Vegetarisk och Vegansk kost

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
theblackicicle Tjej, 36 år

1 386 forumsinlägg

Skrivet:
21 januari 2010 kl. 22:52
theblackicicle Tjej, 36 år

YouCriedWolf:

Ingen av mina kompisar är veganer/vegetarianer och de tkr jag är töntig som är det.. Så lär bli klurigt... :p
Ska kika recept och sådär! Tack ^^


EDIT: Btw!!! Vad var det vi sa om oz.? Vad var det det motsvarade? (:

theblackicicle Tjej, 36 år

1 386 forumsinlägg

Skrivet:
21 januari 2010 kl. 22:56
theblackicicle Tjej, 36 år

alltså det finns verkligen sidor för allt...!!!!

RedShirtGuy Tjej, 34 år

26 072 forumsinlägg

Skrivet:
21 januari 2010 kl. 22:59
RedShirtGuy Tjej, 34 år

jag vet att 12 oz är 355 ml!

theblackicicle Tjej, 36 år

1 386 forumsinlägg

Skrivet:
21 januari 2010 kl. 23:00
theblackicicle Tjej, 36 år

ska lägga det på minnet!!!
nä men vadå, är 12 oz en vanlig måttangivelse eller? :p

RedShirtGuy Tjej, 34 år

26 072 forumsinlägg

Skrivet:
21 januari 2010 kl. 23:03
RedShirtGuy Tjej, 34 år

12 oz är storleken på en burkläsk.

theblackicicle Tjej, 36 år

1 386 forumsinlägg

Skrivet:
21 januari 2010 kl. 23:03
theblackicicle Tjej, 36 år

OT: Höhö var det någon som kollade på The IT Crowd när det gick? Så fort nåt pajade kollade de på tillverklingslandet, och det stod alltid "Made in Britain" :D

OnT: Imorgon ska jag göra raggmunkar eller nåt :D Måste bli av med min potatis <3


EDIT: Ahaaa ( i )

RedShirtGuy Tjej, 34 år

26 072 forumsinlägg

Skrivet:
21 januari 2010 kl. 23:05
RedShirtGuy Tjej, 34 år

Det betyder att en impoterad läsk ifrån tex staterna eller brittland är större än en svensk som ligger på 330ml

theblackicicle Tjej, 36 år

1 386 forumsinlägg

Skrivet:
21 januari 2010 kl. 23:07
theblackicicle Tjej, 36 år

Lika dyr?

RedShirtGuy Tjej, 34 år

26 072 forumsinlägg

Skrivet:
21 januari 2010 kl. 23:09
RedShirtGuy Tjej, 34 år

Oftast så är den impoterade läsken mycket dyrar då den är ovanlig ect och impoterad.
Tex Vanilla Coke / Mtn Dew som ej säljs utav något bolag i sverige.

Men har sett någonstans där de låg på samma pris som en vanlig 33:a

theblackicicle Tjej, 36 år

1 386 forumsinlägg

Skrivet:
21 januari 2010 kl. 23:10
theblackicicle Tjej, 36 år

På Hemköp i Blge tror jag de kostar lika mycket. Hemköp som f.ö. är enda affären som jag hittat den
veganska mjukosten i ): Långt dit tyvärr...

RedShirtGuy Tjej, 34 år

26 072 forumsinlägg

Skrivet:
21 januari 2010 kl. 23:15
RedShirtGuy Tjej, 34 år

Root beer finns att köpa på coop som ligger ca 100 m ifrån min skola.
Så jävla bäst

RedShirtGuy Tjej, 34 år

26 072 forumsinlägg

Skrivet:
21 januari 2010 kl. 23:19
RedShirtGuy Tjej, 34 år

Det är sjukt soft!

Dock är det det enda de har.

Fast brukar åka till stockholm någon gång ibland för att köpa lite andra godingar.

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
21 januari 2010 kl. 23:24
natsukashi Kille, 60 år

Root beer, vanilla coke, mountain dew och grape soda finns typ 1km från mig på maxi. Kostar iofs 10.50 men ändå. :D:D

RedShirtGuy Tjej, 34 år

26 072 forumsinlägg

Skrivet:
21 januari 2010 kl. 23:25
RedShirtGuy Tjej, 34 år

Jaså finns det på maxi?
vet att det fanns någon videoshop eller vad det var i kalmar som sålde en jädra massa.
köpte på mig ca 5-7 st olika jag inte hade förut

theblackicicle Tjej, 36 år

1 386 forumsinlägg

Skrivet:
21 januari 2010 kl. 23:25
theblackicicle Tjej, 36 år

Jag klagar inte på några priser egentligen, är van vid cafeterians pris på läsk. 20pix för 0.5l.... Så i jämförelse är allt helt rimligt!!!


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet