Vegetarisk och Vegansk kost
Gjorde fyllda paprikor här om dagen. Jag dör varje gång, så jävla gott!
Citat från theblackicicle
Hmm.. typ 1 del nöt, 3 del vatten... Lätt att komma ihåg iaf, ska testa! (:
Är den bäst till matlagning o sådär då eller?
Yes :>>>
KÖTT SKARE VARA
Mums! Makaroner, veg mjukost, ketchup (!) och vitlöööök <3
gjorde senapsgriljerad tofu idag, skulle egentligen gjort den till jul men det blev aldrig av
blev väl helt ok, jag gillar senap :)
skånsk grovmalen <3
Stark. <3
Grov, söt och stark <3
Revvis, du är en jävla mashup. Bestäm dig. :@@@2
skånsk grovmalen är stark :D
den är såndär god så man kan gå och ta en sked bara sådär (A) >:
Får ont i magen av massa senap. :((
Får ont i magen för jag äter för mycket!
Går alltid och lagar mat när jag har tråkigt...
Och käkar alldeles för mycket konstig mat...
Senap är inte okej. :(
......Lök är för den delen inte heller okej. :(((
http://sv.wikibooks.org/wiki/Tofu
Haha, den var gulligt skriven i slutet. :D
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet