Vad har ni emot invandrare egentligen?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
PRINSALI Kille, 34 år

1 102 forumsinlägg

Skrivet:
25 december 2009 kl. 00:43
PRINSALI Kille, 34 år

ZOMGfatWHALEO_o:
känneru andre?
han bor i västerås, han har en skit skit stor septum piercing?

pSilent Kille, 32 år

9 995 forumsinlägg

Skrivet:
25 december 2009 kl. 00:44
pSilent Kille, 32 år

Citat från Conatus


Citat från ZOMGfatWHALEO_o

Citat från FAGET

Citat från ZOMGfatWHALEO_o

Hahaha eller hur! Dom bryr sig inte om att lära sig ordentlig svenska, vafan är de för stil?

En skola med nästan 100 % invandrare i västerås. Apalby skolan, kolla upp det, där går 90% av eleverna ut med ig i kärnämnena, kolla skolorna i Rinkeby, rosengård, tror säkert att dom är toppen :P

Folk vet inte ett skit om att gå på en skola med invandrare, dom var skit dryga med mig med bara för jag var svarthårig och annorlunda, direkt är dom på en :O

Svenska språkets grammatik är oerhört svår att lära sig, därför ger många upp skolan.


Hahah är du seriös? Dom går i skolan, har svenska två, får extra hjälp, ALLT. Så jävla svårt kan de inte vara att prata enkel, bra svenska.
Folk som inte är turkar, etc etc verkar inte tycka att de är allt för svårt iaf.

jag tycker det är svårt och jag har borr i sverige 14 år


du har bott i sverige i (hela) ditt liv, och tycker de är svårt att klara av svenskan, de måste innebära att du har läs och talsvårigheter av något slag.

en vanlig person som bott i sverige hela sitt liv klarar av svenskan.
dock kanske inte MVG men klarar av den

Jah Kille, 34 år

8 989 forumsinlägg

Skrivet:
25 december 2009 kl. 00:44
Jah Kille, 34 år

Citat från imEMO


din ghetto bild är säkert inte ens från sverige (?) lr så har du tagit en av de värsta.

den andra bilden är taget på ETT ÄNDA HUS, vilket troligen är ett av de finare


vi har inte några ghetton i sverige. that's my point. bilden är från brasilien.

well, jag orkar inte glo på fler bilder, kolla du runt om det är så viktigt för dig.

Gotham Kille, 35 år

197 forumsinlägg

Skrivet:
25 december 2009 kl. 00:45
Gotham Kille, 35 år

Citat från ZOMGfatWHALEO_o


Citat från Ladystar

Citat från FAGET

Citat från ZOMGfatWHALEO_o

Hahaha eller hur! Dom bryr sig inte om att lära sig ordentlig svenska, vafan är de för stil?

En skola med nästan 100 % invandrare i västerås. Apalby skolan, kolla upp det, där går 90% av eleverna ut med ig i kärnämnena, kolla skolorna i Rinkeby, rosengård, tror säkert att dom är toppen :P

Folk vet inte ett skit om att gå på en skola med invandrare, dom var skit dryga med mig med bara för jag var svarthårig och annorlunda, direkt är dom på en :O

Svenska språkets grammatik är oerhört svår att lära sig, därför ger många upp skolan.

hur är det då möjligt att de klarar av att härma mig med exakt min dialekt om de har så svårt för svenska? och varför härmar de mig elakt från början då? dem tycker obviosly inte om ordentlig svenska.

Hahah ellehur, jag funderar lite på vad dom tänker med. Som den blatten här i chatten, han vill slå mig :>


Citat från imEMO

Citat från Conatus

Citat från ZOMGfatWHALEO_o

Citat från FAGET

Citat från ZOMGfatWHALEO_o

Hahaha eller hur! Dom bryr sig inte om att lära sig ordentlig svenska, vafan är de för stil?

En skola med nästan 100 % invandrare i västerås. Apalby skolan, kolla upp det, där går 90% av eleverna ut med ig i kärnämnena, kolla skolorna i Rinkeby, rosengård, tror säkert att dom är toppen :P

Folk vet inte ett skit om att gå på en skola med invandrare, dom var skit dryga med mig med bara för jag var svarthårig och annorlunda, direkt är dom på en :O

Svenska språkets grammatik är oerhört svår att lära sig, därför ger många upp skolan.


Hahah är du seriös? Dom går i skolan, har svenska två, får extra hjälp, ALLT. Så jävla svårt kan de inte vara att prata enkel, bra svenska.
Folk som inte är turkar, etc etc verkar inte tycka att de är allt för svårt iaf.

jag tycker det är svårt och jag har borr i sverige 14 år

du har bott i sverige i (hela) ditt liv, och tycker de är svårt att klara av svenskan, de måste innebära att du har läs och talsvårigheter av något slag.

en vanlig person som bott i sverige hela sitt liv klarar av svenskan.
dock kanske inte MVG men klarar av den



Hur många invandrare tror ni har haft en stadig skolgång?

Jah Kille, 34 år

8 989 forumsinlägg

Skrivet:
25 december 2009 kl. 00:47
Jah Kille, 34 år

Citat från ZOMGfatWHALEO_o


Har du varit där själv? Du snackar så jävla mycket, inte konstigt att många vill gå på dig.

Gå på mig? Vem är det som är rädd att gå ute på kvällen?
Jag har bott i Rosengård, du har ingenting att säga ditt as.

niky Tjej, 32 år

1 023 forumsinlägg

Skrivet:
25 december 2009 kl. 00:47
niky Tjej, 32 år

Citat från imEMO


Citat från Conatus

Citat från ZOMGfatWHALEO_o

Citat från FAGET

Citat från ZOMGfatWHALEO_o

Hahaha eller hur! Dom bryr sig inte om att lära sig ordentlig svenska, vafan är de för stil?

En skola med nästan 100 % invandrare i västerås. Apalby skolan, kolla upp det, där går 90% av eleverna ut med ig i kärnämnena, kolla skolorna i Rinkeby, rosengård, tror säkert att dom är toppen :P

Folk vet inte ett skit om att gå på en skola med invandrare, dom var skit dryga med mig med bara för jag var svarthårig och annorlunda, direkt är dom på en :O

Svenska språkets grammatik är oerhört svår att lära sig, därför ger många upp skolan.


Hahah är du seriös? Dom går i skolan, har svenska två, får extra hjälp, ALLT. Så jävla svårt kan de inte vara att prata enkel, bra svenska.
Folk som inte är turkar, etc etc verkar inte tycka att de är allt för svårt iaf.

jag tycker det är svårt och jag har borr i sverige 14 år

du har bott i sverige i (hela) ditt liv, och tycker de är svårt att klara av svenskan, de måste innebära att du har läs och talsvårigheter av något slag.

en vanlig person som bott i sverige hela sitt liv klarar av svenskan.
dock kanske inte MVG men klarar av den


jo jag är dyslektiker med koncentrationssvårigheter men jag har klarat mig med VG i svenska. Jag flyttade till sverige när jagg var 1½ satt bara nästan hela mitt liv.
jag tycker endå det är svårt. men jag går sista året i 9an satt jag får väll tycka det, då jag är så fruktansvärt(!) liten.

Gotham Kille, 35 år

197 forumsinlägg

Skrivet:
25 december 2009 kl. 00:47
Gotham Kille, 35 år

Citat från ZOMGfatWHALEO_o


Citat från DangerBlackman

Citat från ZOMGfatWHALEO_o

Citat från Ladystar

Citat från FAGET

Citat från ZOMGfatWHALEO_o

Hahaha eller hur! Dom bryr sig inte om att lära sig ordentlig svenska, vafan är de för stil?

En skola med nästan 100 % invandrare i västerås. Apalby skolan, kolla upp det, där går 90% av eleverna ut med ig i kärnämnena, kolla skolorna i Rinkeby, rosengård, tror säkert att dom är toppen :P

Folk vet inte ett skit om att gå på en skola med invandrare, dom var skit dryga med mig med bara för jag var svarthårig och annorlunda, direkt är dom på en :O

Svenska språkets grammatik är oerhört svår att lära sig, därför ger många upp skolan.

hur är det då möjligt att de klarar av att härma mig med exakt min dialekt om de har så svårt för svenska? och varför härmar de mig elakt från början då? dem tycker obviosly inte om ordentlig svenska.

Hahah ellehur, jag funderar lite på vad dom tänker med. Som den blatten här i chatten, han vill slå mig :>

Citat från imEMO

Citat från Conatus

Citat från ZOMGfatWHALEO_o

Citat från FAGET

Citat från ZOMGfatWHALEO_o

Hahaha eller hur! Dom bryr sig inte om att lära sig ordentlig svenska, vafan är de för stil?

En skola med nästan 100 % invandrare i västerås. Apalby skolan, kolla upp det, där går 90% av eleverna ut med ig i kärnämnena, kolla skolorna i Rinkeby, rosengård, tror säkert att dom är toppen :P

Folk vet inte ett skit om att gå på en skola med invandrare, dom var skit dryga med mig med bara för jag var svarthårig och annorlunda, direkt är dom på en :O

Svenska språkets grammatik är oerhört svår att lära sig, därför ger många upp skolan.


Hahah är du seriös? Dom går i skolan, har svenska två, får extra hjälp, ALLT. Så jävla svårt kan de inte vara att prata enkel, bra svenska.
Folk som inte är turkar, etc etc verkar inte tycka att de är allt för svårt iaf.

jag tycker det är svårt och jag har borr i sverige 14 år

du har bott i sverige i (hela) ditt liv, och tycker de är svårt att klara av svenskan, de måste innebära att du har läs och talsvårigheter av något slag.

en vanlig person som bott i sverige hela sitt liv klarar av svenskan.
dock kanske inte MVG men klarar av den


Hur många invandrare tror ni har haft en stadig skolgång?

Det väljer dom själva. Dom flesta har bott här större delen av sina liv ändå skiter dom i skolan.



Nej, det är inte säkert att dom väljer det själva. Svara ärligt, hur många tror du har haft en stadig skolgång?

Jah Kille, 34 år

8 989 forumsinlägg

Skrivet:
25 december 2009 kl. 00:48
Jah Kille, 34 år

Citat från ZOMGfatWHALEO_o


Haha så du säger att Rinkeby och Rosengård inte är något ghetto?

Ja.

pSilent Kille, 32 år

9 995 forumsinlägg

Skrivet:
25 december 2009 kl. 00:49
pSilent Kille, 32 år

Citat från DangerBlackman


Citat från ZOMGfatWHALEO_o

Citat från Ladystar

Citat från FAGET

Citat från ZOMGfatWHALEO_o

Hahaha eller hur! Dom bryr sig inte om att lära sig ordentlig svenska, vafan är de för stil?

En skola med nästan 100 % invandrare i västerås. Apalby skolan, kolla upp det, där går 90% av eleverna ut med ig i kärnämnena, kolla skolorna i Rinkeby, rosengård, tror säkert att dom är toppen :P

Folk vet inte ett skit om att gå på en skola med invandrare, dom var skit dryga med mig med bara för jag var svarthårig och annorlunda, direkt är dom på en :O

Svenska språkets grammatik är oerhört svår att lära sig, därför ger många upp skolan.

hur är det då möjligt att de klarar av att härma mig med exakt min dialekt om de har så svårt för svenska? och varför härmar de mig elakt från början då? dem tycker obviosly inte om ordentlig svenska.

Hahah ellehur, jag funderar lite på vad dom tänker med. Som den blatten här i chatten, han vill slå mig :>

Citat från imEMO

Citat från Conatus

Citat från ZOMGfatWHALEO_o

Citat från FAGET

Citat från ZOMGfatWHALEO_o

Hahaha eller hur! Dom bryr sig inte om att lära sig ordentlig svenska, vafan är de för stil?

En skola med nästan 100 % invandrare i västerås. Apalby skolan, kolla upp det, där går 90% av eleverna ut med ig i kärnämnena, kolla skolorna i Rinkeby, rosengård, tror säkert att dom är toppen :P

Folk vet inte ett skit om att gå på en skola med invandrare, dom var skit dryga med mig med bara för jag var svarthårig och annorlunda, direkt är dom på en :O

Svenska språkets grammatik är oerhört svår att lära sig, därför ger många upp skolan.


Hahah är du seriös? Dom går i skolan, har svenska två, får extra hjälp, ALLT. Så jävla svårt kan de inte vara att prata enkel, bra svenska.
Folk som inte är turkar, etc etc verkar inte tycka att de är allt för svårt iaf.

jag tycker det är svårt och jag har borr i sverige 14 år

du har bott i sverige i (hela) ditt liv, och tycker de är svårt att klara av svenskan, de måste innebära att du har läs och talsvårigheter av något slag.

en vanlig person som bott i sverige hela sitt liv klarar av svenskan.
dock kanske inte MVG men klarar av den


Hur många invandrare tror ni har haft en stadig skolgång?



de utlänningar som går på en skola med väldigt mycket svenskar, och nästan inga utlänningar (vilket jag gjorde på högstadiet)
dom har mycket bättre utgångsbetyg än de som går på "invandrarskolor" (skolor med få svenskar och mke utlänningar)

och detta är inte som jag bara säger, jag har sätt statistik från skolverket på just min stads skolor, hur många som går ut 9an med gymnasiebehörighet.

på "svenneskolan" hade 99.9 % gymnasiebehörighet,
och på "blatteskolan" hade ca 70% gymnasiebehörighet.



hur kommer de sig?

Jah Kille, 34 år

8 989 forumsinlägg

Skrivet:
25 december 2009 kl. 00:49
Jah Kille, 34 år

Citat från Ladystar


vilken det av rosengård?

Örtagård mannen, centrum <3

Jah Kille, 34 år

8 989 forumsinlägg

Skrivet:
25 december 2009 kl. 00:50
Jah Kille, 34 år

Citat från ZOMGfatWHALEO_o


Så du menar att Rinkeby inte är något ghetto när sjukvård och räddningstjänst inte går in där för dom kastar sten på bilarna?

Va är de för stil, folk kommer dit för att hjälpa dom och dom kastar sten, precis som VEM FAN VARE SOM KASTA!


Ja. Det är idioter som förstör, men det gör det inte till ett ghetto.

niky Tjej, 32 år

1 023 forumsinlägg

Skrivet:
25 december 2009 kl. 00:51
niky Tjej, 32 år

Citat från maddie


Jag har emot alla.

då har alla även något emot dig.

CarlMikael Kille, 29 år

583 forumsinlägg

Skrivet:
25 december 2009 kl. 00:52
CarlMikael Kille, 29 år

Citat från Ladystar


Citat från ZOMGfatWHALEO_o

Citat från Ladystar

Citat från ZOMGfatWHALEO_o

Citat från Ladystar

Citat från FAGET

Citat från ZOMGfatWHALEO_o

Hahaha eller hur! Dom bryr sig inte om att lära sig ordentlig svenska, vafan är de för stil?

En skola med nästan 100 % invandrare i västerås. Apalby skolan, kolla upp det, där går 90% av eleverna ut med ig i kärnämnena, kolla skolorna i Rinkeby, rosengård, tror säkert att dom är toppen :P

Folk vet inte ett skit om att gå på en skola med invandrare, dom var skit dryga med mig med bara för jag var svarthårig och annorlunda, direkt är dom på en :O

Svenska språkets grammatik är oerhört svår att lära sig, därför ger många upp skolan.

hur är det då möjligt att de klarar av att härma mig med exakt min dialekt om de har så svårt för svenska? och varför härmar de mig elakt från början då? dem tycker obviosly inte om ordentlig svenska.

Hahah ellehur, jag funderar lite på vad dom tänker med. Som den blatten här i chatten, han vill slå mig :>

det är ju faktist lite konstigt med tanke på att han sa innan att han är en av de blattar som inte slåss, tydligen inte, u know.



Hahah dubbelmoral, man är ganska used to it :> Jag orkar inte med såna där typer. Man ska kunna har en hetsig diskussion utan personangrepp och hot om våld :P

Att dom härmar dig är ju bara för att du är annorlunda. Dom alla vill vara likadana, de är så man passar in hos dom.

men de kan ju inte förvänta sig att jag ska ändra min grammatik, betoning, och börja bryta för att dem vill det, that's just mental o.0


De borde tänka på att dom inte får något jobb senare i livet.

Gotham Kille, 35 år

197 forumsinlägg

Skrivet:
25 december 2009 kl. 00:53
Gotham Kille, 35 år

Citat från ZOMGfatWHALEO_o


Citat från imEMO

Citat från DangerBlackman

Citat från ZOMGfatWHALEO_o

Citat från Ladystar

Citat från FAGET

Citat från ZOMGfatWHALEO_o

Hahaha eller hur! Dom bryr sig inte om att lära sig ordentlig svenska, vafan är de för stil?

En skola med nästan 100 % invandrare i västerås. Apalby skolan, kolla upp det, där går 90% av eleverna ut med ig i kärnämnena, kolla skolorna i Rinkeby, rosengård, tror säkert att dom är toppen :P

Folk vet inte ett skit om att gå på en skola med invandrare, dom var skit dryga med mig med bara för jag var svarthårig och annorlunda, direkt är dom på en :O

Svenska språkets grammatik är oerhört svår att lära sig, därför ger många upp skolan.

hur är det då möjligt att de klarar av att härma mig med exakt min dialekt om de har så svårt för svenska? och varför härmar de mig elakt från början då? dem tycker obviosly inte om ordentlig svenska.

Hahah ellehur, jag funderar lite på vad dom tänker med. Som den blatten här i chatten, han vill slå mig :>

Citat från imEMO

Citat från Conatus

Citat från ZOMGfatWHALEO_o

Citat från FAGET

Citat från ZOMGfatWHALEO_o

Hahaha eller hur! Dom bryr sig inte om att lära sig ordentlig svenska, vafan är de för stil?

En skola med nästan 100 % invandrare i västerås. Apalby skolan, kolla upp det, där går 90% av eleverna ut med ig i kärnämnena, kolla skolorna i Rinkeby, rosengård, tror säkert att dom är toppen :P

Folk vet inte ett skit om att gå på en skola med invandrare, dom var skit dryga med mig med bara för jag var svarthårig och annorlunda, direkt är dom på en :O

Svenska språkets grammatik är oerhört svår att lära sig, därför ger många upp skolan.


Hahah är du seriös? Dom går i skolan, har svenska två, får extra hjälp, ALLT. Så jävla svårt kan de inte vara att prata enkel, bra svenska.
Folk som inte är turkar, etc etc verkar inte tycka att de är allt för svårt iaf.

jag tycker det är svårt och jag har borr i sverige 14 år

du har bott i sverige i (hela) ditt liv, och tycker de är svårt att klara av svenskan, de måste innebära att du har läs och talsvårigheter av något slag.

en vanlig person som bott i sverige hela sitt liv klarar av svenskan.
dock kanske inte MVG men klarar av den


Hur många invandrare tror ni har haft en stadig skolgång?


de utlänningar som går på en skola med väldigt mycket svenskar, och nästan inga utlänningar (vilket jag gjorde på högstadiet)
dom har mycket bättre utgångsbetyg än de som går på "invandrarskolor" (skolor med få svenskar och mke utlänningar)

och detta är inte som jag bara säger, jag har sätt statistik från skolverket på just min stads skolor, hur många som går ut 9an med gymnasiebehörighet.

på "svenneskolan" hade 99.9 % gymnasiebehörighet,
och på "blatteskolan" hade ca 70% gymnasiebehörighet.



hur kommer de sig?


Precis :P



Jag snakcar om invandrare som sätts i en svensk skola dirr, dumbass.

Gotham Kille, 35 år

197 forumsinlägg

Skrivet:
25 december 2009 kl. 00:55
Gotham Kille, 35 år

Citat från ZOMGfatWHALEO_o


Det roliga är ju att dom påstådda blattarna är de som tillför mest personangrepp här i diskussionen och han jah som påstår att han är rosengård gangsta number one :>


sen när kommer jag med personangrepp?


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet