Vegetarisk och Vegansk kost
Låter smasken kongo :)
Det blev en halv pizza med sojafärs, lök och ost. Den andra halva pizzan va lök, banan, oliver, soltorkade tomater och ost! Gott som satan <3
Fyllda paprikor, med zucchini, vitlök och rosmarin, eller quornfärs, bönor och fetaost. (:
Bakfull. Idag blir det pasta och sojafärs. :I
idag gör jag nog bara tomatsås med sojabönor, måste blötlägga och koka fler, note to self. Quinoa är för övrigt bäst. Man kan ha det i och till allt. Hedersvärd grej
Får ont i magen av det med fy satan vad awesome det är.
har typ levt på pasta och pesto de senaste dagarna
har inte orkat göra nåt vettigt :<
Jag spyr av pasta och pesto. Eller bara pesto i allmänhet. Glad att jag slipper skiten. D: D: D:
Pasta + pesto + basilika
Pasta + soltorkade tomater + krossadetomater/tomatsås är alltid gott
ofta, det är ju asgott :(
eller i alla fall den jag brukar ha hemma, vet inte riktigt vilket märke, men den är vegansk och hur god som helst!
Diet på pastapesto + magsjuka = nej
Äter knappt pasta, potatis ibland på sin höjd. Inte för att jag bestämt det, föredrar bara annat mer. Hehehehehe.
Soltorkade tomater och egen pesto är dock rätt kickass. Speciellt förstnämnda, kan det sluta vara dyrt eller?
Det är lika dyrt att göra egna dessutom. :I
Hahahaha. <3
Jag orkar inte laga mat. Kuk. D:
Kände mig billig som skrev så ens, hihi. Så jag raderade
Aaaaaaaw, ät upp de ugnsgrejade rotfrukterna din familj gjort bara
Haha, morsan är borta så de har inte gjort något sånt. Plus att jag typ avskyr rotfukt. :I
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet