Vegetarisk och Vegansk kost

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
15 januari 2010 kl. 23:29
QWERDF 33 år

Ehehehe.. Han erkänner det också. :D

ROBERT Kille, 33 år

1 089 forumsinlägg

Skrivet:
15 januari 2010 kl. 23:30
ROBERT Kille, 33 år

Ja jag tror nog alla såg det :D

ROBERT Kille, 33 år

1 089 forumsinlägg

Skrivet:
15 januari 2010 kl. 23:31
ROBERT Kille, 33 år

That's the spirit!

Kidcrash Kille, 35 år

7 080 forumsinlägg

Skrivet:
16 januari 2010 kl. 04:31
Kidcrash Kille, 35 år

Citat från ASSRAPE


idag valde jag att äta en gelatinapa efter som jag inte vill äta en riktig (: gör det mej till vegan :P

nej

Kidcrash Kille, 35 år

7 080 forumsinlägg

Skrivet:
16 januari 2010 kl. 04:32
Kidcrash Kille, 35 år

Citat från Hampus_Raus


Vegetarian... PINSAMT.

ah det var kul, jag ger dig två tummar upp.

lau Tjej, 31 år

3 249 forumsinlägg

Skrivet:
16 januari 2010 kl. 11:15
lau Tjej, 31 år

Citat från Kidcrash


Citat från ASSRAPE

idag valde jag att äta en gelatinapa efter som jag inte vill äta en riktig (: gör det mej till vegan :P

nej


men jag åt ju inte en riktig? :P

kim Kille, 34 år

2 258 forumsinlägg

Skrivet:
16 januari 2010 kl. 11:18
kim Kille, 34 år

ASSRAPE: Gelatin är vanligtvis gjort på djurhud, ben och annat 'avfall'/rester,

lau Tjej, 31 år

3 249 forumsinlägg

Skrivet:
16 januari 2010 kl. 12:29
lau Tjej, 31 år

Citat från hiatus


ASSRAPE: Gelatin är vanligtvis gjort på djurhud, ben och annat 'avfall'/rester,

jag har gått å trott att det var gjort på gummi heheh :o

Kidcrash Kille, 35 år

7 080 forumsinlägg

Skrivet:
16 januari 2010 kl. 13:57
Kidcrash Kille, 35 år

Citat från ASSRAPE


Citat från hiatus

ASSRAPE: Gelatin är vanligtvis gjort på djurhud, ben och annat 'avfall'/rester,

jag har gått å trott att det var gjort på gummi heheh :o


Ska man bli vegan så det första man ska göra, kolla upp alla basics och vad det innehåller.
Första jag gjorde som vegan var och googla på vilka ölsorter som var veganska. Flesta stora svenska bryggerier är veganska, medan små och dyra är icke veganska, då dom små brygger enligt anglosaxisk tradition, och är därav inte vegansk.


Det mest frustrerande är att typ allt innehåller mjölk/äggvitepulver.

lau Tjej, 31 år

3 249 forumsinlägg

Skrivet:
16 januari 2010 kl. 14:11
lau Tjej, 31 år

Citat från Kidcrash


Citat från ASSRAPE

Citat från hiatus

ASSRAPE: Gelatin är vanligtvis gjort på djurhud, ben och annat 'avfall'/rester,

jag har gått å trott att det var gjort på gummi heheh :o

Ska man bli vegan så det första man ska göra, kolla upp alla basics och vad det innehåller.
Första jag gjorde som vegan var och googla på vilka ölsorter som var veganska. Flesta stora svenska bryggerier är veganska, medan små och dyra är icke veganska, då dom små brygger enligt anglosaxisk tradition, och är därav inte vegansk.


Det mest frustrerande är att typ allt innehåller mjölk/äggvitepulver.


åhå! tack :)

theblackicicle Tjej, 36 år

1 386 forumsinlägg

Skrivet:
16 januari 2010 kl. 15:14
theblackicicle Tjej, 36 år

dagens mat:
kryddiga kikärts/tofu/morotsbiffar, potatis o sås

förvånad över mig själv, var nästan gott!




EDIT: JAG SÅG DET MEN KAN JU INTE SKRIVA FÖR DÅ PAJJAR JAG!!!! :p

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
16 januari 2010 kl. 15:50
QWERDF 33 år

Tasty burgers are tasty.

666 inlägg, theblackicicle (Y)

kim Kille, 34 år

2 258 forumsinlägg

Skrivet:
16 januari 2010 kl. 18:19
kim Kille, 34 år

Igår käkade jag tacos med sojafärs, orkar inte riktigt inkludera allting men, det jag kommer ihåg är; Sojafärs kryddad med sån där tacomix med olika krydor, sallad, ICA's salladsmixer, gul lök, majs, körsbärstomater, ost, tzatziki, salsa, jalapeño , majstuber, tortillas och mycket mer.

Det var grymt gott, 3/5 i familjen käkade faktiskt sojafärsen, mellanbror och farsan vägrade dock, mesar som inte vågade pröva en ens.
Käkade samma sak till lunch idag, gott gott!

Ikväll blir det pizza med champinjoner, tomat, lök och sojafärs. Man måste ju ta vara på sojafärsen när det blev så pass mycket över =)

lsidhjkjh Tjej, 32 år

2 983 forumsinlägg

Skrivet:
16 januari 2010 kl. 19:21
lsidhjkjh Tjej, 32 år

QOURNFILÉ, UGNSSTEKTA ROTGRÖNSAKER OCH KANTARELLSÅS.

nikki Tjej, 34 år

3 708 forumsinlägg

Skrivet:
16 januari 2010 kl. 19:25
nikki Tjej, 34 år

Crème Bonjour Cuisine "Vitlök & Örter" + broccoli + kryddor + pasta = enkelt och awesome.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet