Vegetarisk och Vegansk kost
Åh, tack! :D:D:D
Idag blir det min och malins favoritpizza n___n
Eller http://www.kopandafoods.com/recept/sauce/index.htm#bearnaisesas
EDIT: Shit den här sidan verkar ju bra!! :D
Den är ganska nice! :D
Du får säga hur bean blir sen, saknar att ha det till mina pommes!!
tänker fan fixa festkväll ikväll
med mig själv! deni.
ska man
1. hyra film
2. gå på ensambio?
första va va va?
för att vara on topic kan jag ju slänga in att.. eh.. öh.. jag dricker persiko&passionsfruktsté?
bean verkar förövrigt spännande, sjukt längesen :D
Första, så lagar du episk mat också! :D:D
Alltså, tänkte det! :D Har någon afrikansk "kycklinggryta" utskriven, haha, eh, brukar inte gå efter recept men det verkade gott och man kunde käka det med t.ex banan eller kokosflingor... NOM!
Min första lasagne blev lyckad! Om nom nom nom..
Jag rekommenderar mango curry. Sjukt najs att ha i såsen.
Tyckte det lät gott och bestämde mig för att köpa den idag.
*planerar redan vad mer den kan användas till*
I kladdkakan känner man inte ens chilin. Får ha i mer nästa gång.
Annars blev den god. :D
överdoserar alltid kryddningen i min mat.
eller ofta.
"fan, känns ju inte alls"
/ÖSER I
"oj, hihi, men vadå"
Citat från KIDDYFIDDLER
överdoserar alltid kryddningen i min mat.
eller ofta.
"fan, känns ju inte alls"
/ÖSER I
"oj, hihi, men vadå"
Same same! Särskilt curry, jag går efter färgen... Dfr jag köpte gurkmeja också, så kan man fuska ;D
Gillar inte salt, glömmer alltid bort att ha i det!
theblackicle
fint ändå :D
Har aldrig salt i min mat.
Salt är </3
vadå
förstår inte
hur kan man inte gilla salt :( man behöver salt!
salt och peppar, sjukt standard, sjukt behövt, sjukt nice
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet