Vegetarisk och Vegansk kost

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
23 januari 2010 kl. 14:24
natsukashi Kille, 60 år

Åh, tack! :D:D:D

Idag blir det min och malins favoritpizza n___n

theblackicicle Tjej, 36 år

1 386 forumsinlägg

Skrivet:
23 januari 2010 kl. 14:25
theblackicicle Tjej, 36 år

Eller http://www.kopandafoods.com/recept/sauce/index.htm#bearnaisesas


EDIT: Shit den här sidan verkar ju bra!! :D

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
23 januari 2010 kl. 14:30
natsukashi Kille, 60 år

Den är ganska nice! :D

theblackicicle Tjej, 36 år

1 386 forumsinlägg

Skrivet:
23 januari 2010 kl. 14:39
theblackicicle Tjej, 36 år

Du får säga hur bean blir sen, saknar att ha det till mina pommes!!

Octopussy Tjej, 34 år

940 forumsinlägg

Skrivet:
23 januari 2010 kl. 14:42
Octopussy Tjej, 34 år

tänker fan fixa festkväll ikväll
med mig själv! deni.

ska man
1. hyra film
2. gå på ensambio?

första va va va?

för att vara on topic kan jag ju slänga in att.. eh.. öh.. jag dricker persiko&passionsfruktsté?

Octopussy Tjej, 34 år

940 forumsinlägg

Skrivet:
23 januari 2010 kl. 14:43
Octopussy Tjej, 34 år

bean verkar förövrigt spännande, sjukt längesen :D

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
23 januari 2010 kl. 14:45
natsukashi Kille, 60 år

Första, så lagar du episk mat också! :D:D

Octopussy Tjej, 34 år

940 forumsinlägg

Skrivet:
23 januari 2010 kl. 14:47
Octopussy Tjej, 34 år

Alltså, tänkte det! :D Har någon afrikansk "kycklinggryta" utskriven, haha, eh, brukar inte gå efter recept men det verkade gott och man kunde käka det med t.ex banan eller kokosflingor... NOM!

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
23 januari 2010 kl. 15:10
QWERDF 33 år

Min första lasagne blev lyckad! Om nom nom nom..
Jag rekommenderar mango curry. Sjukt najs att ha i såsen.
Tyckte det lät gott och bestämde mig för att köpa den idag.
*planerar redan vad mer den kan användas till*

I kladdkakan känner man inte ens chilin. Får ha i mer nästa gång.
Annars blev den god. :D

Octopussy Tjej, 34 år

940 forumsinlägg

Skrivet:
23 januari 2010 kl. 15:12
Octopussy Tjej, 34 år

överdoserar alltid kryddningen i min mat.
eller ofta.

"fan, känns ju inte alls"
/ÖSER I
"oj, hihi, men vadå"


theblackicicle Tjej, 36 år

1 386 forumsinlägg

Skrivet:
23 januari 2010 kl. 15:14
theblackicicle Tjej, 36 år

Citat från KIDDYFIDDLER


överdoserar alltid kryddningen i min mat.
eller ofta.
"fan, känns ju inte alls"
/ÖSER I
"oj, hihi, men vadå"


Same same! Särskilt curry, jag går efter färgen... Dfr jag köpte gurkmeja också, så kan man fuska ;D

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
23 januari 2010 kl. 15:16
natsukashi Kille, 60 år

Gillar inte salt, glömmer alltid bort att ha i det!

Octopussy Tjej, 34 år

940 forumsinlägg

Skrivet:
23 januari 2010 kl. 15:17
Octopussy Tjej, 34 år

theblackicle
fint ändå :D

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
23 januari 2010 kl. 15:19
QWERDF 33 år

Har aldrig salt i min mat.
Salt är </3

Octopussy Tjej, 34 år

940 forumsinlägg

Skrivet:
23 januari 2010 kl. 15:20
Octopussy Tjej, 34 år

vadå
förstår inte
hur kan man inte gilla salt :( man behöver salt!

salt och peppar, sjukt standard, sjukt behövt, sjukt nice


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet