Vegetarisk och Vegansk kost
Vaaaaa? Rödbetor?! Mmmm.
Speciellt rödbetor. Fy fasiken och järnspikar vad vidrigt det är!
Rödbetor i chokladkaka
de gjorde nått sånt på Niklas mat förut som jag vill göra om.
Morötter tycker du väl om? Tänker räkna upp saker du tycker är vidrigt :(
Morötter ska vara råa eller kokta och får absolut aldrig blandas med timjan då jag är allergisk emot den kombinationen. Go on!
Morötter i ugn är ju guld :)
för seg, kommer bara ihåg folks ord om folk med messmör i oboy
sann vidrighet for so many reasons
Idag orkar jag inte laga mat, ska göra den här http://veganvrak.blogspot.com/2007/08/blbrskaka.html istället :D
Citat från KIDDYFIDDLER
Morötter i ugn är ju guld :)
för seg, kommer bara ihåg folks ord om folk med messmör i oboy
sann vidrighet for so many reasons
... waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat?
Vill jag ens veta?
Natsukashi
du vet ju nu, sjukt vidrigt :(
Ja, kan tänka mig det. Drack folk seriöst det där?
Det var någon snubbe som gjorde det varje dag, för han tyckte det var gott :D
Sikket miffo! :D
Kuk, vi har bara spaghetti, jag avskyr spaghetti. :I
Idag är en hatisk dag.
^det märks (:
Citat från natsukashi
Sikket miffo! :D
Kuk, vi har bara spaghetti, jag avskyr spaghetti. :I
Idag är en hatisk dag.
Det är inte så svårt att vara vegetarian/_vegan om man ändå inte äter något. ^^
ward: Haha, jag är inte kräsen, jag är bara på dåligt humör idag. Plus att folk prickat in de maträtter som jag avskyr. x>
MUNORGASM :D
blåbärskaka <3
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet