Vegetarisk och Vegansk kost

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
theblackicicle Tjej, 36 år

1 386 forumsinlägg

Skrivet:
20 januari 2010 kl. 14:45
theblackicicle Tjej, 36 år

Haha, jo det var cute!
På tal om silduk ska jag nog skaffa det... När jag gjorde min havremjölk sist fick jag ta en (oanvänd) diskhandduk... Lite mindre bra!

theblackicicle Tjej, 36 år

1 386 forumsinlägg

Skrivet:
20 januari 2010 kl. 15:25
theblackicicle Tjej, 36 år

Citat från sorgarendur


Citat från SNELHEST

Lök är typ asmegagott.

Lök är sänd ut från helvetets portar, nej men. Avokado on the other hand .. Om nom.


+1
Fast avokado är mittemellangott...
Höhö var nån polsk (?) innehållsförteckning, där det stod adokado! :D

theblackicicle Tjej, 36 år

1 386 forumsinlägg

Skrivet:
20 januari 2010 kl. 15:34
theblackicicle Tjej, 36 år

har en a(d)vokado som ligger på mogning :D sen ska jag käka a(d)vokadomacka!

*partyhat on*
<|:D

Octopussy Tjej, 34 år

940 forumsinlägg

Skrivet:
20 januari 2010 kl. 15:53
Octopussy Tjej, 34 år

ofta man är vegetarian och dålig på grönsaker :D

E_Schwartz Kille, 36 år

15 873 forumsinlägg

Skrivet:
20 januari 2010 kl. 15:55
E_Schwartz Kille, 36 år

Citat från KIDDYFIDDLER


ofta man är vegetarian och dålig på grönsaker :D

Finns personer som äter kött som inte vet ett skit om vilka olika köttsorter som finns?

Octopussy Tjej, 34 år

940 forumsinlägg

Skrivet:
20 januari 2010 kl. 15:56
Octopussy Tjej, 34 år

:) var inget illa ment. men grönsaker, baljväxter osv är ju större delen av kosten liksom

Zalbeyx Kille, 36 år

7 318 forumsinlägg

Skrivet:
20 januari 2010 kl. 15:58
Zalbeyx Kille, 36 år

Groddar rules your mind!

E_Schwartz Kille, 36 år

15 873 forumsinlägg

Skrivet:
20 januari 2010 kl. 15:58
E_Schwartz Kille, 36 år

Citat från KIDDYFIDDLER


:) var inget illa ment. men grönsaker, baljväxter osv är ju större delen av kosten liksom

Det finns personer inom alla former av mänskliga klassificeringar som inte vet mycket.

AlexNoir Tjej, 32 år

7 650 forumsinlägg

Skrivet:
20 januari 2010 kl. 16:22
AlexNoir Tjej, 32 år

Citat från sorgarendur


vis människa!

Oui. :>
Lök är speciellt äckligt när de ligger och lurar i grytor.

kim Kille, 34 år

2 258 forumsinlägg

Skrivet:
20 januari 2010 kl. 18:35
kim Kille, 34 år

... Lök är ju asgött :(

RedShirtGuy Tjej, 34 år

26 072 forumsinlägg

Skrivet:
20 januari 2010 kl. 19:00
RedShirtGuy Tjej, 34 år

sjukt opep på att laga mat.
tror jag går och kokar lite pasta och käkar det med ketchup

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
20 januari 2010 kl. 19:01
natsukashi Kille, 60 år

Citat från C7Hangover


sjukt opep på att laga mat.
tror jag går och kokar lite pasta och käkar det med ketchup


lol studentmat

RedShirtGuy Tjej, 34 år

26 072 forumsinlägg

Skrivet:
20 januari 2010 kl. 19:02
RedShirtGuy Tjej, 34 år

det må vara studentmat.
Men det är jävligt god mat.
Och måste börja vänja mig inför mitt framtida liv!

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
20 januari 2010 kl. 19:14
natsukashi Kille, 60 år

Man är van från början, man vänjer bara av sig genom att äta den. Trust me. :I

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
20 januari 2010 kl. 23:28
QWERDF 33 år

Hur kan man inte tycka om lök..? Sick people.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet