Vegetarisk och Vegansk kost

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
melilot Tjej, 32 år

2 877 forumsinlägg

Skrivet:
13 januari 2010 kl. 20:34
melilot Tjej, 32 år

e120 är löss

theblackicicle Tjej, 36 år

1 386 forumsinlägg

Skrivet:
13 januari 2010 kl. 20:36
theblackicicle Tjej, 36 år

de röda är bara det som jag skrev! har ju för katten paketet jämte mig :p

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
13 januari 2010 kl. 20:39
QWERDF 33 år

Fail. :p

theblackicicle Tjej, 36 år

1 386 forumsinlägg

Skrivet:
13 januari 2010 kl. 20:39
theblackicicle Tjej, 36 år

Citat från YouCriedWolf


Citat från theblackicicle

de röda är bara det som jag skrev! har ju för katten paketet jämte mig :p

aah, du skrev innehållsförteckning, det kunde jag ha läst!
Har bara sett lösstöntar äta sånna.
Tar bort mitt inlägg så undviker vi missförstånd.


Ah lugnt! ska kolla upp de andra med... För såna är goooda ^^
Tänkte mest som sagt om malaco är veganvänliga eller inte (:

lsidhjkjh Tjej, 32 år

2 983 forumsinlägg

Skrivet:
13 januari 2010 kl. 20:41
lsidhjkjh Tjej, 32 år

Citat från theblackicicle


Ah lugnt! ska kolla upp de andra med... För såna är goooda ^^
Tänkte mest som sagt om malaco är veganvänliga eller inte (:[/i]

Det är väl gelatin i en hel del av malacos grejer?

theblackicicle Tjej, 36 år

1 386 forumsinlägg

Skrivet:
13 januari 2010 kl. 20:42
theblackicicle Tjej, 36 år

Jojo jag vet att de använder gelatin... Men typ är de... Jag vet inte riktigt vad jag är ute efter.. Typ som djurtestat på kosmetika, fast med mat liksom... Hur deras allmänna policy är.. Fast jag vet inte.. är kanske ingen fråga från första början...
*dålig på att formulera tankar!*

crashed Tjej, 33 år

7 121 forumsinlägg

Skrivet:
13 januari 2010 kl. 20:43
crashed Tjej, 33 år

om jag minns rätt så borde i alla fall de bruna snörena vara ok :)

theblackicicle Tjej, 36 år

1 386 forumsinlägg

Skrivet:
13 januari 2010 kl. 20:43
theblackicicle Tjej, 36 år

känns ju som om de vore det iaf (:

theblackicicle Tjej, 36 år

1 386 forumsinlägg

Skrivet:
13 januari 2010 kl. 20:45
theblackicicle Tjej, 36 år

YouCriedWolf:

Ah okej! Thx (:

melilot Tjej, 32 år

2 877 forumsinlägg

Skrivet:
13 januari 2010 kl. 21:02
melilot Tjej, 32 år

Kolasnörena deras är veganska.

melilot Tjej, 32 år

2 877 forumsinlägg

Skrivet:
14 januari 2010 kl. 18:10
melilot Tjej, 32 år

hur gjorde du?

RedShirtGuy Tjej, 34 år

26 072 forumsinlägg

Skrivet:
14 januari 2010 kl. 18:15
RedShirtGuy Tjej, 34 år

Humus > Hummus

lsidhjkjh Tjej, 32 år

2 983 forumsinlägg

Skrivet:
14 januari 2010 kl. 18:39
lsidhjkjh Tjej, 32 år

Jag gjorde nyss Chili con Carne (pero, sin carne, por supuesto).
Den blev helt okej. Dock underskattade jag den lilla chilifrukten rätt rejält.
Det blev ganska starkt. Ehe.

E_Schwartz Kille, 36 år

15 873 forumsinlägg

Skrivet:
14 januari 2010 kl. 18:40
E_Schwartz Kille, 36 år

Ska göra vegetariska hamburgare på måndag.
Det blir nog en smakupplevelse det.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet