Vegetarisk och Vegansk kost

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
23 januari 2010 kl. 15:21
natsukashi Kille, 60 år

Använder soja för sälta. Fast ibland har jag salt. Men inte ofta.

kim Kille, 34 år

2 258 forumsinlägg

Skrivet:
23 januari 2010 kl. 15:25
kim Kille, 34 år

Citat från SNELHEST


Salt piffar upp skolmaten


Nja. Brukar mer ösa på peppar för att få någon smak alls, förutom salt.

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
23 januari 2010 kl. 15:25
natsukashi Kille, 60 år

äta i skolan? händer sällan

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
23 januari 2010 kl. 15:28
natsukashi Kille, 60 år

här anstränger de sig knappt!

lsidhjkjh Tjej, 32 år

2 983 forumsinlägg

Skrivet:
23 januari 2010 kl. 15:29
lsidhjkjh Tjej, 32 år

Det vegetariska jag får i skolan, är fan så mycket bättre än det andra.

Jag fick selleripanetter för någon dag sen. Asgott!

supergeek Tjej, 33 år

5 406 forumsinlägg

Skrivet:
23 januari 2010 kl. 15:30
supergeek Tjej, 33 år

På min skola är det en som lagar maten där,
får alltid vällagad och för det mesta god mat, iz good.

RedShirtGuy Tjej, 34 år

26 072 forumsinlägg

Skrivet:
23 januari 2010 kl. 15:30
RedShirtGuy Tjej, 34 år

Den maten jag får i skolan är 90% tomat.

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
23 januari 2010 kl. 15:30
QWERDF 33 år

Min mat i skolan äger. <3
T o m bättre än den vegetariska.
Man känner sig lite speciell varje gång man går in i köket. :))

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
23 januari 2010 kl. 15:34
QWERDF 33 år

Är det typ potatis så måste man ändå stå i kön. :|
Sen så sitter lapparna för innehållet precis vid tallrikarna.
För ibland är den vegetariska vegansk också.

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
23 januari 2010 kl. 15:35
natsukashi Kille, 60 år

Slippa kön är det bästa.

kim Kille, 34 år

2 258 forumsinlägg

Skrivet:
23 januari 2010 kl. 15:51
kim Kille, 34 år

Tror inte någon på min skola är vegan, har inte hört talas om det eller sett det iaf. Så har ingen erfarenhet av att de särbehandlas på min skola

Däremot får vi vegetarianer köa också, inget emot mig.. Om det nu inte vore för att skolan inte kan lägga matscheman för fem öre.
Vi har 1 timmes lunch, 20-30 minuter brukar bestå av att köa, 5-10 minuter att gå dit där vi käkar, sen 5-10 minuter tillbaka.

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
23 januari 2010 kl. 15:56
natsukashi Kille, 60 år

Typ alla ettor och tvåor här har mat samtidigt, good call (y)

kim Kille, 34 år

2 258 forumsinlägg

Skrivet:
23 januari 2010 kl. 15:56
kim Kille, 34 år

Citat från natsukashi


Typ alla ettor och tvåor här har mat samtidigt, good call (y)


Alla ettor, tvåor och treor har mat samtidigt på min skola, med max 5 minuters mellanrum mellan varje klass. Så det är alltid kö och överfullt.
4 klasser treor, 4 klasser tvåor, 3 klasser treor, alla samtidigt i princip.

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
23 januari 2010 kl. 15:58
QWERDF 33 år

Ni går inte i en skola med 2000 elever hoppas jag...?

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
23 januari 2010 kl. 16:08
QWERDF 33 år

Nästan 2000 här. Jobbig kö på tisdagar bara. Men vi brukar få smyga iväg tidigare så när vi har tagit maten kommer en tsunami av andra elever.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet