Vegetarisk och Vegansk kost

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
24 januari 2010 kl. 17:40
QWERDF 33 år

Bra där. (y)
Nästa steg är då att göra egna burgare.

kim Kille, 34 år

2 258 forumsinlägg

Skrivet:
24 januari 2010 kl. 19:32
kim Kille, 34 år

Citat från Inferno


Min kräsna brorsa tyckte om burgarna.
Mina matskillz börjar bli bättre. *stolt*

Det slutade med att jag hittade på egen 'dressing'.
Körsbärstomater, purjolök, sojagrädde, chili och vitlökspeppar i mixern. (Y)



Nomnomnom n___n

lillHurricane Tjej, 35 år

512 forumsinlägg

Skrivet:
24 januari 2010 kl. 20:35
lillHurricane Tjej, 35 år

Sojafärsen från hälsans kök är så sjukt god alltså, nom nom.
Att man sen inte kan lita på dom suger ju, men ah, gott är det.

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
24 januari 2010 kl. 20:39
natsukashi Kille, 60 år

Det är nog en av de godare. Tycker att både anammas och icas lätt får gummikonsistens. :o

Vegansk bearnaise var ganska lyckat, hade inte samma fylliga smak men det är för att jag inte kryddade rätt antagligen!

lillHurricane Tjej, 35 år

512 forumsinlägg

Skrivet:
24 januari 2010 kl. 20:41
lillHurricane Tjej, 35 år

Citat från natsukashi


Det är nog en av de godare. Tycker att både anammas och icas lätt får gummikonsistens. :o


Kan bara hålla med, ingen hit alltså, hoho.

lsidhjkjh Tjej, 32 år

2 983 forumsinlägg

Skrivet:
24 januari 2010 kl. 20:42
lsidhjkjh Tjej, 32 år

Citat från lillHurricane


Sojafärsen från hälsans kök är så sjukt god alltså, nom nom.
Att man sen inte kan lita på dom suger ju, men ah, gott är det.


Varför kan man inte lita på dem? :(

lillHurricane Tjej, 35 år

512 forumsinlägg

Skrivet:
24 januari 2010 kl. 20:44
lillHurricane Tjej, 35 år

Citat från uulin


Citat från lillHurricane

Sojafärsen från hälsans kök är så sjukt god alltså, nom nom.
Att man sen inte kan lita på dom suger ju, men ah, gott är det.

Varför kan man inte lita på dem? :(


http://jinge.se/politik/lurar-halsans-kok-sina-kunder.htm

Känns liksom inte.. jättebra direkt.

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
24 januari 2010 kl. 20:44
natsukashi Kille, 60 år

Israel! De stödjer de hemska judarna som skjuter ihjäl oskyldiga med dagisargument!

KratzPMA Kille, 37 år

3 914 forumsinlägg

Skrivet:
24 januari 2010 kl. 21:23
KratzPMA Kille, 37 år

Jag är jude, det betyder att jag får säga hur mycket skit om Israel utan att vara antisemit, FUCK YEAH SEEEEEEEEKIN'

Reviendra Tjej, 36 år

8 725 forumsinlägg

Skrivet:
24 januari 2010 kl. 22:03
Reviendra Tjej, 36 år

vadå delfinhat :( jag gillar delfiner

lau Tjej, 31 år

3 249 forumsinlägg

Skrivet:
24 januari 2010 kl. 22:05
lau Tjej, 31 år

Citat från Reviendra


vadå delfinhat :( jag gillar delfiner

delfiner är inte djur. ät dom. ät.

Reviendra Tjej, 36 år

8 725 forumsinlägg

Skrivet:
24 januari 2010 kl. 22:06
Reviendra Tjej, 36 år

Citat från ASSRAPE


Citat från Reviendra

vadå delfinhat :( jag gillar delfiner

delfiner är inte djur. ät dom. ät.


delfiner är visste djur

KratzPMA Kille, 37 år

3 914 forumsinlägg

Skrivet:
26 januari 2010 kl. 17:16
KratzPMA Kille, 37 år

Citat från sorgarendur


Skogaholmslimpa är bara för underbart ibland.

P.S Gör egen apelinsinjuice (pressa apelsin, endast apelsin.) ställ den ute, i dessa kalla dagar. Låt den frysa. Ät. Gott. D.S


Då är det väl inte juice utan mer, hm, sorbet?

E_Schwartz Kille, 36 år

15 873 forumsinlägg

Skrivet:
26 januari 2010 kl. 17:17
E_Schwartz Kille, 36 år

Gjorde vegetariska hamburgare igår.
Det gick åt helvete och dom var inte speciellt goda..

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
26 januari 2010 kl. 17:31
natsukashi Kille, 60 år

Citat från ErikSchwartz


Gjorde vegetariska hamburgare igår.
Det gick åt helvete och dom var inte speciellt goda..


Vilket recept använde du? :o


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet