Vegetarisk och Vegansk kost
Haha, jo det var cute!
På tal om silduk ska jag nog skaffa det... När jag gjorde min havremjölk sist fick jag ta en (oanvänd) diskhandduk... Lite mindre bra!
Citat från sorgarendur
Citat från SNELHEST
Lök är typ asmegagott.
Lök är sänd ut från helvetets portar, nej men. Avokado on the other hand .. Om nom.
+1
Fast avokado är mittemellangott...
Höhö var nån polsk (?) innehållsförteckning, där det stod adokado! :D
har en a(d)vokado som ligger på mogning :D sen ska jag käka a(d)vokadomacka!
*partyhat on*
<|:D
ofta man är vegetarian och dålig på grönsaker :D
Citat från KIDDYFIDDLER
ofta man är vegetarian och dålig på grönsaker :D
Finns personer som äter kött som inte vet ett skit om vilka olika köttsorter som finns?
:) var inget illa ment. men grönsaker, baljväxter osv är ju större delen av kosten liksom
Groddar rules your mind!
Citat från KIDDYFIDDLER
:) var inget illa ment. men grönsaker, baljväxter osv är ju större delen av kosten liksom
Det finns personer inom alla former av mänskliga klassificeringar som inte vet mycket.
Citat från sorgarendur
vis människa!
Oui. :>
Lök är speciellt äckligt när de ligger och lurar i grytor.
... Lök är ju asgött :(
sjukt opep på att laga mat.
tror jag går och kokar lite pasta och käkar det med ketchup
Citat från C7Hangover
sjukt opep på att laga mat.
tror jag går och kokar lite pasta och käkar det med ketchup
lol studentmat
det må vara studentmat.
Men det är jävligt god mat.
Och måste börja vänja mig inför mitt framtida liv!
Man är van från början, man vänjer bara av sig genom att äta den. Trust me. :I
Hur kan man inte tycka om lök..? Sick people.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet