Vegetarisk och Vegansk kost
De går i alla fall med på att bli min mat!
Ska bli roligt att festa med en ett gäng burgare, leverpastej och kanske någon korv. :>
Jag funderar på att göra kladdkaka bara för att jävlas.
Meeeeeeeeeen...... Ta med den som förrätt när xDe ska ätas.
Kaffe är seriöst inte bar för mig.
Gillar inte heller kaffe, det är nödlösningen som får mig att överleva skolan efter att jag varit uppe lite för länge. Men den funkar aldrig hemma. :I
Citat från natsukashi
Jag funderar på att göra kladdkaka bara för att jävlas.
Du får en tia om du skickar en bit på posten.
Så det blir ingen kladdkaka till efterrätt? :(
Citat från C7Hangover
Citat från natsukashi
Jag funderar på att göra kladdkaka bara för att jävlas.
Du får en tia om du skickar en bit på posten.
Den lär bli möglig på vägen upp. :I
Gör någon som inte möglar då.
Har inte råvarorna för det. :I
KAPTENEN HADE!
Hade han? :o
Ja han skickade ju ut en kaka till alla medlemmar eller vad det var.
Jag fick en iallafall
Fast det var väl en torr kaka? Kladdkaka ska ju vara kladdigt. x>
GÖR EN TORR KAKA DÅ
Nej, sugen på kladdkaka >8(
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet