Vegetarisk och Vegansk kost
Citat från natsukashi
Citat från Terrorstorm
Soppa utan bröd är som pasta utan pesto!
Dålig metafor. Pasta är fullt dugligt utan pesto då pesto är spyan från djävulens bakfylla.
HAHAH, så sant!
Pesto är bäst. Särskilt om det är sån med soltorkade tomater, åååååååh.
Egna burgare ftw.
Snabbt, enkelt, gott och mättande! :D
är det inte massa pesto:ar (eller vad det nu heter i plural) som innehåller sardeller??? :S
pesto är sjukt gott!
tar alltid asmycket.
Linssoppa går allt hem (:
okej, inte för det är nåt speciellt märke utan hemma-recept men ändå:
http://www.strangnastv.se/gallery/1224600058.32.pdf
Ja pesto innehåller ofta sardeller och/eller olika sorters ost.
Menar't
Har aldrig riktigt fattat grejen med pesto dock...
Citat från theblackicicle
Menar't
Har aldrig riktigt fattat grejen med pesto dock...
Det är för folk som är anti-ana så de käkar pesto, spyr upp maten, äter spyorna.
Twice the taste, double the calories.
UUUUUSSSSCCCCCHHHHHHH!!!!!!!!!!
Precis, så vidrigt är det!
Ninas Kidneybönburgare+ majs+tomat+gurka+avokado+sallad+egengjord salza + hemmagjort pitabröd = Omnom!
på tal om choklad.. vet ni om det finns nån typ vegansk daim/liknande? (:
Citat från YouCriedWolf
Citat från theblackicicle
på tal om choklad.. vet ni om det finns nån typ vegansk daim/liknande? (:
Om du gör själv, ja
Först knäck och sen smälta choklad på??
Ofta jag kan lyckas med sånt ):
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet