Vegetarisk och Vegansk kost

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
kim Kille, 34 år

2 258 forumsinlägg

Skrivet:
16 januari 2010 kl. 19:28
kim Kille, 34 år

Låter smasken kongo :)

Det blev en halv pizza med sojafärs, lök och ost. Den andra halva pizzan va lök, banan, oliver, soltorkade tomater och ost! Gott som satan <3

Oddmolly Tjej, 32 år

236 forumsinlägg

Skrivet:
16 januari 2010 kl. 19:32
Oddmolly Tjej, 32 år

Fyllda paprikor, med zucchini, vitlök och rosmarin, eller quornfärs, bönor och fetaost. (:

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
17 januari 2010 kl. 10:46
natsukashi Kille, 60 år

Bakfull. Idag blir det pasta och sojafärs. :I

Octopussy Tjej, 34 år

940 forumsinlägg

Skrivet:
17 januari 2010 kl. 11:03
Octopussy Tjej, 34 år

idag gör jag nog bara tomatsås med sojabönor, måste blötlägga och koka fler, note to self. Quinoa är för övrigt bäst. Man kan ha det i och till allt. Hedersvärd grej

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
17 januari 2010 kl. 11:11
natsukashi Kille, 60 år

Får ont i magen av det med fy satan vad awesome det är.

crashed Tjej, 33 år

7 121 forumsinlägg

Skrivet:
17 januari 2010 kl. 11:24
crashed Tjej, 33 år

har typ levt på pasta och pesto de senaste dagarna
har inte orkat göra nåt vettigt :<

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
17 januari 2010 kl. 11:28
natsukashi Kille, 60 år

Jag spyr av pasta och pesto. Eller bara pesto i allmänhet. Glad att jag slipper skiten. D: D: D:

brainrot 34 år

5 903 forumsinlägg

Skrivet:
17 januari 2010 kl. 11:30
brainrot 34 år

Pasta + pesto + basilika
Pasta + soltorkade tomater + krossadetomater/tomatsås är alltid gott

crashed Tjej, 33 år

7 121 forumsinlägg

Skrivet:
17 januari 2010 kl. 11:32
crashed Tjej, 33 år

ofta, det är ju asgott :(
eller i alla fall den jag brukar ha hemma, vet inte riktigt vilket märke, men den är vegansk och hur god som helst!

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
17 januari 2010 kl. 11:33
natsukashi Kille, 60 år

Diet på pastapesto + magsjuka = nej

Octopussy Tjej, 34 år

940 forumsinlägg

Skrivet:
17 januari 2010 kl. 11:41
Octopussy Tjej, 34 år

Äter knappt pasta, potatis ibland på sin höjd. Inte för att jag bestämt det, föredrar bara annat mer. Hehehehehe.


Soltorkade tomater och egen pesto är dock rätt kickass. Speciellt förstnämnda, kan det sluta vara dyrt eller?

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
17 januari 2010 kl. 11:42
natsukashi Kille, 60 år

Det är lika dyrt att göra egna dessutom. :I

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
17 januari 2010 kl. 11:46
natsukashi Kille, 60 år

Hahahaha. <3

Jag orkar inte laga mat. Kuk. D:

Octopussy Tjej, 34 år

940 forumsinlägg

Skrivet:
17 januari 2010 kl. 11:50
Octopussy Tjej, 34 år

Kände mig billig som skrev så ens, hihi. Så jag raderade

Aaaaaaaw, ät upp de ugnsgrejade rotfrukterna din familj gjort bara

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
17 januari 2010 kl. 12:11
natsukashi Kille, 60 år

Haha, morsan är borta så de har inte gjort något sånt. Plus att jag typ avskyr rotfukt. :I


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet