Vad har ni emot invandrare egentligen?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Jah Kille, 34 år

8 989 forumsinlägg

Skrivet:
25 december 2009 kl. 00:56
Jah Kille, 34 år

Citat från ZOMGfatWHALEO_o


Nehe så 90 % arbetslöshet, skyhög kriminalitet, dåliga lägenheter, dåliga livstandarder.

Vad kallar du ett ghetto? En kåkstad i sydamerika, är de det ända som får klassas som ghetto?


Såna siffror skulle kvalificera ett ghetto. Tur att det inte överensstämmer med verkligheten.

PRINSALI Kille, 34 år

1 102 forumsinlägg

Skrivet:
25 december 2009 kl. 00:56
PRINSALI Kille, 34 år

Citat från ZOMGfatWHALEO_o


Citat från Ladystar


Dom bryr sig ju oftast inte. Dom flesta vill ju bli pizza bagare xD


fördommmaaaarrrrrr.....
nu ska jag äga er igen hihih.
min mamma är välutbildad lärare :)
och min pappa jobbar som läkare i akademiska sjukhuset i uppsala :)
jag har jävligt mycke pengar osv.
så pizza bagare? pff HAHAHAHA

pSilent Kille, 32 år

9 995 forumsinlägg

Skrivet:
25 december 2009 kl. 00:56
pSilent Kille, 32 år

Citat från ZOMGfatWHALEO_o


Citat från Ladystar


Dom bryr sig ju oftast inte. Dom flesta vill ju bli pizza bagare xD


haha precis xd

sålänge dom håller sig inne i sitt kebabkök å lagar pizza å kebab så är de lugnt ;)

dock inte när de är ohygeniska

Gotham Kille, 35 år

197 forumsinlägg

Skrivet:
25 december 2009 kl. 00:56
Gotham Kille, 35 år

Citat från ZOMGfatWHALEO_o


Citat från DangerBlackman

Citat från ZOMGfatWHALEO_o

Det roliga är ju att dom påstådda blattarna är de som tillför mest personangrepp här i diskussionen och han jah som påstår att han är rosengård gangsta number one :>


sen när kommer jag med personangrepp?

Du sade ju nyss dumbass, bara för att vara dryg så kan jag citera dig också?



Ja, du kollar ju tydligen inte på vad jag skriver.

CarlMikael Kille, 29 år

583 forumsinlägg

Skrivet:
25 december 2009 kl. 00:57
CarlMikael Kille, 29 år

Citat från ZOMGfatWHALEO_o


Citat från Ladystar


Dom bryr sig ju oftast inte. Dom flesta vill ju bli pizza bagare xD


kebab och pizza bagare är ju trevliga :D.

Jah Kille, 34 år

8 989 forumsinlägg

Skrivet:
25 december 2009 kl. 00:57
Jah Kille, 34 år

Citat från ZOMGfatWHALEO_o


Det roliga är ju att dom påstådda blattarna är de som tillför mest personangrepp här i diskussionen och han jah som påstår att han är rosengård gangsta number one :>

jag svär hur mycket jag vill till rasister och svennar, ni förtjänar inte bättre.

Gotham Kille, 35 år

197 forumsinlägg

Skrivet:
25 december 2009 kl. 00:58
Gotham Kille, 35 år

Ingen idé och diskutera med folk som bara hänger här för att snacka skit om invandrare. JAG är blatte. JAG sköter mig. JAG slåss inte. Notera det i eran jävla statistik.

pSilent Kille, 32 år

9 995 forumsinlägg

Skrivet:
25 december 2009 kl. 00:59
pSilent Kille, 32 år

Citat från Jah


Citat från ZOMGfatWHALEO_o

Det roliga är ju att dom påstådda blattarna är de som tillför mest personangrepp här i diskussionen och han jah som påstår att han är rosengård gangsta number one :>

jag svär hur mycket jag vill till rasister och svennar, ni förtjänar inte bättre.


flytta från sverige om du har sånna åsikter.

säger att inte vi förtjänar bättre, usch, vem är rasist här? stick härifrån om vi inte förtjänar bättre

Jah Kille, 34 år

8 989 forumsinlägg

Skrivet:
25 december 2009 kl. 00:59
Jah Kille, 34 år

Citat från Tors_Vrede


Jag tror personligen att om Jah är ensam om han skulle se an av de jag umgås med. Att han hade inte sagt mycket. Men jag vet inte.
Jag gillar när folk kan va tuffa över skärmen osv.


Du hade ångrat den dan du gått på mig.
Du är 15, one punch victim är allt jag säger.

PRINSALI Kille, 34 år

1 102 forumsinlägg

Skrivet:
25 december 2009 kl. 00:59
PRINSALI Kille, 34 år

Citat från ZOMGfatWHALEO_o


Citat från lapdanceboy

Citat från ZOMGfatWHALEO_o

Citat från Ladystar


Dom bryr sig ju oftast inte. Dom flesta vill ju bli pizza bagare xD

fördommmaaaarrrrrr.....
nu ska jag äga er igen hihih.
min mamma är välutbildad lärare :)
och min pappa jobbar som läkare i akademiska sjukhuset i uppsala :)
jag har jävligt mycke pengar osv.
så pizza bagare? pff HAHAHAHA

Haha det är ju kul att du har sådana föräldrar och ändå beter du dig sådär?
Du kan gärna få dunka på mig så stämmer jag dig OOOO fan va najs de kommer vara sen när jag sitter där i rättssalen och håvar in cashen från dig.


ÄSCH! jag kan bidra med pengar till din fattiga familj :(
kan slå ner dig flera gången så du kan få lite extra fickpengar :)
skulle va fett värt. sluta va en pussy du är fan 2 år äldre än mig. du borde veta bättre haha

CarlMikael Kille, 29 år

583 forumsinlägg

Skrivet:
25 december 2009 kl. 01:00
CarlMikael Kille, 29 år

Citat från ZOMGfatWHALEO_o


Citat från lapdanceboy

Citat från ZOMGfatWHALEO_o

Citat från Ladystar


Dom bryr sig ju oftast inte. Dom flesta vill ju bli pizza bagare xD

fördommmaaaarrrrrr.....
nu ska jag äga er igen hihih.
min mamma är välutbildad lärare :)
och min pappa jobbar som läkare i akademiska sjukhuset i uppsala :)
jag har jävligt mycke pengar osv.
så pizza bagare? pff HAHAHAHA

Haha det är ju kul att du har sådana föräldrar och ändå beter du dig sådär?
Du kan gärna få dunka på mig så stämmer jag dig OOOO fan va najs de kommer vara sen när jag sitter där i rättssalen och håvar in cashen från dig.


ABBO XD

Krat Kille, 33 år

2 020 forumsinlägg

Skrivet:
25 december 2009 kl. 01:00
Krat Kille, 33 år

Citat från shrimpo


ehm... jag är inte invandrare men jag är blatte ! och jag har inget emot andra blattar/invandrare.
men jag blir lite äcklad utan dom ''ny importerade'' invandrarna som är i stan å raggar på tjejer som är typ 14 år.


~signed~

+ dom som kommer hit o beter sig som om att dom äger landet <:

Jah Kille, 34 år

8 989 forumsinlägg

Skrivet:
25 december 2009 kl. 01:00
Jah Kille, 34 år

Citat från imEMO


flytta från sverige om du har sånna åsikter.

säger att inte vi förtjänar bättre, usch, vem är rasist här? stick härifrån om vi inte förtjänar bättre


varför det? varför skulle jag flytta från Sverige?

PRINSALI Kille, 34 år

1 102 forumsinlägg

Skrivet:
25 december 2009 kl. 01:02
PRINSALI Kille, 34 år

Citat från ZOMGfatWHALEO_o


Citat från lapdanceboy

Citat från ZOMGfatWHALEO_o

Citat från lapdanceboy

Citat från ZOMGfatWHALEO_o

Citat från Ladystar


Dom bryr sig ju oftast inte. Dom flesta vill ju bli pizza bagare xD

fördommmaaaarrrrrr.....
nu ska jag äga er igen hihih.
min mamma är välutbildad lärare :)
och min pappa jobbar som läkare i akademiska sjukhuset i uppsala :)
jag har jävligt mycke pengar osv.
så pizza bagare? pff HAHAHAHA

Haha det är ju kul att du har sådana föräldrar och ändå beter du dig sådär?
Du kan gärna få dunka på mig så stämmer jag dig OOOO fan va najs de kommer vara sen när jag sitter där i rättssalen och håvar in cashen från dig.

ÄSCH! jag kan bidra med pengar till din fattiga familj :(
kan slå ner dig flera gången så du kan få lite extra fickpengar :)
skulle va fett värt. sluta va en pussy du är fan 2 år äldre än mig. du borde veta bättre haha


Hahah men de är gött då får jag lite bröd till familjen en månad till :D

De roliga är att om jag nu är fattig som du säger, så är my manners way better then yours.
Jag hotar dig inte, jag hånar dig inte, allt sköter du själv som du skriver :)


haha har jag hotat? HAHAH aja du kan träffa mig irl istället och berätta dina rasistiska åsikter där som sagt ja kommer itll västerås nästa vecka.
vet du vem andre är? en kille med skit stor septum piercing (ring i näsan) han bor i västerås.

pSilent Kille, 32 år

9 995 forumsinlägg

Skrivet:
25 december 2009 kl. 01:02
pSilent Kille, 32 år

Citat från Jah


Citat från imEMO

flytta från sverige om du har sånna åsikter.

säger att inte vi förtjänar bättre, usch, vem är rasist här? stick härifrån om vi inte förtjänar bättre

varför det? varför skulle jag flytta från Sverige?


du påstår att vi inte förtjänar bättre än dina spydigheter, stick till nåt land som uppskattar de ist (om de ens finns) möjligen nåt arabland


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet