Vegetarisk och Vegansk kost
Citat från natsukashi
Citat från Reviendra
Citat från natsukashi
-------------------------------------------------------------------------
Bearnaise, curry, jordnötter och banan. Bästa pizzan bitches
Skulle nog inte vilja äta pizza hos dig :<
med tanke på att jag inte gillar jordnötter, curry eller varm banan.
Knasbollar.
Du ja.
Alltså jag blir så galet provocerad i matdiskussioner, slår i väggen och grejer. SÄRSKILT när det gäller tacopaj
så jag ska nog logga ut nu, orkar inte bli sur pga pizza :')
Precis. Vi är fucking tvillingar!
Curry gillar du allt barb, vet inte hur många gånger du lyckas få den simplaste rätten till indisk bara för "lite chili, lite gurkmeja, lite curry, lite ingefära" :*
Du lyckades t.o.m. få corned beef-burgarna indiska :')
Den beryktade blåbärskakan. Denna gången körde jag ner blåbären i smeten så de blev lite mer jämnt fördelade. Nackdelen är att kakan blir lila... Menmen, smakar likadant :D
Hade en bättre bild, men den försvann då mitt antivirusprogram sa att den var ett "hacking program"... :S
EDIT: och halv sats för jag har ingen långpanna ):
http://veganvrak.blogspot.com/2007/08/blbrskaka.html
Citat från Kidcrash
Curry gillar du allt barb, vet inte hur många gånger du lyckas få den simplaste rätten till indisk bara för "lite chili, lite gurkmeja, lite curry, lite ingefära" :*
Du lyckades t.o.m. få corned beef-burgarna indiska :')
Gillar inte såndär gul curry, du vet sån currysåsaktig?
@ båda två
Den ÄR sjukt god!!! <3
Står att man "ska ha" vaniljsås till den, men jag kör som den är. Massa blåbär i, så den är saftig ändå :D
EDIT: underbart idiotsäker med (:
Göööört! :D
underbart god.
bra grundrecept, bytte mot banan/oboy och äpple/kanel häromdagen (:
På lördag ska jag bjuda familjen på något gott och lite festligt att äta. Vegetariskt ofc.
Någon som har något fint tips på vad man kan göra?
pommes + sojakorv till middag
för att jag är lat
Vegetarisk lasagne är gott.
dagens middag,
istället för kyckling med ris och currysås
jag är proppmätt :)
Fan vad längesen jag åt tofu. Längtar till sommaren då man kan sitta utomhus och grilla det <3
Jag skulle göra en sjukt god rödbetssoppa innan. Men sen gick allt fel och den blev jättejätteäcklig. :(
Wook + ris =nomnommononononmonmonm
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet