Vegetarisk och Vegansk kost

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Reviendra Tjej, 36 år

8 725 forumsinlägg

Skrivet:
21 januari 2010 kl. 00:14
Reviendra Tjej, 36 år

Citat från natsukashi


Citat från Reviendra

Citat från natsukashi
-------------------------------------------------------------------------
Bearnaise, curry, jordnötter och banan. Bästa pizzan bitches

Skulle nog inte vilja äta pizza hos dig :<
med tanke på att jag inte gillar jordnötter, curry eller varm banan.

Knasbollar.


Du ja.
Alltså jag blir så galet provocerad i matdiskussioner, slår i väggen och grejer. SÄRSKILT när det gäller tacopaj
så jag ska nog logga ut nu, orkar inte bli sur pga pizza :')

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
21 januari 2010 kl. 00:14
natsukashi Kille, 60 år

Precis. Vi är fucking tvillingar!

Kidcrash Kille, 35 år

7 080 forumsinlägg

Skrivet:
21 januari 2010 kl. 10:02
Kidcrash Kille, 35 år

Curry gillar du allt barb, vet inte hur många gånger du lyckas få den simplaste rätten till indisk bara för "lite chili, lite gurkmeja, lite curry, lite ingefära" :*

Du lyckades t.o.m. få corned beef-burgarna indiska :')

theblackicicle Tjej, 36 år

1 386 forumsinlägg

Skrivet:
21 januari 2010 kl. 14:48
theblackicicle Tjej, 36 år



Den beryktade blåbärskakan. Denna gången körde jag ner blåbären i smeten så de blev lite mer jämnt fördelade. Nackdelen är att kakan blir lila... Menmen, smakar likadant :D
Hade en bättre bild, men den försvann då mitt antivirusprogram sa att den var ett "hacking program"... :S

EDIT: och halv sats för jag har ingen långpanna ):
http://veganvrak.blogspot.com/2007/08/blbrskaka.html

Reviendra Tjej, 36 år

8 725 forumsinlägg

Skrivet:
21 januari 2010 kl. 14:51
Reviendra Tjej, 36 år

Citat från Kidcrash


Curry gillar du allt barb, vet inte hur många gånger du lyckas få den simplaste rätten till indisk bara för "lite chili, lite gurkmeja, lite curry, lite ingefära" :*

Du lyckades t.o.m. få corned beef-burgarna indiska :')


Gillar inte såndär gul curry, du vet sån currysåsaktig?

E_Schwartz Kille, 36 år

15 873 forumsinlägg

Skrivet:
21 januari 2010 kl. 14:53
E_Schwartz Kille, 36 år

theblackicicle


Den ser lite torr ut :<
Hade du något till den?

theblackicicle Tjej, 36 år

1 386 forumsinlägg

Skrivet:
21 januari 2010 kl. 14:55
theblackicicle Tjej, 36 år

@ båda två
Den ÄR sjukt god!!! <3
Står att man "ska ha" vaniljsås till den, men jag kör som den är. Massa blåbär i, så den är saftig ändå :D

EDIT: underbart idiotsäker med (:

theblackicicle Tjej, 36 år

1 386 forumsinlägg

Skrivet:
21 januari 2010 kl. 14:58
theblackicicle Tjej, 36 år

Göööört! :D
underbart god.
bra grundrecept, bytte mot banan/oboy och äpple/kanel häromdagen (:

Apelsin Kille, 31 år

2 990 forumsinlägg

Skrivet:
21 januari 2010 kl. 17:45
Apelsin Kille, 31 år

På lördag ska jag bjuda familjen på något gott och lite festligt att äta. Vegetariskt ofc.
Någon som har något fint tips på vad man kan göra?

sten Tjej, 32 år

1 960 forumsinlägg

Skrivet:
21 januari 2010 kl. 17:48
sten Tjej, 32 år

pommes + sojakorv till middag
för att jag är lat

bazinga_power Kille, 32 år

396 forumsinlägg

Skrivet:
21 januari 2010 kl. 17:51
bazinga_power Kille, 32 år

Vegetarisk lasagne är gott.

crashed Tjej, 33 år

7 121 forumsinlägg

Skrivet:
21 januari 2010 kl. 17:58
crashed Tjej, 33 år

dagens middag,
istället för kyckling med ris och currysås
jag är proppmätt :)

Accidents Kille, 34 år

3 292 forumsinlägg

Skrivet:
21 januari 2010 kl. 18:15
Accidents Kille, 34 år

Fan vad längesen jag åt tofu. Längtar till sommaren då man kan sitta utomhus och grilla det <3

mandis Tjej, 32 år

8 767 forumsinlägg

Skrivet:
21 januari 2010 kl. 18:20
mandis Tjej, 32 år

Jag skulle göra en sjukt god rödbetssoppa innan. Men sen gick allt fel och den blev jättejätteäcklig. :(

himynameis Kille, 33 år

3 251 forumsinlägg

Skrivet:
21 januari 2010 kl. 18:24
himynameis Kille, 33 år

Wook + ris =nomnommononononmonmonm


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet