Vegetarisk och Vegansk kost
Citat från natsukashi
Vilket recept använde du? :o
http://www.receptcentralen.se/skrivut/?a=vegetariska-burgare
hm den där gjorde jag för inte så länge sedan.
Kidneybönor.
fast glömde löken dock.
Men den vart helt okej
Citat från sorgarendur
Skogaholmslimpa är bara för underbart ibland.
Utan den hade ju T-röd vara oanvändbart
Inte en höjdare imo.
Vart lite illamående av skiten eftersom det var en så dryg smak och mjölig konsistens.
Äh, med rätt mängd ketchup till gick det ner
Citat från C7Hangover
Äh, med rätt mängd ketchup till gick det ner
Jag uppskattar mat som har egen smak.
Och ketchup är för syrligt för att ha på för mycket av.
Ah, jag brukar bara göra en bönröra på typ kidney/svarta bönor, ha i rökarom, dijonsenap, tomatpuré och mjöl. Blanda runt och sedan steka dem på låg värme. Funkar perfa. En annan favorit är smörstekt portabello med cajunmarinerade tofuskivor på. <:
alltså jag förstår mig inte på bönor, vad gör dom egentligen??
Citat från ASSRAPE
alltså jag förstår mig inte på bönor, vad gör dom egentligen??
Växer, blir goda, sen äter man dem! :D:D:D
Om du menar ur näringssynpunkt så är de väldigt proteinrika. <:
Citat från natsukashi
Växer, blir goda, sen äter man dem! :D:D:D
Om du menar ur näringssynpunkt så är de väldigt proteinrika. <:[/i]
proteinrika vet jag att dom är :D
men dom är äckliga, luktar illa och skapar ohygieniska gaser :(
Gasigheten suger, det kan jag hålla med om. Äter hellre nötter faktiskt!
Bönor och B-Rudar är bäst
Citat från boredyouth
Rökarom kan ju vara det snuskigaste som finns. :(
Nej, fett episkt, dra kvinna!
Finns på Ica. Liquid smoke! Borde finnas i Lidköping, erat köpcenter var huuuuge!
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet