Vad har ni emot invandrare egentligen?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Jah Kille, 34 år

8 989 forumsinlägg

Skrivet:
25 december 2009 kl. 01:03
Jah Kille, 34 år

Citat från Tors_Vrede


Så du hotar mig? O.o

Nej. Det har jag aldrig gjort? Jag påstår bara att du skulle ångra dig, om du någonsin gick på mig.

CarlMikael Kille, 29 år

583 forumsinlägg

Skrivet:
25 december 2009 kl. 01:03
CarlMikael Kille, 29 år

Vf komma hit och snaka shit om sverige tycker dom kan åka tbx till sitt land och bli bombade :>

TheLetterZ Kille, 35 år

4 932 forumsinlägg

Skrivet:
25 december 2009 kl. 01:03
TheLetterZ Kille, 35 år

Tar mitt jobb, äter mina husdjur, gifter min syster, gifter sedan sin kusin, skriker inte i musiken, har mer än 6 strängar, bättre skäggväxt.
AND THE LIST GOES ON!

Jah Kille, 34 år

8 989 forumsinlägg

Skrivet:
25 december 2009 kl. 01:03
Jah Kille, 34 år

Citat från imEMO


du påstår att vi inte förtjänar bättre än dina spydigheter, stick till nåt land som uppskattar de ist (om de ens finns) möjligen nåt arabland

vilka är vi? jag pratar om svennar och rasister.
är du svenne eller rasist?

pSilent Kille, 32 år

9 995 forumsinlägg

Skrivet:
25 december 2009 kl. 01:05
pSilent Kille, 32 år

Citat från Jah


Citat från imEMO

du påstår att vi inte förtjänar bättre än dina spydigheter, stick till nåt land som uppskattar de ist (om de ens finns) möjligen nåt arabland

vilka är vi? jag pratar om svennar och rasister.
är du svenne eller rasist?


jag är svensk. du sa att både rasister OCH svennar, inte förtjänade nåt bättre, så de spelar mindre roll vad jag är

PRINSALI Kille, 34 år

1 102 forumsinlägg

Skrivet:
25 december 2009 kl. 01:05
PRINSALI Kille, 34 år

Citat från ZOMGfatWHALEO_o


Citat från lapdanceboy

Citat från ZOMGfatWHALEO_o

Citat från lapdanceboy

Citat från ZOMGfatWHALEO_o

Citat från lapdanceboy

Citat från ZOMGfatWHALEO_o

Citat från Ladystar


Dom bryr sig ju oftast inte. Dom flesta vill ju bli pizza bagare xD

fördommmaaaarrrrrr.....
nu ska jag äga er igen hihih.
min mamma är välutbildad lärare :)
och min pappa jobbar som läkare i akademiska sjukhuset i uppsala :)
jag har jävligt mycke pengar osv.
så pizza bagare? pff HAHAHAHA

Haha det är ju kul att du har sådana föräldrar och ändå beter du dig sådär?
Du kan gärna få dunka på mig så stämmer jag dig OOOO fan va najs de kommer vara sen när jag sitter där i rättssalen och håvar in cashen från dig.

ÄSCH! jag kan bidra med pengar till din fattiga familj :(
kan slå ner dig flera gången så du kan få lite extra fickpengar :)
skulle va fett värt. sluta va en pussy du är fan 2 år äldre än mig. du borde veta bättre haha


Hahah men de är gött då får jag lite bröd till familjen en månad till :D

De roliga är att om jag nu är fattig som du säger, så är my manners way better then yours.
Jag hotar dig inte, jag hånar dig inte, allt sköter du själv som du skriver :)

haha har jag hotat? HAHAH aja du kan träffa mig irl istället och berätta dina rasistiska åsikter där som sagt ja kommer itll västerås nästa vecka.
vet du vem andre är? en kille med skit stor septum piercing (ring i näsan) han bor i västerås.



Haha varför skulle jag vilja träffa dig? Avskum finns de nog om på råby, vill jag träffa några kan jag gå dit.
Jag känner inte han. Jag vill inte prata med dig, jag bryr mig inte.


men om du vet vem det är och om du ser han så vet du att ja också är där så du kan ba kolla upp mig och säga vad du vill då.
och om du inte bryr dig så sluta snacka skit här om du inte ens vågar tare irl HAHAHAH
och du tror jag ska slå ner dig.... guuu väx upp.

TheLetterZ Kille, 35 år

4 932 forumsinlägg

Skrivet:
25 december 2009 kl. 01:06
TheLetterZ Kille, 35 år

ärligt talat nu grabbar! Det är julafton! Min släkt bråkar vilt om politik men vemfan har tid för ras-frågor idag?
skärpning! Ta en julöl! Den är söt!

Jah Kille, 34 år

8 989 forumsinlägg

Skrivet:
25 december 2009 kl. 01:06
Jah Kille, 34 år

Citat från imEMO


jag är svensk. du sa att både rasister OCH svennar, inte förtjänade nåt bättre, så de spelar mindre roll vad jag är

det är skillnad på svenne och svensk. learn it.

CarlMikael Kille, 29 år

583 forumsinlägg

Skrivet:
25 december 2009 kl. 01:07
CarlMikael Kille, 29 år

Citat från TheLetterZ


ärligt talat nu grabbar! Det är julafton! Min släkt bråkar vilt om politik men vemfan har tid för ras-frågor idag?
skärpning! Ta en julöl! Den är söt!


Snodde en från skåpet nyss :D.

pSilent Kille, 32 år

9 995 forumsinlägg

Skrivet:
25 december 2009 kl. 01:08
pSilent Kille, 32 år

Citat från Jah


Citat från imEMO

jag är svensk. du sa att både rasister OCH svennar, inte förtjänade nåt bättre, så de spelar mindre roll vad jag är

det är skillnad på svenne och svensk. learn it.


berätta skillnaden för mig då

PRINSALI Kille, 34 år

1 102 forumsinlägg

Skrivet:
25 december 2009 kl. 01:09
PRINSALI Kille, 34 år

Citat från ZOMGfatWHALEO_o


Citat från lapdanceboy

Citat från ZOMGfatWHALEO_o

Citat från lapdanceboy

Citat från ZOMGfatWHALEO_o

Citat från lapdanceboy

Citat från ZOMGfatWHALEO_o

Citat från lapdanceboy

Citat från ZOMGfatWHALEO_o

Citat från Ladystar


Dom bryr sig ju oftast inte. Dom flesta vill ju bli pizza bagare xD

fördommmaaaarrrrrr.....
nu ska jag äga er igen hihih.
min mamma är välutbildad lärare :)
och min pappa jobbar som läkare i akademiska sjukhuset i uppsala :)
jag har jävligt mycke pengar osv.
så pizza bagare? pff HAHAHAHA

Haha det är ju kul att du har sådana föräldrar och ändå beter du dig sådär?
Du kan gärna få dunka på mig så stämmer jag dig OOOO fan va najs de kommer vara sen när jag sitter där i rättssalen och håvar in cashen från dig.

ÄSCH! jag kan bidra med pengar till din fattiga familj :(
kan slå ner dig flera gången så du kan få lite extra fickpengar :)
skulle va fett värt. sluta va en pussy du är fan 2 år äldre än mig. du borde veta bättre haha


Hahah men de är gött då får jag lite bröd till familjen en månad till :D

De roliga är att om jag nu är fattig som du säger, så är my manners way better then yours.
Jag hotar dig inte, jag hånar dig inte, allt sköter du själv som du skriver :)

haha har jag hotat? HAHAH aja du kan träffa mig irl istället och berätta dina rasistiska åsikter där som sagt ja kommer itll västerås nästa vecka.
vet du vem andre är? en kille med skit stor septum piercing (ring i näsan) han bor i västerås.



Haha varför skulle jag vilja träffa dig? Avskum finns de nog om på råby, vill jag träffa några kan jag gå dit.
Jag känner inte han. Jag vill inte prata med dig, jag bryr mig inte.

men om du vet vem det är och om du ser han så vet du att ja också är där så du kan ba kolla upp mig och säga vad du vill då.
och om du inte bryr dig så sluta snacka skit här om du inte ens vågar tare irl HAHAHAH
och du tror jag ska slå ner dig.... guuu väx upp.


Hhaha? xD Klart som fan jag vågar ta de irl varför skulle jag inte våga om du nu inte skulle slå ned mig? Det där är ju uppenbarligen ett hot så du kan ju bara gå och lägga dig?

Jag har tagit mina åsikter inför en klass med 80 & invandrare. Jag står för det jag säger, men jag vill inte ha spö för det.
Jag vet hur ni är.


vilka ni?
JAG SLÅSS INTE FÖR I HELVETE :@ lägg ner med dina fördommar.
gud ska det va så svårt att få i sig.... herre gud asså

Jah Kille, 34 år

8 989 forumsinlägg

Skrivet:
25 december 2009 kl. 01:09
Jah Kille, 34 år

Citat från ZOMGfatWHALEO_o


Men snälla gå och lägg dig? Du leker så stor och grym. One punch victim?
De lät som ett subtilt hot för mig iaf.


Jag är inte särskilt stor. Inte särskilt stark heller. Men jag kan försvara mig, om jag måste.
Att säga "Sverige kommer försvara sig om det blir angripet av en annan nation" är alltså ett hot?

Jah Kille, 34 år

8 989 forumsinlägg

Skrivet:
25 december 2009 kl. 01:10
Jah Kille, 34 år

Citat från imEMO


berätta skillnaden för mig då

svenne är stereotypen av svensk, precis som blatte är stereotypen av invandrare.
sen finns det olika definitioner, så klart.

PeaVe Kille, 32 år

1 592 forumsinlägg

Skrivet:
25 december 2009 kl. 01:11
PeaVe Kille, 32 år

pSilent Kille, 32 år

9 995 forumsinlägg

Skrivet:
25 december 2009 kl. 01:12
pSilent Kille, 32 år

Citat från Jah


Citat från imEMO

berätta skillnaden för mig då

svenne är stereotypen av svensk, precis som blatte är stereotypen av invandrare.
sen finns det olika definitioner, så klart.


svenne är för mig ett slangord för svensk.

vet du vad svenne, egentligen betyder?


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet