Vegetarisk och Vegansk kost
Bra där. (y)
Nästa steg är då att göra egna burgare.
Sojafärsen från hälsans kök är så sjukt god alltså, nom nom.
Att man sen inte kan lita på dom suger ju, men ah, gott är det.
Det är nog en av de godare. Tycker att både anammas och icas lätt får gummikonsistens. :o
Vegansk bearnaise var ganska lyckat, hade inte samma fylliga smak men det är för att jag inte kryddade rätt antagligen!
Citat från natsukashi
Det är nog en av de godare. Tycker att både anammas och icas lätt får gummikonsistens. :o
Kan bara hålla med, ingen hit alltså, hoho.
Citat från lillHurricane
Sojafärsen från hälsans kök är så sjukt god alltså, nom nom.
Att man sen inte kan lita på dom suger ju, men ah, gott är det.
Varför kan man inte lita på dem? :(
Citat från uulin
Citat från lillHurricane
Sojafärsen från hälsans kök är så sjukt god alltså, nom nom.
Att man sen inte kan lita på dom suger ju, men ah, gott är det.
Varför kan man inte lita på dem? :(
http://jinge.se/politik/lurar-halsans-kok-sina-kunder.htm
Känns liksom inte.. jättebra direkt.
Israel! De stödjer de hemska judarna som skjuter ihjäl oskyldiga med dagisargument!
Jag är jude, det betyder att jag får säga hur mycket skit om Israel utan att vara antisemit, FUCK YEAH SEEEEEEEEKIN'
vadå delfinhat :( jag gillar delfiner
Citat från sorgarendur
Skogaholmslimpa är bara för underbart ibland.
P.S Gör egen apelinsinjuice (pressa apelsin, endast apelsin.) ställ den ute, i dessa kalla dagar. Låt den frysa. Ät. Gott. D.S
Då är det väl inte juice utan mer, hm, sorbet?
Gjorde vegetariska hamburgare igår.
Det gick åt helvete och dom var inte speciellt goda..
Citat från ErikSchwartz
Gjorde vegetariska hamburgare igår.
Det gick åt helvete och dom var inte speciellt goda..
Vilket recept använde du? :o
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet