Vegetarisk och Vegansk kost
Jag kan inte äta quornfärs längre, blir spyfärdig for some reason.
Har kommit i någon rårakeperiod though, så jävla gott är det.
Vegetariska köttbullar
RÅRAKOR! <3
Ska vara lite rödbeta i dom med, åhå <3
Får så fin färg då också.
Gillar inte rödbetor. :(
Det ska vara stekt rå potatis med sjukt mycket salt. Om man är rik så serverar men det med smörstekt shiitakesvamp. :D
Smakar inte rödbeta om man bara har i lite, ger bara fin färg :>
Ska vara mycket krydda på dessutom.
Får aldrig det i skolan >:
Inte jag heller >:
idag valde jag att äta en gelatinapa efter som jag inte vill äta en riktig (: gör det mej till vegan :P
KVÄLLENS MUNORGASM:
lite outspädd päronsaft
glass
chokladmjölk
banan
shake!
Kidneybönor. <3
Den var dålig. ^
God! Ec är så stelt.
Du kan vara stel. : @
Ja :D
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet