Vad har ni emot invandrare egentligen?
PRINSALI
Kille, 34 år
Citat från Ladystar
Citat från lapdanceboy
Citat från imEMO
Citat från Jah
Citat från imEMO
"95% av alla offer för personrån är etniska svenskar; förövarna är i nio fall av tio invandrare."
källa: polisen samt SÄPOs författningsrapport
hade ni försvarat er när de försöker råna så hade det aldrig funnits såna siffror..
så du menar att man ska börja slåss ensam mot 5-6 st blattar som är vana å slåss?
nej, de är de inte värt
men håll käften du
du vet ingenting
jag ÄR blatte jag vet nog mer.
haha jag slåss inte?
pff som är vana vid att slåss omg årets!
ska skriva ner den och komma ihåg den
puss
vart bor du? i skåne är blattar iaf skit kaxiga, sen vet inte jag hur det är där du bor, men man muckar inte med blattar här nere.
brottslingar är lika dana överallt.
blattar eller svenskar man muckar inte med dom överhuvudtaget.
pSilent
Kille, 32 år
Citat från Jah
Citat från imEMO
så du menar att man ska börja slåss ensam mot 5-6 st blattar som är vana å slåss?
nej, de är de inte värt
varför inte? bättre än att tappa både sin värdighet och sin mobil.
så du menar att de är bättre att bli grovt misshandlat åka in på sjukhus, få men för livet både fysiskt och psykiskt, kanske rentav bli mördad.
är bättre än att bli av med pengar + mobil?
Gotham
Kille, 35 år
Citat från ZOMGfatWHALEO_o
Citat från lapdanceboy
Citat från imEMO
Citat från lapdanceboy
Citat från imEMO
Citat från Jah
Citat från imEMO
"95% av alla offer för personrån är etniska svenskar; förövarna är i nio fall av tio invandrare."
källa: polisen samt SÄPOs författningsrapport
hade ni försvarat er när de försöker råna så hade det aldrig funnits såna siffror..
så du menar att man ska börja slåss ensam mot 5-6 st blattar som är vana å slåss?
nej, de är de inte värt
men håll käften du
du vet ingenting
jag ÄR blatte jag vet nog mer.
haha jag slåss inte?
pff som är vana vid att slåss omg årets!
ska skriva ner den och komma ihåg den
puss
jag snackar inte om alla invandrare! jag snackar om dom som är delaktiga i personrån misshandel, osv
SOM DU SÄJER ÄR 95 %
som är typ alla invandrare såattteeh..
snälla du
släng dig i vägge neller nåt
Styrker ju mina tidigare åsikter om att ni inte kan prata ordentlig svenska.
Asso, jag håller inte med om att man ska slå tillbaka, men, hur kan ni INTE våga säga emot irl, men på ec?
PRINSALI
Kille, 34 år
Citat från ZOMGfatWHALEO_o
Citat från lapdanceboy
Citat från imEMO
Citat från lapdanceboy
Citat från imEMO
Citat från Jah
Citat från imEMO
"95% av alla offer för personrån är etniska svenskar; förövarna är i nio fall av tio invandrare."
källa: polisen samt SÄPOs författningsrapport
hade ni försvarat er när de försöker råna så hade det aldrig funnits såna siffror..
så du menar att man ska börja slåss ensam mot 5-6 st blattar som är vana å slåss?
nej, de är de inte värt
men håll käften du
du vet ingenting
jag ÄR blatte jag vet nog mer.
haha jag slåss inte?
pff som är vana vid att slåss omg årets!
ska skriva ner den och komma ihåg den
puss
jag snackar inte om alla invandrare! jag snackar om dom som är delaktiga i personrån misshandel, osv
SOM DU SÄJER ÄR 95 %
som är typ alla invandrare såattteeh..
snälla du
släng dig i vägge neller nåt
Styrker ju mina tidigare åsikter om att ni inte kan prata ordentlig svenska.
men gud... som om du emo skriver ordentligt själv
for your information har jag VG i svenska hahaha nu vart du lite ägd va
ihihih pusss gubben
du har mundiarre
pSilent
Kille, 32 år
Citat från lapdanceboy
Citat från imEMO
Citat från lapdanceboy
Citat från imEMO
Citat från Jah
Citat från imEMO
"95% av alla offer för personrån är etniska svenskar; förövarna är i nio fall av tio invandrare."
källa: polisen samt SÄPOs författningsrapport
hade ni försvarat er när de försöker råna så hade det aldrig funnits såna siffror..
så du menar att man ska börja slåss ensam mot 5-6 st blattar som är vana å slåss?
nej, de är de inte värt
men håll käften du
du vet ingenting
jag ÄR blatte jag vet nog mer.
haha jag slåss inte?
pff som är vana vid att slåss omg årets!
ska skriva ner den och komma ihåg den
puss
jag snackar inte om alla invandrare! jag snackar om dom som är delaktiga i personrån misshandel, osv
SOM DU SÄJER ÄR 95 %
som är typ alla invandrare såattteeh..
snälla du
släng dig i vägge neller nåt
läs mitt citat igen.
jag säger att 95% av OFFREN ÄR ETNISKA SVENSKAR, inte att 95% av invandrarna är brottslingar..
PRINSALI
Kille, 34 år
Citat från ZOMGfatWHALEO_o
Citat från Ladystar
Citat från lapdanceboy
Citat från Ladystar
Citat från lapdanceboy
Citat från imEMO
Citat från Jah
Citat från imEMO
"95% av alla offer för personrån är etniska svenskar; förövarna är i nio fall av tio invandrare."
källa: polisen samt SÄPOs författningsrapport
hade ni försvarat er när de försöker råna så hade det aldrig funnits såna siffror..
så du menar att man ska börja slåss ensam mot 5-6 st blattar som är vana å slåss?
nej, de är de inte värt
men håll käften du
du vet ingenting
jag ÄR blatte jag vet nog mer.
haha jag slåss inte?
pff som är vana vid att slåss omg årets!
ska skriva ner den och komma ihåg den
puss
vart bor du? i skåne är blattar iaf skit kaxiga, sen vet inte jag hur det är där du bor, men man muckar inte med blattar här nere.
brottslingar är lika dana överallt.
blattar eller svenskar man muckar inte med dom överhuvudtaget.
har du varit i malmö?
Haha eller i eskilstuna?
Blattar letar på stan efter svenskar att slå ner. 10 minuter hinner jag gå på stan innan blattar börjar titta snett bara för att jag har en alternativ stil. Svin är va dom är.
men ursäkta är du blind?
jag är alternativ och jag är blatte.
kan ni inte bara för en gång skull fatta att alla är inte likadana...
jag har själv blivit utsatt för problem både bland blattar och svenskar.
jag orkar inte förklara mer
men snälla för en sista gång.. alla blattar är inte likadana...
jag är ett levande bevis..
tänk på det iallafall
Gotham
Kille, 35 år
Citat från ZOMGfatWHALEO_o
Citat från Jah
Citat från Ladystar
men, du vet ju själva hur de är...
jepp. och du är mes.
Det är du som är en mes som vill slåss.
Varför vi hatar invandrare är för att dom är så jäkla aggressiva. Du verkar ju vara likadan.
Snälla dra inte alla över en kam.
niky
Tjej, 32 år
Citat från lapdanceboy
Citat från Conatus
jag älskar blattar. jag tycker dom är sjukt mycket trevligarre och roligare att umgås med en svenskar.
awww! du är godhjärtat!
seru jag gillar dig redan fast jag inte känner dig :D
bara man ger blattar en chans och är trevliga mot dom så blir dom trevliga tillbaka :)
alla gillar mig, det är därför.
min farsa är rasist, typ. nej men han har något så grovt emot dom.
jag tycker det är fel.
sen så fort något händer (stöld ect.) så är det invandrarnas fel. wtf?
sen visar det sig att det barra är en blond ful schizofren svenne.
jag vill ha fler invandrare i sverige.
HAHA aww
äldre människor är fördet mesta "rasister" kanske lite å ta i.
men det är förstårligt eftersom när dom var unga fanns det inga invandrare. så a, men dom här ungdommarna på forumet som borde veta bättre klagar bara onödigt mycket :(
min pappa är 39, han är inte så gammal :)
jag tycker rasister borde avlivas. sverige är ett fritt land.
HAHA
truue rasister borde verligen avlivas. fyfan va mycket friare allt skulle va. tex jag skulle slippa behöva oroa mig att gå ut på kvällen och bli påhoppad utav ett gäng blatte hatare :([/i]
det är hemskt att man ska behöva känna så.
Jah
Kille, 34 år
Citat från ZOMGfatWHALEO_o
Det är du som är en mes som vill slåss.
Varför vi hatar invandrare är för att dom är så jäkla aggressiva. Du verkar ju vara likadan.
jag vill inte slåss, jag försvarar mig själv. that's all.
you should try it, istället för att sitta bakom er dator och leka stora.
PRINSALI
Kille, 34 år
ANNU EN GÅNG
kan ni inte bara för en gång skull fatta att alla är inte likadana...
jag har själv blivit utsatt för problem både bland blattar och svenskar.
jag orkar inte förklara mer
men snälla för en sista gång.. alla blattar är inte likadana...
jag är ett levande bevis..
tänk på det iallafall
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet