Vad har ni emot invandrare egentligen?
Jah
Kille, 34 år
Citat från ZOMGfatWHALEO_o
Nehe så 90 % arbetslöshet, skyhög kriminalitet, dåliga lägenheter, dåliga livstandarder.
Vad kallar du ett ghetto? En kåkstad i sydamerika, är de det ända som får klassas som ghetto?
Såna siffror skulle kvalificera ett ghetto. Tur att det inte överensstämmer med verkligheten.
PRINSALI
Kille, 34 år
Citat från ZOMGfatWHALEO_o
Citat från Ladystar
Dom bryr sig ju oftast inte. Dom flesta vill ju bli pizza bagare xD
fördommmaaaarrrrrr.....
nu ska jag äga er igen hihih.
min mamma är välutbildad lärare :)
och min pappa jobbar som läkare i akademiska sjukhuset i uppsala :)
jag har jävligt mycke pengar osv.
så pizza bagare? pff HAHAHAHA
pSilent
Kille, 32 år
Citat från ZOMGfatWHALEO_o
Citat från Ladystar
Dom bryr sig ju oftast inte. Dom flesta vill ju bli pizza bagare xD
haha precis xd
sålänge dom håller sig inne i sitt kebabkök å lagar pizza å kebab så är de lugnt ;)
dock inte när de är ohygeniska
Gotham
Kille, 35 år
Citat från ZOMGfatWHALEO_o
Citat från DangerBlackman
Citat från ZOMGfatWHALEO_o
Det roliga är ju att dom påstådda blattarna är de som tillför mest personangrepp här i diskussionen och han jah som påstår att han är rosengård gangsta number one :>
sen när kommer jag med personangrepp?
Du sade ju nyss dumbass, bara för att vara dryg så kan jag citera dig också?
Ja, du kollar ju tydligen inte på vad jag skriver.
CarlMikael
Kille, 29 år
Citat från ZOMGfatWHALEO_o
Citat från Ladystar
Dom bryr sig ju oftast inte. Dom flesta vill ju bli pizza bagare xD
kebab och pizza bagare är ju trevliga :D.
Jah
Kille, 34 år
Citat från ZOMGfatWHALEO_o
Det roliga är ju att dom påstådda blattarna är de som tillför mest personangrepp här i diskussionen och han jah som påstår att han är rosengård gangsta number one :>
jag svär hur mycket jag vill till rasister och svennar, ni förtjänar inte bättre.
Gotham
Kille, 35 år
Ingen idé och diskutera med folk som bara hänger här för att snacka skit om invandrare. JAG är blatte. JAG sköter mig. JAG slåss inte. Notera det i eran jävla statistik.
pSilent
Kille, 32 år
Citat från Jah
Citat från ZOMGfatWHALEO_o
Det roliga är ju att dom påstådda blattarna är de som tillför mest personangrepp här i diskussionen och han jah som påstår att han är rosengård gangsta number one :>
jag svär hur mycket jag vill till rasister och svennar, ni förtjänar inte bättre.
flytta från sverige om du har sånna åsikter.
säger att inte vi förtjänar bättre, usch, vem är rasist här? stick härifrån om vi inte förtjänar bättre
Jah
Kille, 34 år
Citat från Tors_Vrede
Jag tror personligen att om Jah är ensam om han skulle se an av de jag umgås med. Att han hade inte sagt mycket. Men jag vet inte.
Jag gillar när folk kan va tuffa över skärmen osv.
Du hade ångrat den dan du gått på mig.
Du är 15, one punch victim är allt jag säger.
PRINSALI
Kille, 34 år
Citat från ZOMGfatWHALEO_o
Citat från lapdanceboy
Citat från ZOMGfatWHALEO_o
Citat från Ladystar
Dom bryr sig ju oftast inte. Dom flesta vill ju bli pizza bagare xD
fördommmaaaarrrrrr.....
nu ska jag äga er igen hihih.
min mamma är välutbildad lärare :)
och min pappa jobbar som läkare i akademiska sjukhuset i uppsala :)
jag har jävligt mycke pengar osv.
så pizza bagare? pff HAHAHAHA
Haha det är ju kul att du har sådana föräldrar och ändå beter du dig sådär?
Du kan gärna få dunka på mig så stämmer jag dig OOOO fan va najs de kommer vara sen när jag sitter där i rättssalen och håvar in cashen från dig.
ÄSCH! jag kan bidra med pengar till din fattiga familj :(
kan slå ner dig flera gången så du kan få lite extra fickpengar :)
skulle va fett värt. sluta va en pussy du är fan 2 år äldre än mig. du borde veta bättre haha
CarlMikael
Kille, 29 år
Citat från ZOMGfatWHALEO_o
Citat från lapdanceboy
Citat från ZOMGfatWHALEO_o
Citat från Ladystar
Dom bryr sig ju oftast inte. Dom flesta vill ju bli pizza bagare xD
fördommmaaaarrrrrr.....
nu ska jag äga er igen hihih.
min mamma är välutbildad lärare :)
och min pappa jobbar som läkare i akademiska sjukhuset i uppsala :)
jag har jävligt mycke pengar osv.
så pizza bagare? pff HAHAHAHA
Haha det är ju kul att du har sådana föräldrar och ändå beter du dig sådär?
Du kan gärna få dunka på mig så stämmer jag dig OOOO fan va najs de kommer vara sen när jag sitter där i rättssalen och håvar in cashen från dig.
ABBO XD
Krat
Kille, 33 år
Citat från shrimpo
ehm... jag är inte invandrare men jag är blatte ! och jag har inget emot andra blattar/invandrare.
men jag blir lite äcklad utan dom ''ny importerade'' invandrarna som är i stan å raggar på tjejer som är typ 14 år.
~signed~
+ dom som kommer hit o beter sig som om att dom äger landet <:
PRINSALI
Kille, 34 år
Citat från ZOMGfatWHALEO_o
Citat från lapdanceboy
Citat från ZOMGfatWHALEO_o
Citat från lapdanceboy
Citat från ZOMGfatWHALEO_o
Citat från Ladystar
Dom bryr sig ju oftast inte. Dom flesta vill ju bli pizza bagare xD
fördommmaaaarrrrrr.....
nu ska jag äga er igen hihih.
min mamma är välutbildad lärare :)
och min pappa jobbar som läkare i akademiska sjukhuset i uppsala :)
jag har jävligt mycke pengar osv.
så pizza bagare? pff HAHAHAHA
Haha det är ju kul att du har sådana föräldrar och ändå beter du dig sådär?
Du kan gärna få dunka på mig så stämmer jag dig OOOO fan va najs de kommer vara sen när jag sitter där i rättssalen och håvar in cashen från dig.
ÄSCH! jag kan bidra med pengar till din fattiga familj :(
kan slå ner dig flera gången så du kan få lite extra fickpengar :)
skulle va fett värt. sluta va en pussy du är fan 2 år äldre än mig. du borde veta bättre haha
Hahah men de är gött då får jag lite bröd till familjen en månad till :D
De roliga är att om jag nu är fattig som du säger, så är my manners way better then yours.
Jag hotar dig inte, jag hånar dig inte, allt sköter du själv som du skriver :)
haha har jag hotat? HAHAH aja du kan träffa mig irl istället och berätta dina rasistiska åsikter där som sagt ja kommer itll västerås nästa vecka.
vet du vem andre är? en kille med skit stor septum piercing (ring i näsan) han bor i västerås.
pSilent
Kille, 32 år
Citat från Jah
Citat från imEMO
flytta från sverige om du har sånna åsikter.
säger att inte vi förtjänar bättre, usch, vem är rasist här? stick härifrån om vi inte förtjänar bättre
varför det? varför skulle jag flytta från Sverige?
du påstår att vi inte förtjänar bättre än dina spydigheter, stick till nåt land som uppskattar de ist (om de ens finns) möjligen nåt arabland
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet