Vad har ni emot invandrare egentligen?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
lovestain Tjej, 32 år

607 forumsinlägg

Skrivet:
25 december 2009 kl. 03:05
lovestain Tjej, 32 år

Det är alltid lika roligt att ge invandrare numret till dissa linjen istället för mitt nummer. I think you get my drift.

TjippzBlonday Tjej, 36 år

713 forumsinlägg

Skrivet:
25 december 2009 kl. 03:07
TjippzBlonday Tjej, 36 år

Saaaaatan vad ni överdriver hela tiden. Kan ni inte disskutera på normal nivå utan sarkasm o påhopp så lägg ner, ni skämmer bara ut er. Kör ontopic istället, VAD har ni emot invandrare? Finns det ens något man kan ha emot dem? Finns det bara inte något man kan ha emot idioter överlag och inte pga religion, ursprung osv?

En sjuk grej bara, nationalsången har tagits bort i de flesta skolor pga att invandrarna känner sig kränkta och hela den där biten, eller egentligen vet jag inte om invandrarna tycker det egentligen, kan va nån dum svensk som hittat på, men vaaaarför skulle inte kidsen få sjunga den där jävlans låten innan dom slutar som alltid förut? Inte för att den spelar så stor roll egentligen, men när den nu blev en så big deal tycker jag den gör det.

Sen sluta gå i kyrkorna på skolavslutningar också för att det finns folk med andra religioner som går i skolorna? Wtf, då borde dom väl få bestämma själva ifall de vill vill vara med där eller inte? De flesta skolor har ju oftast en avslutning i klassrummen efter också så dom skulle inte direkt missa avslutningen ändå.

beatyourkids Kille, 38 år

11 829 forumsinlägg

Skrivet:
25 december 2009 kl. 04:38
beatyourkids Kille, 38 år

dissa linjen? dissalinjen?

PRINSALI Kille, 34 år

1 102 forumsinlägg

Skrivet:
25 december 2009 kl. 11:13
PRINSALI Kille, 34 år

Citat från trashwhore


Det är alltid lika roligt att ge invandrare numret till dissa linjen istället för mitt nummer. I think you get my drift.

haha vem vill ens ha ditt nummer?
hellre dissa nummret än ditt

PRINSALI Kille, 34 år

1 102 forumsinlägg

Skrivet:
25 december 2009 kl. 12:16
PRINSALI Kille, 34 år

Citat från FAGET


Citat från lapdanceboy

haha vem vill ens ha ditt nummer?
hellre dissa nummret än ditt

Lite onödigt med personpåhopp?


nopp

PRINSALI Kille, 34 år

1 102 forumsinlägg

Skrivet:
25 december 2009 kl. 12:16
PRINSALI Kille, 34 år

Citat från FAGET


Citat från lapdanceboy

haha vem vill ens ha ditt nummer?
hellre dissa nummret än ditt

Lite onödigt med personpåhopp?


haha
jag har blivit jävlgt mycket personpåhoppad i denna tråd. så jag orkar inte bry mig om andra just nu

chadam Tjej, 34 år

626 forumsinlägg

Skrivet:
25 december 2009 kl. 12:23
chadam Tjej, 34 år

Citat från lapdanceboy


Citat från FAGET

Citat från lapdanceboy

haha vem vill ens ha ditt nummer?
hellre dissa nummret än ditt

Lite onödigt med personpåhopp?

haha
jag har blivit jävlgt mycket personpåhoppad i denna tråd. så jag orkar inte bry mig om andra just nu


men det var ju inte direkt intelligent sagt.

angående det här med vad man har emot invandrare, fråga invandrarna vad de har emot oss svenskar, som är så jävla snälla och tar hand om dem här. bränna bilar och stena poliser, är det deras sätt att säga tack? jag förstår mig inte på dem. klart som fan man har något emot dem när de beter sig som as.

niky Tjej, 32 år

1 023 forumsinlägg

Skrivet:
25 december 2009 kl. 12:28
niky Tjej, 32 år

Helt ärligt, ni som har något emot invandrare:
Vad och varför?
Är det för allting ni hört eller läst?
Eller är det för saker ni själva upplevt?

Är det för saker nu hört eller läst, hur vet ni att det ni hört eller läst stämmer?
Inte ens hälften av vad man läser på internet stämmer. Och om eran 'kompis' har
berättat eller sagt något om invandrare som hoppar på andra osv, hur vet ni att
det eran kompis säger stämmer?

jag vill inte ha några dryga elaka kommentarer på det här.
kom igen, försök verkligen berätta vad ni har emot invandrare, och varför.

niky Tjej, 32 år

1 023 forumsinlägg

Skrivet:
25 december 2009 kl. 12:31
niky Tjej, 32 år

Citat från FAGET


Citat från Conatus

Helt ärligt, ni som har något emot invandrare:
Vad och varför?
Är det för allting ni hört eller läst?
Eller är det för saker ni själva upplevt?

Är det för saker nu hört eller läst, hur vet ni att det ni hört eller läst stämmer?
Inte ens hälften av vad man läser på internet stämmer. Och om eran 'kompis' har
berättat eller sagt något om invandrare som hoppar på andra osv, hur vet ni att
det eran kompis stämmer?

jag vill inte ha några dryga elaka kommentarer på det här.
kom igen, försök verkligen berätta vad ni har emot invandrare, och varför.

Det är just det de flesta inte kan. De har fått uppfattningen om att alla invandrare är idioter som förstör eftersom media förstorat upp den del av dem som gör så. Sedan är de för trångsynta för att ändra uppfattning eller ens ta åt sig någon annans åsikt.


vilket får det att låta som de flesta har något emot utlänningar bara för sakens skull.
sen slår jag vad om att de flesta säkert har utländska vänner och dyl.
Hur går det ihop egentligen?

niky Tjej, 32 år

1 023 forumsinlägg

Skrivet:
25 december 2009 kl. 12:36
niky Tjej, 32 år

Citat från FAGET


Citat från Conatus

vilket får det att låta som de flesta har något emot utlänningar bara för sakens skull.
sen slår jag vad om att de flesta säkert har utländska vänner och dyl.
Hur går det ihop egentligen?

Dubbelmoral är en del av Sverige.
Jag har fått mig så otroligt många skratt från den här tråden eftersom det finns så många här som inte har en aning om vad de pratar om. De har, som du sa, något emot utlänningar just för att man ska det.


det är ingenting att skratta åt egentligen. jag tycker bara det är synd.
satt innan nästa person ska skriva någonting, tycker jag denne ska tänka efter ordentligt.

0HYEZFINDUS Tjej, 31 år

956 forumsinlägg

Skrivet:
25 december 2009 kl. 12:36
0HYEZFINDUS Tjej, 31 år

Citat från Conatus


Helt ärligt, ni som har något emot invandrare:
Vad och varför?
Är det för allting ni hört eller läst?
Eller är det för saker ni själva upplevt?

Är det för saker nu hört eller läst, hur vet ni att det ni hört eller läst stämmer?
Inte ens hälften av vad man läser på internet stämmer. Och om eran 'kompis' har
berättat eller sagt något om invandrare som hoppar på andra osv, hur vet ni att
det eran kompis stämmer?

jag vill inte ha några dryga elaka kommentarer på det här.
kom igen, försök verkligen berätta vad ni har emot invandrare, och varför.



jag tar ett exempel.
Linnéskolan i Limhamn/Malmö.
en av limhamns bästa skolor förut. sen helt plötsligt skulle som stänga ner Krokbäcksskolan och flytta alla eleverna till linné. Krokbäcksskolan bestod till 98% av invandrare. Linné består nu av ca.... 70-80% av invandrare?
sen dom började på linné har det blivit katastrof. dom går i skolan med kniv och tvingar svenskarna att buga för dom. elever blir misshandlade på skoltid, och lärarna VÅGAR inte göra ngt (vilket jag för övrigt tycker är jävligt dåligt, men ändå). nu senast var det 5-6 elever som hoppat på bussen utanför skolan utan att betala. när busschauffören sa till dom att betala gick alla 5 personer på honom. sen MIN skola, kallar dom för rassist-skola bara för att massor av elever som skulle gått på linné har börjar på min skola istället.
äh, nu tappade jag tråden.

SmufriK Kille, 32 år

22 forumsinlägg

Skrivet:
25 december 2009 kl. 12:39
SmufriK Kille, 32 år

Jag har inget imot invandrare så men sverige tar in för många... om du går ut på stan ser du knappt en ''hel svensk'' sen när dom kommer i i vårat land ska dom acceptera våra seder, och inte ta och kräva att vi ska respektera deras religion när dom kommer och kränker våran... sen när dom kommer till våra skolor och snor saker med mera.. som jag läste i tidningen att många svenska skolor har slutat gått till tex kyrkan och sjungt gammla svenska visor, sen ringer invandrarnas föreldrar till rektorn och säger att dom känner sig kränkta m.m. och att dom inte ska tvinga deras barn att gå efter våra troar och tvinga in dom i våra kyrkor... vafan Respektera vårat lands seder om ni ska leva här och tvinga inte oss att ändra oss vi är vänliga och låter dom bo här..(Gillar visseligen inte häller att sjunga i kyrkan men ni fattar min poäng)

niky Tjej, 32 år

1 023 forumsinlägg

Skrivet:
25 december 2009 kl. 12:45
niky Tjej, 32 år

Citat från SmufriK


Jag har inget imot invandrare så men sverige tar in för många... om du går ut på stan ser du knappt en ''hel svensk'' sen när dom kommer i i vårat land ska dom acceptera våra seder, och inte ta och kräva att vi ska respektera deras religion när dom kommer och kränker våran... sen när dom kommer till våra skolor och snor saker med mera.. som jag läste i tidningen att många svenska skolor har slutat gått till tex kyrkan och sjungt gammla svenska visor, sen ringer invandrarnas föreldrar till rektorn och säger att dom känner sig kränkta m.m. och att dom inte ska tvinga deras barn att gå efter våra troar och tvinga in dom i våra kyrkor... vafan Respektera vårat lands seder om ni ska leva här och tvinga inte oss att ändra oss vi är vänliga och låter dom bo här..(Gillar visseligen inte häller att sjunga i kyrkan men ni fattar min poäng)

här är yttligare en grej, du har bara hört och läst detta.
Vet du hur mycket tidningar och dyl överdriver nu för tiden?

Visst, de ska respektera vårat land och så vidare, men vi måste ju också våga respektera dom.
Jag skulle inte vilja respektera en person som jämt går och klagar på min religion (som exempel. jag är icke troende).
Satt jag förstår att dom känner sig kränkta.
Det enda jag tycker är ett måste är att dom ska lära sig det svenska språket under en viss tid.

niky Tjej, 32 år

1 023 forumsinlägg

Skrivet:
25 december 2009 kl. 12:48
niky Tjej, 32 år

Citat från 0HYEZFINDUS


Citat från Conatus

Helt ärligt, ni som har något emot invandrare:
Vad och varför?
Är det för allting ni hört eller läst?
Eller är det för saker ni själva upplevt?

Är det för saker nu hört eller läst, hur vet ni att det ni hört eller läst stämmer?
Inte ens hälften av vad man läser på internet stämmer. Och om eran 'kompis' har
berättat eller sagt något om invandrare som hoppar på andra osv, hur vet ni att
det eran kompis stämmer?

jag vill inte ha några dryga elaka kommentarer på det här.
kom igen, försök verkligen berätta vad ni har emot invandrare, och varför.


jag tar ett exempel.
Linnéskolan i Limhamn/Malmö.
en av limhamns bästa skolor förut. sen helt plötsligt skulle som stänga ner Krokbäcksskolan och flytta alla eleverna till linné. Krokbäcksskolan bestod till 98% av invandrare. Linné består nu av ca.... 70-80% av invandrare?
sen dom började på linné har det blivit katastrof. dom går i skolan med kniv och tvingar svenskarna att buga för dom. elever blir misshandlade på skoltid, och lärarna VÅGAR inte göra ngt (vilket jag för övrigt tycker är jävligt dåligt, men ändå). nu senast var det 5-6 elever som hoppat på bussen utanför skolan utan att betala. när busschauffören sa till dom att betala gick alla 5 personer på honom. sen MIN skola, kallar dom för rassist-skola bara för att massor av elever som skulle gått på linné har börjar på min skola istället.
äh, nu tappade jag tråden.


det är saker du hört. hur vet du att det faktistk stämmer?
du kom ingenstans med det du försökte skriva heller.
vad försöker du argumentera för? rasism?

niky Tjej, 32 år

1 023 forumsinlägg

Skrivet:
25 december 2009 kl. 12:52
niky Tjej, 32 år

Citat från 0HYEZFINDUS


Conatus: JAG är inte rassist. har ingen rätt att vara det heller, jag är inte ens helsvensk.
och jo, jag gick ju förhelvete på skolan innan. det finns en anledning till varför jag bytade.

först är dom så glada att dom får bo här, sen går det ett år, eller två, och då är det VI som kränker dom och tvingar dom till massa saker blabla.
vi har tillräckligt många invandrare i sverige. nu kan dom får bo i ngt annat land. danmark har redan slutat ta in, det kan vi med. sverige borde lyssna mer på danmark.


Skriv ett brev till staten då! och berätta att du vill att vi ska stänga ute alla som är i behov utav hjälp. är inte det också fel?

Ursäkta. Du nämnde inte vad jag såg i texten att du gick på den skolan. satt, my bad.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet