinlägg

Skrivet:
8 januari 2013 kl. 15:28
Cyan Tjej, 28 år

glass på macka

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
8 januari 2013 kl. 15:29
natsukashi Kille, 60 år

Friterad glass

molly Tjej, 34 år

11 279 forumsinlägg

Skrivet:
8 januari 2013 kl. 15:36
molly Tjej, 34 år

MEN NEJ ;______;

Hona Tjej, 31 år

1 096 forumsinlägg

Skrivet:
8 januari 2013 kl. 15:38
Hona Tjej, 31 år

Jag har alltid undrat hur man friterar glass, smälter den inte?

EDIT: hittade video, but still WHY U NO MELT?

Cyan Tjej, 28 år

3 123 forumsinlägg

Skrivet:
8 januari 2013 kl. 15:43
Cyan Tjej, 28 år

isolering

yayo Tjej, 29 år

3 314 forumsinlägg

Skrivet:
8 januari 2013 kl. 16:32
yayo Tjej, 29 år

Tänkte försöka mig på att göra tofu (samt sojamjölk), har kollat på videor och recept och verkar inte särskilt svårt, men har någon av er erfarenhet? Är det skenet som bedrar och kommer visa sig att vara jättesvårt? Tips osv?

Tofu är så JÄVLA dyrt att köpa och vill ha något att använda att marinera och panera och ha med goda såser osv, men köpeförpackningarna räcker ju knappt till två portioner...

yayo Tjej, 29 år

3 314 forumsinlägg

Skrivet:
8 januari 2013 kl. 16:40
yayo Tjej, 29 år

Samt; vad kan man använda som tofupress? När jag gjort annan färskost (paneer) så har jag bara haft det i en bunke med massa tunga saker på men vore ju trevligt om tofun var mer fyrkantig. Hjälp mig brainstorma fyrkantiga objekt att pressa tofu i, snälla!!!

popfitta Tjej, 32 år

127 forumsinlägg

Skrivet:
8 januari 2013 kl. 16:48
popfitta Tjej, 32 år

Citat från yayo


Samt; vad kan man använda som tofupress? När jag gjort annan färskost (paneer) så har jag bara haft det i en bunke med massa tunga saker på men vore ju trevligt om tofun var mer fyrkantig. Hjälp mig brainstorma fyrkantiga objekt att pressa tofu i, snälla!!!

matlådor är väl fyrkantiga? Har ju iofs aldrig gjort tofu eller något liknande, men jag vet ju att vissa matlådor är fyrkantiga. ((:

yayo Tjej, 29 år

3 314 forumsinlägg

Skrivet:
8 januari 2013 kl. 16:59
yayo Tjej, 29 år

Citat från popfitta


Citat från yayo

Samt; vad kan man använda som tofupress? När jag gjort annan färskost (paneer) så har jag bara haft det i en bunke med massa tunga saker på men vore ju trevligt om tofun var mer fyrkantig. Hjälp mig brainstorma fyrkantiga objekt att pressa tofu i, snälla!!!

matlådor är väl fyrkantiga? Har ju iofs aldrig gjort tofu eller något liknande, men jag vet ju att vissa matlådor är fyrkantiga. ((:


Det stämmer, men får väl bli matlådor som är rätt stora och ganska tunna och sedan göra hål i... Tack för tipset!!


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet