Vegetarisk och Vegansk kost
product:
Jag har inte haft orken att göra det..
snowdoll :
Tänkte mer på att skåpen är fullproppade med chokladkakor och grejer.
Är jävligt sugen... äter en morot istället. xD
Var den sista moroten så jag käkar ett äpple och vindruvor nu!
Men liksom... chokladkakor. :(
Aaah.. bind fast mig eller något.
Citat från Fahlaine
Enda som är jobbigt med att vara vegan är att försöka motstå frestelsen av choklad. :(
Hittade vegansk choklad på hemköp häromdagen, trodde inte att dom hade det så det var ju en trevlig överraskning! :3
Citat från Fahlaine
Var den sista moroten så jag käkar ett äpple och vindruvor nu!
Men liksom... chokladkakor. :(
Aaah.. bind fast mig eller något.
Morot och äpple blandat med vindruvor är mycket godare. (Y)
Men alltså choklad är inte så tilltalande egentligen. Iof. så är jag är nästan aldrig sötsugen sedan jag blev vegan, haha.
Citat från Fahlaine
Enda som är jobbigt med att vara vegan är att försöka motstå frestelsen av choklad. :(
Mörk choklad funkar finfint, och det finns ju mjölkchoklad fast med typ rismjölk på karamello. Kostar dock 50 kr men det kanske det är värt? :)
Jag tyckte det var värre med ost.
lillHurricane:
Får väl kolla där nästa gång jag är inne i stan. :D
Köpte bara kokosmjölk sist, smart som man är.
snowdoll:
Jag är chokladberoende och har alltid varit det... :(
Typiskt att jag drack upp sojamjölken i morse och inte kan göra varmchoklad.
Kan man blanda kakao med typ... vatten?
ZZZONKED:
Ost är också jobbigt.. Grillad halloumi <3
Som tur är så köper mina föräldrar bara Arlas äckliga ost, så jag klarar mig där.
Haha, det känns som att veganerna har tagit över den vegetariska tråden.
Citat från Kidcrash
Att rekommendera.
Den har någon gegga(gryta kanske det står där) som är jordnötssmörsbaserad. Den är episk. Älskar den. <3
snowdoll:
Bara svart te här hemma, det är inte gott.
Drack kaffe tidigare idag. Är hyper nu.
Kul att man ska upp 5.30 imorgon.
Tror inte jag kommer kunna somna på ett tag.
Citat från Fahlaine
snowdoll:
Bara svart te här hemma, det är inte gott.
Drack kaffe tidigare idag. Är hyper nu.
Kul att man ska upp 5.30 imorgon.
Tror inte jag kommer kunna somna på ett tag.
Haha, då förstår jag. Svart te är då ingen höjdare. ;d
Jag vet dock inte vad man blir trött av. Or wait... emos?
snowdoll:
Emos? Är inte de roliga?
Men aah! Nu blev jag ännu mer sugen på choklad.
Die. </3
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet