Vegetarisk och Vegansk kost

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
E_Schwartz Kille, 36 år

15 873 forumsinlägg

Skrivet:
26 januari 2010 kl. 18:19
E_Schwartz Kille, 36 år

Citat från natsukashi


Vilket recept använde du? :o

http://www.receptcentralen.se/skrivut/?a=vegetariska-burgare

RedShirtGuy Tjej, 34 år

26 072 forumsinlägg

Skrivet:
26 januari 2010 kl. 18:28
RedShirtGuy Tjej, 34 år

hm den där gjorde jag för inte så länge sedan.
Kidneybönor.
fast glömde löken dock.

Men den vart helt okej

RedShirtGuy Tjej, 34 år

26 072 forumsinlägg

Skrivet:
26 januari 2010 kl. 18:29
RedShirtGuy Tjej, 34 år

Citat från sorgarendur


Skogaholmslimpa är bara för underbart ibland.

Utan den hade ju T-röd vara oanvändbart

E_Schwartz Kille, 36 år

15 873 forumsinlägg

Skrivet:
26 januari 2010 kl. 18:30
E_Schwartz Kille, 36 år

C7Hangover


Inte en höjdare imo.
Vart lite illamående av skiten eftersom det var en så dryg smak och mjölig konsistens.

RedShirtGuy Tjej, 34 år

26 072 forumsinlägg

Skrivet:
26 januari 2010 kl. 18:31
RedShirtGuy Tjej, 34 år

Äh, med rätt mängd ketchup till gick det ner

E_Schwartz Kille, 36 år

15 873 forumsinlägg

Skrivet:
26 januari 2010 kl. 18:32
E_Schwartz Kille, 36 år

Citat från C7Hangover


Äh, med rätt mängd ketchup till gick det ner

Jag uppskattar mat som har egen smak.
Och ketchup är för syrligt för att ha på för mycket av.

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
26 januari 2010 kl. 18:32
natsukashi Kille, 60 år

Ah, jag brukar bara göra en bönröra på typ kidney/svarta bönor, ha i rökarom, dijonsenap, tomatpuré och mjöl. Blanda runt och sedan steka dem på låg värme. Funkar perfa. En annan favorit är smörstekt portabello med cajunmarinerade tofuskivor på. <:

lau Tjej, 31 år

3 249 forumsinlägg

Skrivet:
26 januari 2010 kl. 18:35
lau Tjej, 31 år

alltså jag förstår mig inte på bönor, vad gör dom egentligen??

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
26 januari 2010 kl. 18:36
natsukashi Kille, 60 år

Citat från ASSRAPE


alltså jag förstår mig inte på bönor, vad gör dom egentligen??

Växer, blir goda, sen äter man dem! :D:D:D

Om du menar ur näringssynpunkt så är de väldigt proteinrika. <:

lau Tjej, 31 år

3 249 forumsinlägg

Skrivet:
26 januari 2010 kl. 18:38
lau Tjej, 31 år

Citat från natsukashi


Växer, blir goda, sen äter man dem! :D:D:D

Om du menar ur näringssynpunkt så är de väldigt proteinrika. <:[/i]

proteinrika vet jag att dom är :D
men dom är äckliga, luktar illa och skapar ohygieniska gaser :(

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
26 januari 2010 kl. 18:38
natsukashi Kille, 60 år

Gasigheten suger, det kan jag hålla med om. Äter hellre nötter faktiskt!

VIANA Tjej, 32 år

763 forumsinlägg

Skrivet:
26 januari 2010 kl. 18:40
VIANA Tjej, 32 år

Citat från SNELHEST


Bönor <//3
--------------------------------------------------------------------------

RedShirtGuy Tjej, 34 år

26 072 forumsinlägg

Skrivet:
26 januari 2010 kl. 18:41
RedShirtGuy Tjej, 34 år

Bönor och B-Rudar är bäst

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
26 januari 2010 kl. 18:47
natsukashi Kille, 60 år

Citat från boredyouth


Rökarom kan ju vara det snuskigaste som finns. :(

Nej, fett episkt, dra kvinna!

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
26 januari 2010 kl. 18:52
natsukashi Kille, 60 år

Finns på Ica. Liquid smoke! Borde finnas i Lidköping, erat köpcenter var huuuuge!


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet