Vad har ni emot invandrare egentligen?
Citat från ZOMGfatWHALEO_o
Citat från lapdanceboy
Citat från ZOMGfatWHALEO_o
Citat från lapdanceboy
Citat från ZOMGfatWHALEO_o
Citat från lapdanceboy
Citat från ZOMGfatWHALEO_o
Citat från lapdanceboy
Citat från ZOMGfatWHALEO_o
Citat från lapdanceboy
Citat från ZOMGfatWHALEO_o
Citat från Ladystar
Dom bryr sig ju oftast inte. Dom flesta vill ju bli pizza bagare xD
fördommmaaaarrrrrr.....
nu ska jag äga er igen hihih.
min mamma är välutbildad lärare :)
och min pappa jobbar som läkare i akademiska sjukhuset i uppsala :)
jag har jävligt mycke pengar osv.
så pizza bagare? pff HAHAHAHA
Haha det är ju kul att du har sådana föräldrar och ändå beter du dig sådär?
Du kan gärna få dunka på mig så stämmer jag dig OOOO fan va najs de kommer vara sen när jag sitter där i rättssalen och håvar in cashen från dig.
ÄSCH! jag kan bidra med pengar till din fattiga familj :(
kan slå ner dig flera gången så du kan få lite extra fickpengar :)
skulle va fett värt. sluta va en pussy du är fan 2 år äldre än mig. du borde veta bättre haha
Hahah men de är gött då får jag lite bröd till familjen en månad till :D
De roliga är att om jag nu är fattig som du säger, så är my manners way better then yours.
Jag hotar dig inte, jag hånar dig inte, allt sköter du själv som du skriver :)
haha har jag hotat? HAHAH aja du kan träffa mig irl istället och berätta dina rasistiska åsikter där som sagt ja kommer itll västerås nästa vecka.
vet du vem andre är? en kille med skit stor septum piercing (ring i näsan) han bor i västerås.
Haha varför skulle jag vilja träffa dig? Avskum finns de nog om på råby, vill jag träffa några kan jag gå dit.
Jag känner inte han. Jag vill inte prata med dig, jag bryr mig inte.
men om du vet vem det är och om du ser han så vet du att ja också är där så du kan ba kolla upp mig och säga vad du vill då.
och om du inte bryr dig så sluta snacka skit här om du inte ens vågar tare irl HAHAHAH
och du tror jag ska slå ner dig.... guuu väx upp.
Hhaha? xD Klart som fan jag vågar ta de irl varför skulle jag inte våga om du nu inte skulle slå ned mig? Det där är ju uppenbarligen ett hot så du kan ju bara gå och lägga dig?
Jag har tagit mina åsikter inför en klass med 80 & invandrare. Jag står för det jag säger, men jag vill inte ha spö för det.
Jag vet hur ni är.
vilka ni?
JAG SLÅSS INTE FÖR I HELVETE :@ lägg ner med dina fördommar.
gud ska det va så svårt att få i sig.... herre gud asså
Det är ju du som pratar på det sättet. Du kan ju fråga alla på den här chatten om dom uppfatta de som om du ville ge mig stryk.
Lite självinsikt vore bra,
isånafall är alla här pussys om dom tänker likadant som dig.
omg fegisar hihih
aja ska sova i min fina dyra blatte säng hihhiih den e så fin och du har inte råd med en pusspuss
godnatt<3333333333333
Citat från Krat
Citat från shrimpo
ehm... jag är inte invandrare men jag är blatte ! och jag har inget emot andra blattar/invandrare.
men jag blir lite äcklad utan dom ''ny importerade'' invandrarna som är i stan å raggar på tjejer som är typ 14 år.
~signed~
+ dom som kommer hit o beter sig som om att dom äger landet <:
så svenskar är så jävla mycket bättre?
Citat från Ladystar
Citat från FAGET
Citat från Ladystar
vi är ju faktist i sverige. det är en annan sak om du härmar en indier för att du är inte i indien.
Det där var ett av dina lamaste argument hittills!
Det kallas diskriminering om vi får härma dem men de får inte härma oss. Slog den tanken någonsin dig?
vi är ju i sverige, man borde ju prata ordentlig svenska om man kan...dem har ju kommit hit, ska de då få härma oss på det sättet, det där var det dummaste jag hört, du är då inte smart du..:)
precis :P
de roliga är att jag har hört utlänningar som pratar PERFEKT svenska när dom är med svenska kompisar.
sen när de kommer en utlänningkompis, då börjar personen i fråga helt plötsligt börja bryta..?
tycker blattar de är coolt å bryta lr vad?
lr är de för de tycker de känns töntigt att prata ordentligt?
nån som har nåt svar på de?
Citat från ZOMGfatWHALEO_o
Citat från lapdanceboy
Citat från ZOMGfatWHALEO_o
Citat från lapdanceboy
Citat från ZOMGfatWHALEO_o
Citat från lapdanceboy
Citat från ZOMGfatWHALEO_o
Citat från lapdanceboy
Citat från ZOMGfatWHALEO_o
Citat från lapdanceboy
Citat från ZOMGfatWHALEO_o
Citat från lapdanceboy
Citat från ZOMGfatWHALEO_o
Citat från Ladystar
Dom bryr sig ju oftast inte. Dom flesta vill ju bli pizza bagare xD
fördommmaaaarrrrrr.....
nu ska jag äga er igen hihih.
min mamma är välutbildad lärare :)
och min pappa jobbar som läkare i akademiska sjukhuset i uppsala :)
jag har jävligt mycke pengar osv.
så pizza bagare? pff HAHAHAHA
Haha det är ju kul att du har sådana föräldrar och ändå beter du dig sådär?
Du kan gärna få dunka på mig så stämmer jag dig OOOO fan va najs de kommer vara sen när jag sitter där i rättssalen och håvar in cashen från dig.
ÄSCH! jag kan bidra med pengar till din fattiga familj :(
kan slå ner dig flera gången så du kan få lite extra fickpengar :)
skulle va fett värt. sluta va en pussy du är fan 2 år äldre än mig. du borde veta bättre haha
Hahah men de är gött då får jag lite bröd till familjen en månad till :D
De roliga är att om jag nu är fattig som du säger, så är my manners way better then yours.
Jag hotar dig inte, jag hånar dig inte, allt sköter du själv som du skriver :)
haha har jag hotat? HAHAH aja du kan träffa mig irl istället och berätta dina rasistiska åsikter där som sagt ja kommer itll västerås nästa vecka.
vet du vem andre är? en kille med skit stor septum piercing (ring i näsan) han bor i västerås.
Haha varför skulle jag vilja träffa dig? Avskum finns de nog om på råby, vill jag träffa några kan jag gå dit.
Jag känner inte han. Jag vill inte prata med dig, jag bryr mig inte.
men om du vet vem det är och om du ser han så vet du att ja också är där så du kan ba kolla upp mig och säga vad du vill då.
och om du inte bryr dig så sluta snacka skit här om du inte ens vågar tare irl HAHAHAH
och du tror jag ska slå ner dig.... guuu väx upp.
Hhaha? xD Klart som fan jag vågar ta de irl varför skulle jag inte våga om du nu inte skulle slå ned mig? Det där är ju uppenbarligen ett hot så du kan ju bara gå och lägga dig?
Jag har tagit mina åsikter inför en klass med 80 & invandrare. Jag står för det jag säger, men jag vill inte ha spö för det.
Jag vet hur ni är.
vilka ni?
JAG SLÅSS INTE FÖR I HELVETE :@ lägg ner med dina fördommar.
gud ska det va så svårt att få i sig.... herre gud asså
Det är ju du som pratar på det sättet. Du kan ju fråga alla på den här chatten om dom uppfatta de som om du ville ge mig stryk.
Lite självinsikt vore bra,
isånafall är alla här pussys om dom tänker likadant som dig.
omg fegisar hihih
aja ska sova i min fina dyra blatte säng hihhiih den e så fin och du har inte råd med en pusspuss
godnatt<3333333333333
Haha gud! Kör på :)
en sak till bara du som älskar august burns red.
bara så du vet går du emot deras moral och allt dom står för.
och allt musik genren står för!
så du vet. kanske borde ta å tänka om eller byta musiksmak eller nåt..
för om dom hade sett va du skrev här skulle dom ge dig en varsin örfil
Citat från FAGET
Jag börjar undra hur många som egentligen är insatta i detta ämnet annat än "jag gillar inte invandrare för jag gör bara inte det, och jag är för envis för att lyssna på någon annans åsikt för de kan vara bättre än mina egna".
Tillräckligt många för att få in SD i riksdagen.
Jag skäms.
egentligen borde ni diskutera hur man gör för att minska brottslighet eftersom att det är det som ni tar upp mest. släng ut alla brottslingar istället. jag tycker att det är jävligt osmart och ogenomtänkt att dra alla invandrare över samma kam. jag känner jätte många invandrare som sköter sig. och jag känner jävligt många svenskar som inte sköter sig.
det är nästan sorgligt att ni är så trångsynta att ni inte kan inse att ni kämpar emot på fel ställe, ni borde kämpa emot våld och brottslighet inte invandrarna. det är sorgligt.
Sluta brutalciytera.
Invandrare luktar bajs.
Angelica hälsar
Citat från FAGET
Citat från Ladystar
det är ju du som inte ser vad som händer, du blundar och tycker att invandrare är sockersöta :O
Jag tycker inte de är sockersöta, jag vill stoppa invandringen. Dock tycker jag du fokuserar på helt fel saker, och dina argument är inte tillräckligt hållbara, det är det jag försöker bevisa för dig så du själv kan se bristerna och då bli starkare, och i framtiden kunna framföra bättre argument för din sak. Du har nämligen ingen statistik, ingen hållbar bakgrundsfakta, och dyl.
dock så bryr sig inte de flesta invandrarna i denna tråd om min statestik, som är riktig fakta, från tex migrationsverket, lr polisens egna utvärdering, lr insider när de forskat i detta.
de vägrar att inse fakta, tyvärr..
Problemet är bara att inga vuxna (särskilt politiker) vågar säga nåt om när de är invandrare gör fel, eftersom de är rädda att bli kallade rasister.
de gör att samhällsproblem som är kopplade till invandrare inte går att lösa, för ingen vågar ta upp de, vilket är tråkigt för oss alla.
Citat från FAGET
Citat från imEMO
Problemet är bara att inga vuxna (särskilt politiker) vågar säga nåt om när de är invandrare gör fel, eftersom de är rädda att bli kallade rasister.
de gör att samhällsproblem som är kopplade till invandrare inte går att lösa, för ingen vågar ta upp de, vilket är tråkigt för oss alla.
Det har också mycket med media att göra eftersom de förstorar upp minsta grej.
De får däremot inte skriva att de är just en invandrare som gjort brottet, då blir de betraktade som rasister och kommer stämmas direkt..
Har ni lagt märke till att disskutionen har blivit mer seriös nu när blattarna gått och lagt sig
Gå med i gruppen "Sverigedemokraterna"
Citat från Tors_Vrede
Jag föredrar ju Nationaldemokraterna före SD.
www.nd.se
nationaldemokraterna lades ner 2008 har jag för mig..
däremot skapade ledarna i ND ett nytt parti, fast de sedan tagit bort de extremaste vallöftena
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet