Vegetarisk och Vegansk kost
Man kan ju göra lite varianter beroende vad man är sugen på :) garnering osv, säkert gott med chili osv också
Ang chokladbollarna alltså
Hmm chili låter gott.. Oooh eller såna med typ punch i... omnomnom
Kan man ha chili i kladdkaka då..? :o
Lär man ju kunna :D
EDIT: Har ni smakat såndär chili-glass btw? Jätteskumt, men ganska häftigt! Tror den jag smakade var choklad/chili.. (:
Aldrig provat ha i chili i kladdis, går säkert :D
Citat från theblackicicle
Lär man ju kunna :D
EDIT: Har ni smakat såndär chili-glass btw? Jätteskumt, men ganska häftigt! Tror den jag smakade var choklad/chili.. (:
Va, veggie?! Totalt missat isåfall
Citat från KIDDYFIDDLER
Citat från theblackicicle
Lär man ju kunna :D
EDIT: Har ni smakat såndär chili-glass btw? Jätteskumt, men ganska häftigt! Tror den jag smakade var choklad/chili.. (:
Va, veggie?! Totalt missat isåfall
Den är iaf vegetarisk (åt den för ett tag sen innan jag gick hela vägen so to speak), men lär annars vara ganska lätt att göra själv.. Typ blanda i småsmåsmå chilibitar (:
Jag kanske kan testa att göra två kladdkakor idag då.
En med och en utan chili, så säger jag hur det gick.
Gör så! (: Tror det kan bli jättebra!
Jag brukar ha i sirap i mina, så blir kanten lite krispigare (även om det motsäger kladdkakans definition men w/e ^^ )
Jag vill ha en glassmaskin, bli tjock och nöjd av att käka glass till frukost lunch middag, hihi
OOooh glassmaskin! <3
Fast jag har bara dåliga minnen av det där... Minns att vi gjorde egen glass när jag gick på typ lågstadiet eller nåt, smakade JÄÄÄÄTTEskumt...
Do it, fahlaine!
Haha, dåligt gjord, enda alternativet :D
Förhoppningsvis! Minns bara att jag tyckte den smakade ägg ):
Läskigt :p
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet