Vegetarisk och Vegansk kost

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
solitarymoment Tjej, 33 år

6 072 forumsinlägg

Skrivet:
20 januari 2010 kl. 23:35
solitarymoment Tjej, 33 år

Lök är underbart<3

theblackicicle Tjej, 36 år

1 386 forumsinlägg

Skrivet:
20 januari 2010 kl. 23:42
theblackicicle Tjej, 36 år

tkr typ ingen är god.. brukar alltid göra egen. med banan och ananas :p

beatyourkids Kille, 38 år

11 829 forumsinlägg

Skrivet:
20 januari 2010 kl. 23:45
beatyourkids Kille, 38 år

löksoppa

solitarymoment Tjej, 33 år

6 072 forumsinlägg

Skrivet:
20 januari 2010 kl. 23:46
solitarymoment Tjej, 33 år

Jag kör med vanlig isbergssallad & så, och kebebsås på min pizza! Det är faktiskt galet gott.

Reviendra Tjej, 36 år

8 725 forumsinlägg

Skrivet:
20 januari 2010 kl. 23:49
Reviendra Tjej, 36 år

Citat från natsukashi


Revvis, du är en jävla mashup. Bestäm dig. :@@@2

Nä. Grov, söt OCH stark ska den vara. Allt på en gång.
Vill göra min egen senap men får aldrig arslet ur vagnen.

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
20 januari 2010 kl. 23:53
natsukashi Kille, 60 år

Citat från lamagrowl


Jag beställde en vegetarisk pizza från en pizzeria där jag bor. Botten var i princip gjord av champinjoner, det var fullproppat med oliver och annat äckligt, sånt jag verkligen hatar. Så nu äter jag alltid en Hawaii (vesuvio med ananas på) utan skinkan och det funkar utmärkt!

Kände för att säga det bara. Alla vegetariska pizzor är verkligeeen inte goda.


Man beställer ju inte vegetariana? :I

Bearnaise, curry, jordnötter och banan. Bästa pizzan bitches

theblackicicle Tjej, 36 år

1 386 forumsinlägg

Skrivet:
20 januari 2010 kl. 23:56
theblackicicle Tjej, 36 år

vågar aldrig ha jordnötter på pizza, livrädd för att sätta i halsen av någon korkad anledning :/

beatyourkids Kille, 38 år

11 829 forumsinlägg

Skrivet:
20 januari 2010 kl. 23:57
beatyourkids Kille, 38 år

Citat från natsukashi


Bearnaise, curry, jordnötter och banan. Bästa pizzan bitches

Glöm inte ananas!

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
20 januari 2010 kl. 23:57
natsukashi Kille, 60 år

Linus: Nej, ingen ananas! Funkar inte med det andra. D: D:

kim Kille, 34 år

2 258 forumsinlägg

Skrivet:
20 januari 2010 kl. 23:57
kim Kille, 34 år

Vegetarisk pizza brukar vara; Kronärtskocka, oliver, lök, paprika typ. Iaf här i Linköping.

Brukar dock vilja lyxa till det med en Vegitaria + banan, isbergssallad, färska tomater och kebabsås :)

AlexNoir Tjej, 32 år

7 650 forumsinlägg

Skrivet:
20 januari 2010 kl. 23:59
AlexNoir Tjej, 32 år

Margerithapizzan på en pizzeria bredvid min skola <3
Dock äter jag ju inte beställpizza längre.

theblackicicle Tjej, 36 år

1 386 forumsinlägg

Skrivet:
21 januari 2010 kl. 00:01
theblackicicle Tjej, 36 år

Alltså jag har varit vegetarian/vegan så länge, att jag aldrig ätit något annat på pizza förutom ost, tomat, banan, ananas och chips (!)
Bara nu på sista tiden jag testat med oliv &/ paprika... :$

theblackicicle Tjej, 36 år

1 386 forumsinlägg

Skrivet:
21 januari 2010 kl. 00:04
theblackicicle Tjej, 36 år

YouCriedWolf:
Okej. Minst 2h bort för en pizza.. Njaaee, då gör jag hellre min egna!
Tack ändå.

Reviendra Tjej, 36 år

8 725 forumsinlägg

Skrivet:
21 januari 2010 kl. 00:11
Reviendra Tjej, 36 år

Citat från natsukashi
-------------------------------------------------------------------------

Bearnaise, curry, jordnötter och banan. Bästa pizzan bitches[/i]


Skulle nog inte vilja äta pizza hos dig :<
med tanke på att jag inte gillar jordnötter, curry eller varm banan.

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
21 januari 2010 kl. 00:13
natsukashi Kille, 60 år

Citat från Reviendra


Citat från natsukashi
-------------------------------------------------------------------------
Bearnaise, curry, jordnötter och banan. Bästa pizzan bitches

Skulle nog inte vilja äta pizza hos dig :<
med tanke på att jag inte gillar jordnötter, curry eller varm banan.


Knasbollar.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet