Vegetarisk och Vegansk kost
e120 är löss
de röda är bara det som jag skrev! har ju för katten paketet jämte mig :p
Fail. :p
Citat från YouCriedWolf
Citat från theblackicicle
de röda är bara det som jag skrev! har ju för katten paketet jämte mig :p
aah, du skrev innehållsförteckning, det kunde jag ha läst!
Har bara sett lösstöntar äta sånna.
Tar bort mitt inlägg så undviker vi missförstånd.
Ah lugnt! ska kolla upp de andra med... För såna är goooda ^^
Tänkte mest som sagt om malaco är veganvänliga eller inte (:
Citat från theblackicicle
Ah lugnt! ska kolla upp de andra med... För såna är goooda ^^
Tänkte mest som sagt om malaco är veganvänliga eller inte (:[/i]
Det är väl gelatin i en hel del av malacos grejer?
Jojo jag vet att de använder gelatin... Men typ är de... Jag vet inte riktigt vad jag är ute efter.. Typ som djurtestat på kosmetika, fast med mat liksom... Hur deras allmänna policy är.. Fast jag vet inte.. är kanske ingen fråga från första början...
*dålig på att formulera tankar!*
om jag minns rätt så borde i alla fall de bruna snörena vara ok :)
känns ju som om de vore det iaf (:
YouCriedWolf:
Ah okej! Thx (:
Kolasnörena deras är veganska.
hur gjorde du?
Humus > Hummus
Jag gjorde nyss Chili con Carne (pero, sin carne, por supuesto).
Den blev helt okej. Dock underskattade jag den lilla chilifrukten rätt rejält.
Det blev ganska starkt. Ehe.
Ska göra vegetariska hamburgare på måndag.
Det blir nog en smakupplevelse det.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet