Vad har ni emot invandrare egentligen?
Gotham
Kille, 35 år
Citat från ZOMGfatWHALEO_o
Citat från DangerBlackman
Citat från ZOMGfatWHALEO_o
Citat från Jah
Citat från Ladystar
men, du vet ju själva hur de är...
jepp. och du är mes.
Det är du som är en mes som vill slåss.
Varför vi hatar invandrare är för att dom är så jäkla aggressiva. Du verkar ju vara likadan.
Snälla dra inte alla över en kam.
Jag kan generalisera så mycket jag vill när 90 % av OBSERVERA alla invandrare jag har träffat är så.
Det ger dig fortfarande inte rätten att stämpla alla.
niky
Tjej, 32 år
Citat från Jah
Citat från ZOMGfatWHALEO_o
Det är du som är en mes som vill slåss.
Varför vi hatar invandrare är för att dom är så jäkla aggressiva. Du verkar ju vara likadan.
jag vill inte slåss, jag försvarar mig själv. that's all.
you should try it, istället för att sitta bakom er dator och leka stora.
Jah har en poäng där
Gotham
Kille, 35 år
Citat från ZOMGfatWHALEO_o
Citat från DangerBlackman
Citat från ZOMGfatWHALEO_o
Citat från DangerBlackman
Citat från ZOMGfatWHALEO_o
Citat från Jah
Citat från Ladystar
men, du vet ju själva hur de är...
Jag sade ju precis att JAG HAR RÄTTEN TILL DET?
Jag kan göra precis vad jag vill. Och jag stämplar inte alla invandrare jag träffar men jag är väl medveten om att 90% av dom skulle dunka ned en ensam snubbe på 10 man utan att ens tänka.
jepp. och du är mes.
Det är du som är en mes som vill slåss.
Varför vi hatar invandrare är för att dom är så jäkla aggressiva. Du verkar ju vara likadan.
Snälla dra inte alla över en kam.
Jag kan generalisera så mycket jag vill när 90 % av OBSERVERA alla invandrare jag har träffat är så.
Det ger dig fortfarande inte rätten att stämpla alla.
--------------------------------------------------------------------------
vad?
niky
Tjej, 32 år
Citat från ZOMGfatWHALEO_o
Citat från Jah
Citat från ZOMGfatWHALEO_o
Det är du som är en mes som vill slåss.
Varför vi hatar invandrare är för att dom är så jäkla aggressiva. Du verkar ju vara likadan.
jag vill inte slåss, jag försvarar mig själv. that's all.
you should try it, istället för att sitta bakom er dator och leka stora.
Jag tänker inte försvara mig för en sak som redan är förlorad.
Du kan gå och leka blatte du. Jag sitter bakom min dator och i hemlighet röstar jag på Sverige demokraterna, MEN. Jag har min värdighet i behåll när jag kan se ner på dom där äckliga människorna som slåss, rånar och våldtar.
jävla idiot.
det är precis lika många jävla svenskar som beter sig som idioter och slåss rånar och våldtar.
det är inte bara invandrare.
Jah
Kille, 34 år
Citat från ZOMGfatWHALEO_o
Jag tänker inte försvara mig för en sak som redan är förlorad.
Du kan gå och leka blatte du. Jag sitter bakom min dator och i hemlighet röstar jag på Sverige demokraterna, MEN. Jag har min värdighet i behåll när jag kan se ner på dom där äckliga människorna som slåss, rånar och våldtar.
Do as you wish.
Jag leker inte blatte.
Jag är svensk, och du är svenne. Det är dig de ger sig på, inte mig.
Jah
Kille, 34 år
Citat från Tors_Vrede
Du leker visst. Jag har alldrig blivit utsatt för våld då dessa invandrare ser att jag kommer prata omkull dem innan de kan slå mig ;)
Nej. Okej?
Gotham
Kille, 35 år
Citat från ZOMGfatWHALEO_o
Citat från DangerBlackman
Citat från ZOMGfatWHALEO_o
Citat från DangerBlackman
Citat från ZOMGfatWHALEO_o
Citat från DangerBlackman
Citat från ZOMGfatWHALEO_o
Citat från Jah
Citat från Ladystar
men, du vet ju själva hur de är...
Jag sade ju precis att JAG HAR RÄTTEN TILL DET?
Jag kan göra precis vad jag vill. Och jag stämplar inte alla invandrare jag träffar men jag är väl medveten om att 90% av dom skulle dunka ned en ensam snubbe på 10 man utan att ens tänka.
jepp. och du är mes.
Det är du som är en mes som vill slåss.
Varför vi hatar invandrare är för att dom är så jäkla aggressiva. Du verkar ju vara likadan.
Snälla dra inte alla över en kam.
Jag kan generalisera så mycket jag vill när 90 % av OBSERVERA alla invandrare jag har träffat är så.
Det ger dig fortfarande inte rätten att stämpla alla.
vad?
'
Jag sade ju precis att JAG HAR RÄTTEN TILL DET?
Jag kan göra precis vad jag vill. Och jag stämplar inte alla invandrare jag träffar men jag är väl medveten om att 90% av dom skulle dunka ned en ensam snubbe på 10 man utan att ens tänka.
Nej, du har INTE rätten till det. Du har INTE rätt att stämpla invandrare. Och hur fan kan du ens påstå nåt så patetiskt soim det sista du skrev?
Och btw, jag fick stryk av ett par rasister, för att jag ser ut som jag gör. Så jo, vi är också rädda.
Jah
Kille, 34 år
Citat från ZOMGfatWHALEO_o
Nämn ett enda ställe med samma problem med majoriteten etniskt svenskar.
När ens enda problem i världen är att man måste ta upp bajset efter sin hund, så är det lätt att säga "Nej, jag håller mig inom lagens ramar".
pSilent
Kille, 32 år
Citat från ZOMGfatWHALEO_o
Citat från Conatus
Citat från ZOMGfatWHALEO_o
Citat från Jah
Citat från ZOMGfatWHALEO_o
Det är du som är en mes som vill slåss.
Varför vi hatar invandrare är för att dom är så jäkla aggressiva. Du verkar ju vara likadan.
jag vill inte slåss, jag försvarar mig själv. that's all.
you should try it, istället för att sitta bakom er dator och leka stora.
Jag tänker inte försvara mig för en sak som redan är förlorad.
Du kan gå och leka blatte du. Jag sitter bakom min dator och i hemlighet röstar jag på Sverige demokraterna, MEN. Jag har min värdighet i behåll när jag kan se ner på dom där äckliga människorna som slåss, rånar och våldtar.
jävla idiot.
det är precis lika många jävla svenskar som beter sig som idioter och slåss rånar och våldtar.
det är inte bara invandrare.
Lev i din bubbla du. Kriminaliteten har ökat markant sen vi började ta in invandrare. Det är ett faktum ingen vågar inse, alla blundar för det.
Det är inte invandrarna i sig de är fel på, Men när alla samlas på samma ställe så blir de skit av det. Det är ett faktum. Rosengård, rinkeby.
Nämn ett enda ställe med samma problem med majoriteten etniskt svenskar.
ja precis, alla invandrare skyller på att dom blir brottslingar för de samlas alla blattar på samma ställe.
men alla områden med endast svenskar brukar vara jättelugna.
har sånna i min stad, och där förekommer de aldrig brott, däremot på "blatte-ställena" där svenskar knappt vågar visa sig längre, för de är rädda att bli påhoppade
Gotham
Kille, 35 år
Citat från ZOMGfatWHALEO_o
Citat från DangerBlackman
Citat från ZOMGfatWHALEO_o
Citat från DangerBlackman
Citat från ZOMGfatWHALEO_o
Citat från DangerBlackman
Citat från ZOMGfatWHALEO_o
Citat från DangerBlackman
Citat från ZOMGfatWHALEO_o
Citat från Jah
Citat från Ladystar
men, du vet ju själva hur de är...
Jag sade ju precis att JAG HAR RÄTTEN TILL DET?
Jag kan göra precis vad jag vill. Och jag stämplar inte alla invandrare jag träffar men jag är väl medveten om att 90% av dom skulle dunka ned en ensam snubbe på 10 man utan att ens tänka.
jepp. och du är mes.
Det är du som är en mes som vill slåss.
Varför vi hatar invandrare är för att dom är så jäkla aggressiva. Du verkar ju vara likadan.
Snälla dra inte alla över en kam.
Jag kan generalisera så mycket jag vill när 90 % av OBSERVERA alla invandrare jag har träffat är så.
Det ger dig fortfarande inte rätten att stämpla alla.
vad?
'
Jag sade ju precis att JAG HAR RÄTTEN TILL DET?
Jag kan göra precis vad jag vill. Och jag stämplar inte alla invandrare jag träffar men jag är väl medveten om att 90% av dom skulle dunka ned en ensam snubbe på 10 man utan att ens tänka.
Nej, du har INTE rätten till det. Du har INTE rätt att stämpla invandrare. Och hur fan kan du ens påstå nåt så patetiskt soim det sista du skrev?
Och btw, jag fick stryk av ett par rasister, för att jag ser ut som jag gör. Så jo, vi är också rädda.
Hahaha, är ni rädda när ni har 10 pers på 1 kille på krogen?
Jag tycker rasister som går och slår ned random invandrare bara sådär är precis lika dåliga. Dock är dom en jävla minoritet i jämförelse till oss andra svenskar. De roliga är att de inte funkar så bland majoriteten av invandrare.
Varför antar du att jag går runt med massa blattar?
JA, jag är rädd när jag går ute själv. Ni blundar för alla problem vita skapar, för det är lättare att skylla på svarta, som i alla tider.
niky
Tjej, 32 år
Citat från Ladystar
Citat från FAGET
Citat från Ladystar
så var inte den ec-träffen, vi satt och chillade på bk.
Så ni satt tysta, utan att någon sprang omkring, kastade saker, eller skrek till varandra. Förlåt, men jag har VÄLDIGT svårt att tro det.
Och även om det var så, så var det knappast en majoritet av Malmös invandrare, eller hur?
vi vart faktist väldigt tysta.
eller så var du döv under det ögonblicket.
niky
Tjej, 32 år
jag har inget emot invandrare och jag tycker dom är jätte mysiga att umgås med och jag gillar inte rasister.
där sätter jag punkt och säger inget mer.
jag har gett min åsikt.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet