Vegetarisk och Vegansk kost

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
ifloodemptylakes Tjej, 35 år

2 298 forumsinlägg

Skrivet:
19 januari 2010 kl. 14:08
ifloodemptylakes Tjej, 35 år

Gjorde fyllda paprikor här om dagen. Jag dör varje gång, så jävla gott!

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
19 januari 2010 kl. 14:33
natsukashi Kille, 60 år

Citat från theblackicicle


Hmm.. typ 1 del nöt, 3 del vatten... Lätt att komma ihåg iaf, ska testa! (:
Är den bäst till matlagning o sådär då eller?


Yes :>>>

RutigMorfar Kille, 34 år

8 forumsinlägg

Skrivet:
19 januari 2010 kl. 21:14
RutigMorfar Kille, 34 år

KÖTT SKARE VARA

VIANA Tjej, 32 år

763 forumsinlägg

Skrivet:
19 januari 2010 kl. 21:19
VIANA Tjej, 32 år

Citat från RutigMorfar


KÖTT SKARE VARA

FEL.

theblackicicle Tjej, 36 år

1 386 forumsinlägg

Skrivet:
19 januari 2010 kl. 21:47
theblackicicle Tjej, 36 år

Mums! Makaroner, veg mjukost, ketchup (!) och vitlöööök <3

crashed Tjej, 33 år

7 121 forumsinlägg

Skrivet:
19 januari 2010 kl. 21:57
crashed Tjej, 33 år

gjorde senapsgriljerad tofu idag, skulle egentligen gjort den till jul men det blev aldrig av
blev väl helt ok, jag gillar senap :)

theblackicicle Tjej, 36 år

1 386 forumsinlägg

Skrivet:
19 januari 2010 kl. 22:01
theblackicicle Tjej, 36 år

skånsk grovmalen <3

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
19 januari 2010 kl. 22:04
natsukashi Kille, 60 år

Stark. <3

Reviendra Tjej, 36 år

8 725 forumsinlägg

Skrivet:
19 januari 2010 kl. 22:05
Reviendra Tjej, 36 år

Grov, söt och stark <3

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
19 januari 2010 kl. 22:05
natsukashi Kille, 60 år

Revvis, du är en jävla mashup. Bestäm dig. :@@@2

theblackicicle Tjej, 36 år

1 386 forumsinlägg

Skrivet:
19 januari 2010 kl. 22:07
theblackicicle Tjej, 36 år

skånsk grovmalen är stark :D
den är såndär god så man kan gå och ta en sked bara sådär (A) >:

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
19 januari 2010 kl. 22:08
natsukashi Kille, 60 år

Får ont i magen av massa senap. :((

theblackicicle Tjej, 36 år

1 386 forumsinlägg

Skrivet:
19 januari 2010 kl. 22:10
theblackicicle Tjej, 36 år

Får ont i magen för jag äter för mycket!
Går alltid och lagar mat när jag har tråkigt...
Och käkar alldeles för mycket konstig mat...

AlexNoir Tjej, 32 år

7 650 forumsinlägg

Skrivet:
19 januari 2010 kl. 23:19
AlexNoir Tjej, 32 år

Senap är inte okej. :(

......Lök är för den delen inte heller okej. :(((

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
20 januari 2010 kl. 13:08
natsukashi Kille, 60 år

http://sv.wikibooks.org/wiki/Tofu

Haha, den var gulligt skriven i slutet. :D


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet