Vad har ni emot invandrare egentligen?
pSilent
Kille, 32 år
Citat från Conatus
jag har inget emot invandrare och jag tycker dom är jätte mysiga att umgås med och jag gillar inte rasister.
där sätter jag punkt och säger inget mer.
jag har gett min åsikt.
hoppas du tänker på att de är mängder med blattar som oxå är rasister?
som tex lapdanceboy lr vafan han hette. han va rasist, mot svenskar och han var blatte.
och säg inte emot mig, för han erkände själv han var de
Gotham
Kille, 35 år
Ni är fan patetiska.
PRINSALI
Kille, 34 år
Citat från imEMO
Citat från Conatus
jag har inget emot invandrare och jag tycker dom är jätte mysiga att umgås med och jag gillar inte rasister.
där sätter jag punkt och säger inget mer.
jag har gett min åsikt.
hoppas du tänker på att de är mängder med blattar som oxå är rasister?
som tex lapdanceboy lr vafan han hette. han va rasist, mot svenskar och han var blatte.
och säg inte emot mig, för han erkände själv han var de
HAHAH bara fär jag inte skriver nåt betyder det inte att jag inte läser så sluta ljug.
jag sa att jag är rasister mot rasister. trög kille
PRINSALI
Kille, 34 år
Citat från ZOMGfatWHALEO_o
Citat från Jah
Citat från ZOMGfatWHALEO_o
ghetto
nej, det har du inte.
Hahaha har jag inte? Du vet inte ett jävla skit om mig.
Jag har bott på Vallby i västerås, jag har hängt på råby och bäckby. KOLLA UPP DET.
Jag har gått på Wenströmska Gymnasiet som ligger imellan Råby, Bäckby och vallby, de största ghettona i västerås. Du vet inte ett skit.
men gu va trevligt att du bor i västerås för dit ska jag nästa vecka!
pSilent
Kille, 32 år
Citat från lapdanceboy
Citat från imEMO
Citat från Conatus
jag har inget emot invandrare och jag tycker dom är jätte mysiga att umgås med och jag gillar inte rasister.
där sätter jag punkt och säger inget mer.
jag har gett min åsikt.
hoppas du tänker på att de är mängder med blattar som oxå är rasister?
som tex lapdanceboy lr vafan han hette. han va rasist, mot svenskar och han var blatte.
och säg inte emot mig, för han erkände själv han var de
HAHAH bara fär jag inte skriver nåt betyder det inte att jag inte läser så sluta ljug.
jag sa att jag är rasister mot rasister. trög kille
oj sry, skrev fel, my misstake, menade mot svenska rasister*
PRINSALI
Kille, 34 år
Citat från imEMO
Citat från lapdanceboy
Citat från imEMO
Citat från Conatus
jag har inget emot invandrare och jag tycker dom är jätte mysiga att umgås med och jag gillar inte rasister.
där sätter jag punkt och säger inget mer.
jag har gett min åsikt.
hoppas du tänker på att de är mängder med blattar som oxå är rasister?
som tex lapdanceboy lr vafan han hette. han va rasist, mot svenskar och han var blatte.
och säg inte emot mig, för han erkände själv han var de
HAHAH bara fär jag inte skriver nåt betyder det inte att jag inte läser så sluta ljug.
jag sa att jag är rasister mot rasister. trög kille
oj sry, skrev fel, my misstake, menade mot svenska rasister*
japp det gjorde du.
och egentligen gör det mig inte till en rasist my bad.
jag är bara hatisk mot rasister
niky
Tjej, 32 år
Citat från imEMO
Citat från Conatus
jag har inget emot invandrare och jag tycker dom är jätte mysiga att umgås med och jag gillar inte rasister.
där sätter jag punkt och säger inget mer.
jag har gett min åsikt.
hoppas du tänker på att de är mängder med blattar som oxå är rasister?
som tex lapdanceboy lr vafan han hette. han va rasist, mot svenskar och han var blatte.
och säg inte emot mig, för han erkände själv han var de
ja det vet jag. det tykcer jag ochså är fel. man ska inte flytta till sverige och sen hata svenskarna. då kan man lika gärna flytta hem.
jag är halvsvensk, men jag har inget emot invandrarna eller svenskarna, jag tycker bara det är dålig stil utav folk att tycka illa om annat folk på grund utav deras hemland.
Jah
Kille, 34 år
Citat från ZOMGfatWHALEO_o
Hahaha har jag inte? Du vet inte ett jävla skit om mig.
Jag har bott på Vallby i västerås, jag har hängt på råby och bäckby. KOLLA UPP DET.
Jag har gått på Wenströmska Gymnasiet som ligger imellan Råby, Bäckby och vallby, de största ghettona i västerås. Du vet inte ett skit.
http://assets.slate.wvu.edu/resources/76/1180725874_md.JPG <- ghetto.
http://tillganglighetsguiden.vasteras.se/image.ashx?name=ICA%20vallby.jpg <- vallby västerås.
vilken tönt.
PRINSALI
Kille, 34 år
Citat från ZOMGfatWHALEO_o
Citat från lapdanceboy
Citat från ZOMGfatWHALEO_o
Citat från Jah
Citat från ZOMGfatWHALEO_o
ghetto
nej, det har du inte.
Hahaha har jag inte? Du vet inte ett jävla skit om mig.
Jag har bott på Vallby i västerås, jag har hängt på råby och bäckby. KOLLA UPP DET.
Jag har gått på Wenströmska Gymnasiet som ligger imellan Råby, Bäckby och vallby, de största ghettona i västerås. Du vet inte ett skit.
men gu va trevligt att du bor i västerås för dit ska jag nästa vecka!
Skoj för dig.
kanske träffar på dig och får se hur mycket du vågar stå för dina åsikter irl
pSilent
Kille, 32 år
Citat från Jah
Citat från ZOMGfatWHALEO_o
Hahaha har jag inte? Du vet inte ett jävla skit om mig.
Jag har bott på Vallby i västerås, jag har hängt på råby och bäckby. KOLLA UPP DET.
Jag har gått på Wenströmska Gymnasiet som ligger imellan Råby, Bäckby och vallby, de största ghettona i västerås. Du vet inte ett skit.
http://assets.slate.wvu.edu/resources/76/1180725874_md.JPG <- ghetto.
http://tillganglighetsguiden.vasteras.se/image.ashx?name=ICA%20vallby.jpg <- vallby västerås.
vilken tönt.
din ghetto bild är säkert inte ens från sverige (?) lr så har du tagit en av de värsta.
den andra bilden är taget på ETT ÄNDA HUS, vilket troligen är ett av de finare
niky
Tjej, 32 år
Citat från lapdanceboy
Citat från ZOMGfatWHALEO_o
Citat från lapdanceboy
Citat från ZOMGfatWHALEO_o
Citat från Jah
Citat från ZOMGfatWHALEO_o
ghetto
nej, det har du inte.
Hahaha har jag inte? Du vet inte ett jävla skit om mig.
Jag har bott på Vallby i västerås, jag har hängt på råby och bäckby. KOLLA UPP DET.
Jag har gått på Wenströmska Gymnasiet som ligger imellan Råby, Bäckby och vallby, de största ghettona i västerås. Du vet inte ett skit.
men gu va trevligt att du bor i västerås för dit ska jag nästa vecka!
Skoj för dig.
kanske träffar på dig och får se hur mycket du vågar stå för dina åsikter irl
hahaha
CarlMikael
Kille, 29 år
Citat från Jah
Citat från ZOMGfatWHALEO_o
Hahaha har jag inte? Du vet inte ett jävla skit om mig.
Jag har bott på Vallby i västerås, jag har hängt på råby och bäckby. KOLLA UPP DET.
Jag har gått på Wenströmska Gymnasiet som ligger imellan Råby, Bäckby och vallby, de största ghettona i västerås. Du vet inte ett skit.
http://assets.slate.wvu.edu/resources/76/1180725874_md.JPG <- ghetto.
http://tillganglighetsguiden.vasteras.se/image.ashx?name=ICA%20vallby.jpg <- vallby västerås.
vilken tönt.
så sant som bilden talar
niky
Tjej, 32 år
Citat från ZOMGfatWHALEO_o
Citat från FAGET
Citat från ZOMGfatWHALEO_o
Hahaha eller hur! Dom bryr sig inte om att lära sig ordentlig svenska, vafan är de för stil?
En skola med nästan 100 % invandrare i västerås. Apalby skolan, kolla upp det, där går 90% av eleverna ut med ig i kärnämnena, kolla skolorna i Rinkeby, rosengård, tror säkert att dom är toppen :P
Folk vet inte ett skit om att gå på en skola med invandrare, dom var skit dryga med mig med bara för jag var svarthårig och annorlunda, direkt är dom på en :O
Svenska språkets grammatik är oerhört svår att lära sig, därför ger många upp skolan.
Hahah är du seriös? Dom går i skolan, har svenska två, får extra hjälp, ALLT. Så jävla svårt kan de inte vara att prata enkel, bra svenska.
Folk som inte är turkar, etc etc verkar inte tycka att de är allt för svårt iaf.
jag tycker det är svårt och jag har borr i sverige 14 år
pSilent
Kille, 32 år
[i]Citat från lapdanceboy
Citat från ZOMGfatWHALEO_o
Citat från lapdanceboy
Citat från ZOMGfatWHALEO_o
Citat från Jah
Citat från ZOMGfatWHALEO_o
ghetto
nej, det har du inte.
Hahaha har jag inte? Du vet inte ett jävla skit om mig.
Jag har bott på Vallby i västerås, jag har hängt på råby och bäckby. KOLLA UPP DET.
Jag har gått på Wenströmska Gymnasiet som ligger imellan Råby, Bäckby och vallby, de största ghettona i västerås. Du vet inte ett skit.
men gu va trevligt att du bor i västerås för dit ska jag nästa vecka!
Skoj för dig.
kanske träffar på dig och får se hur mycket du vågar stå för dina åsikter irl
nu ska han bråka oxå, förvånade? nej
Devoratrix
34 år
Alltså. Va fan.
Ut me skiten, behåll e bra!
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet