Vegetarisk och Vegansk kost

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Octopussy Tjej, 34 år

940 forumsinlägg

Skrivet:
17 januari 2010 kl. 12:15
Octopussy Tjej, 34 år

Vaaaaa? Rödbetor?! Mmmm.

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
17 januari 2010 kl. 12:16
natsukashi Kille, 60 år

Speciellt rödbetor. Fy fasiken och järnspikar vad vidrigt det är!

Octopussy Tjej, 34 år

940 forumsinlägg

Skrivet:
17 januari 2010 kl. 12:19
Octopussy Tjej, 34 år

Rödbetor i chokladkaka

de gjorde nått sånt på Niklas mat förut som jag vill göra om.


Morötter tycker du väl om? Tänker räkna upp saker du tycker är vidrigt :(

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
17 januari 2010 kl. 12:22
natsukashi Kille, 60 år

Morötter ska vara råa eller kokta och får absolut aldrig blandas med timjan då jag är allergisk emot den kombinationen. Go on!

Octopussy Tjej, 34 år

940 forumsinlägg

Skrivet:
17 januari 2010 kl. 12:26
Octopussy Tjej, 34 år

Morötter i ugn är ju guld :)

för seg, kommer bara ihåg folks ord om folk med messmör i oboy
sann vidrighet for so many reasons

theblackicicle Tjej, 36 år

1 386 forumsinlägg

Skrivet:
17 januari 2010 kl. 12:33
theblackicicle Tjej, 36 år

Idag orkar jag inte laga mat, ska göra den här http://veganvrak.blogspot.com/2007/08/blbrskaka.html istället :D

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
17 januari 2010 kl. 12:40
natsukashi Kille, 60 år

Citat från KIDDYFIDDLER


Morötter i ugn är ju guld :)

för seg, kommer bara ihåg folks ord om folk med messmör i oboy
sann vidrighet for so many reasons


... waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat?
Vill jag ens veta?

Octopussy Tjej, 34 år

940 forumsinlägg

Skrivet:
17 januari 2010 kl. 12:43
Octopussy Tjej, 34 år

Natsukashi
du vet ju nu, sjukt vidrigt :(

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
17 januari 2010 kl. 12:44
natsukashi Kille, 60 år

Ja, kan tänka mig det. Drack folk seriöst det där?

Octopussy Tjej, 34 år

940 forumsinlägg

Skrivet:
17 januari 2010 kl. 12:47
Octopussy Tjej, 34 år

Det var någon snubbe som gjorde det varje dag, för han tyckte det var gott :D

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
17 januari 2010 kl. 12:53
natsukashi Kille, 60 år

Sikket miffo! :D

Kuk, vi har bara spaghetti, jag avskyr spaghetti. :I

Idag är en hatisk dag.

theblackicicle Tjej, 36 år

1 386 forumsinlägg

Skrivet:
17 januari 2010 kl. 12:54
theblackicicle Tjej, 36 år

^det märks (:

ward Tjej, 36 år

2 331 forumsinlägg

Skrivet:
17 januari 2010 kl. 13:09
ward Tjej, 36 år

Citat från natsukashi


Sikket miffo! :D

Kuk, vi har bara spaghetti, jag avskyr spaghetti. :I

Idag är en hatisk dag.


Det är inte så svårt att vara vegetarian/_vegan om man ändå inte äter något. ^^

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
17 januari 2010 kl. 13:20
natsukashi Kille, 60 år

ward: Haha, jag är inte kräsen, jag är bara på dåligt humör idag. Plus att folk prickat in de maträtter som jag avskyr. x>

theblackicicle Tjej, 36 år

1 386 forumsinlägg

Skrivet:
17 januari 2010 kl. 15:26
theblackicicle Tjej, 36 år

MUNORGASM :D

blåbärskaka <3


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet