Vegetarisk och Vegansk kost

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
kim Kille, 34 år

2 258 forumsinlägg

Skrivet:
23 januari 2010 kl. 16:11
kim Kille, 34 år

Citat från Fahlaine


Ni går inte i en skola med 2000 elever hoppas jag...?


Nope, går på en ganska liten friskola vid namn Realgymnasiet, hette ITgymnasiet tidigare.
Skulle uppskatta att vi kanske är.. 400 max

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
23 januari 2010 kl. 16:31
QWERDF 33 år

Snacka om kass schemaläggning om man tvingas köa länge i en liten skola.

kim Kille, 34 år

2 258 forumsinlägg

Skrivet:
23 januari 2010 kl. 17:02
kim Kille, 34 år

Citat från Fahlaine


Snacka om kass schemaläggning om man tvingas köa länge i en liten skola.


Verkligen. Vi går till en restaurang som skolan har kontrakt med, 5-10 minuters avstånd till fots beroende på hur fort man går, brukar väl ta 10 minuter.

Är alltid, ALLTID kö, verkligen alla ska äta samtidigt. Otroligt dålig schemaläggning.

CookieVirus Tjej, 32 år

4 568 forumsinlägg

Skrivet:
23 januari 2010 kl. 17:04
CookieVirus Tjej, 32 år

Kornfiléer är mums <3

kim Kille, 34 år

2 258 forumsinlägg

Skrivet:
24 januari 2010 kl. 12:23
kim Kille, 34 år

Sojaprotein > Quorn. Uppskattar smaken av sojaprotein betydligt mer, även om jag tycker quorn är gott.

AlexNoir Tjej, 32 år

7 650 forumsinlägg

Skrivet:
24 januari 2010 kl. 13:11
AlexNoir Tjej, 32 år

Quorn är vidrigt. :(

Octopussy Tjej, 34 år

940 forumsinlägg

Skrivet:
24 januari 2010 kl. 15:28
Octopussy Tjej, 34 år

kan meddela att den afrikanska grytan var rätt najs
och att jag sen mös med mörk choklad och té till två utav mina favoritfilmer (life aquatic + nick and norah's infinite playlist)

berätta nu om era fantastiska smakexplosioner i munnen igår
alltså
fan vad snuskigt det lät, inte mening

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
24 januari 2010 kl. 15:48
QWERDF 33 år

Säg en bra dressing som jag kan ordna till burgarna.

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
24 januari 2010 kl. 15:50
natsukashi Kille, 60 år

Brukar köpa coops veganska!

kim Kille, 34 år

2 258 forumsinlägg

Skrivet:
24 januari 2010 kl. 15:51
kim Kille, 34 år

Citat från Fahlaine


Säg en bra dressing som jag kan ordna till burgarna.


http://www.kopandafoods.com/undergroundburgers/?p=109
http://www.kopandafoods.com/undergroundburgers/?p=174

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
24 januari 2010 kl. 15:54
QWERDF 33 år

natsukashi
Roligare att göra själv.
+ att jag inte har coop i närheten. :(

hiatus
Oh.. varför tänkte jag inte på att kolla där?
Tackar!

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
24 januari 2010 kl. 16:48
QWERDF 33 år

Min kräsna brorsa tyckte om burgarna.
Mina matskillz börjar bli bättre. *stolt*

Det slutade med att jag hittade på egen 'dressing'.
Körsbärstomater, purjolök, sojagrädde, chili och vitlökspeppar i mixern. (Y)

ifloodemptylakes Tjej, 35 år

2 298 forumsinlägg

Skrivet:
24 januari 2010 kl. 16:49
ifloodemptylakes Tjej, 35 år

Gjorde så förbannat god mat nyss
Tomatsås, vitlök, championer, sojagrädde, sojafärs och spenatpasta <3

bertfjert Kille, 31 år

1 652 forumsinlägg

Skrivet:
24 januari 2010 kl. 17:38
bertfjert Kille, 31 år

Är kär i min pappas veg lasagne. lovar <3

Tjix Kille, 34 år

34 forumsinlägg

Skrivet:
24 januari 2010 kl. 17:39
Tjix Kille, 34 år

Koka makaroner och köp sojaburgare <3 Vegeterian since summer 2008 :)


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet