Vegetarisk och Vegansk kost
Raggmunk <3
Varför heter det det egentligen? :S
Ingen aning, men det är sjukt gott.
"Ordet "raggmunk" är ett inte särskilt gammalt ord i svenskan. Första belägget är från 1904. Ordet "ragg" betyder frasig, och "munk" kommer från munkpannan som man steker i."
Haha frasig <3
Rester till senare fick jag med :D
Rårakor. Riv potatis, blanda ner svartpeppar i smeten. Stek. Ät med lingon
Enklaste maträtten. <3
Jag wookade nyss! Asnice.
Idag ska jag göra lasagne. :D
Idag ska jag äta en chokladboll.
)':
Bara? D:
Ah, idag känner jag inte för nånting...
Hahah, nu vart jag galet sugen på chokladbollar :((( lite drygt
Jag vill ha kladdkaka som jag fortfarande inte gjort. :((
/Google
Vad brukar ni ha i era chokladbollar? Brukar ni pimpa dem med kaffe&vaniljsocker etc? Eller bara helt "vanliga"? (:
Kladdkaka (eller ja, behöver egentligen inte vara superkladdig) + smält mörk choklad på + en frys att stoppa't i = nomnom
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet