Vad har ni emot invandrare egentligen?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
PRINSALI Kille, 34 år

1 102 forumsinlägg

Skrivet:
25 december 2009 kl. 00:00
PRINSALI Kille, 34 år

Citat från Conatus


Citat från lapdanceboy

Citat från Conatus

Citat från lapdanceboy

Citat från Conatus

jag älskar blattar. jag tycker dom är sjukt mycket trevligarre och roligare att umgås med en svenskar.

awww! du är godhjärtat!
seru jag gillar dig redan fast jag inte känner dig :D
bara man ger blattar en chans och är trevliga mot dom så blir dom trevliga tillbaka :)

alla gillar mig, det är därför.

min farsa är rasist, typ. nej men han har något så grovt emot dom.
jag tycker det är fel.
sen så fort något händer (stöld ect.) så är det invandrarnas fel. wtf?
sen visar det sig att det barra är en blond ful schizofren svenne.
jag vill ha fler invandrare i sverige.

HAHA aww
äldre människor är fördet mesta "rasister" kanske lite å ta i.
men det är förstårligt eftersom när dom var unga fanns det inga invandrare. så a, men dom här ungdommarna på forumet som borde veta bättre klagar bara onödigt mycket :(

min pappa är 39, han är inte så gammal :)

jag tycker rasister borde avlivas. sverige är ett fritt land.


HAHA
truue rasister borde verligen avlivas. fyfan va mycket friare allt skulle va. tex jag skulle slippa behöva oroa mig att gå ut på kvällen och bli påhoppad utav ett gäng blatte hatare :(

Jah Kille, 34 år

8 989 forumsinlägg

Skrivet:
25 december 2009 kl. 00:01
Jah Kille, 34 år

inte nog med att ni är heeeeeeeeeeeeelt off-topic, ni br00tal-citerar också..

PRINSALI Kille, 34 år

1 102 forumsinlägg

Skrivet:
25 december 2009 kl. 00:02
PRINSALI Kille, 34 år

Citat från Winterkingdom


typ för att dom kommer hit i Kriminaletet , paperlösa , står i centrum kallar en svenne jävel + att varenda jävel ställer sig i en ring på typ 20 pers och kallar mig razze för jag har skin jacka :O.

get over it och sluta böla och va en man och säg emot då?!
än att komma in på ec och waina över dom på ett forum
be a man for crying out loud!

CarlMikael Kille, 29 år

583 forumsinlägg

Skrivet:
25 december 2009 kl. 00:03
CarlMikael Kille, 29 år

Citat från lapdanceboy


Citat från Winterkingdom

typ för att dom kommer hit i Kriminaletet , paperlösa , står i centrum kallar en svenne jävel + att varenda jävel ställer sig i en ring på typ 20 pers och kallar mig razze för jag har skin jacka :O.

get over it och sluta böla och va en man och säg emot då?!
än att komma in på ec och waina över dom på ett forum
be a man for crying out loud!


Jag sa bara min åsikt.
Jag säger inget går bara förbi.

pSilent Kille, 32 år

9 995 forumsinlägg

Skrivet:
25 december 2009 kl. 00:03
pSilent Kille, 32 år

Citat från lapdanceboy


Citat från Conatus

Citat från lapdanceboy

Citat från Conatus

Citat från lapdanceboy

Citat från Conatus

jag älskar blattar. jag tycker dom är sjukt mycket trevligarre och roligare att umgås med en svenskar.

awww! du är godhjärtat!
seru jag gillar dig redan fast jag inte känner dig :D
bara man ger blattar en chans och är trevliga mot dom så blir dom trevliga tillbaka :)

alla gillar mig, det är därför.

min farsa är rasist, typ. nej men han har något så grovt emot dom.
jag tycker det är fel.
sen så fort något händer (stöld ect.) så är det invandrarnas fel. wtf?
sen visar det sig att det barra är en blond ful schizofren svenne.
jag vill ha fler invandrare i sverige.

HAHA aww
äldre människor är fördet mesta "rasister" kanske lite å ta i.
men det är förstårligt eftersom när dom var unga fanns det inga invandrare. så a, men dom här ungdommarna på forumet som borde veta bättre klagar bara onödigt mycket :(

min pappa är 39, han är inte så gammal :)

jag tycker rasister borde avlivas. sverige är ett fritt land.

HAHA
truue rasister borde verligen avlivas. fyfan va mycket friare allt skulle va. tex jag skulle slippa behöva oroa mig att gå ut på kvällen och bli påhoppad utav ett gäng blatte hatare :(


du erkände nyss att du oxå var rasist.
därför borde du avlivas?

de är inte rätt metod att avliva folk, sry.

jag tror att de är fler svenskar som är oroliga att bli påhoppade än svenskar. och de bör vi vara, jag lägger till samma text jag skrev förut:



"95% av alla offer för personrån är etniska svenskar; förövarna är i nio fall av tio invandrare."

källa: polisen samt SÄPOs författningsrapport

PRINSALI Kille, 34 år

1 102 forumsinlägg

Skrivet:
25 december 2009 kl. 00:05
PRINSALI Kille, 34 år

Citat från Winterkingdom


Citat från lapdanceboy

Citat från Winterkingdom

typ för att dom kommer hit i Kriminaletet , paperlösa , står i centrum kallar en svenne jävel + att varenda jävel ställer sig i en ring på typ 20 pers och kallar mig razze för jag har skin jacka :O.

get over it och sluta böla och va en man och säg emot då?!
än att komma in på ec och waina över dom på ett forum
be a man for crying out loud!

Jag sa bara min åsikt.
Jag säger inget går bara förbi.


gå inte bara förbii :(
säg emot säg ge mig en anledning till att jag är rasse?
om dom säjer din jacka?
säg; så oallmänbildade att ni tar förgivet att en jacka är ett bevis på att man är razze.
sen gåru förbi :)

Jah Kille, 34 år

8 989 forumsinlägg

Skrivet:
25 december 2009 kl. 00:05
Jah Kille, 34 år

Citat från imEMO


"95% av alla offer för personrån är etniska svenskar; förövarna är i nio fall av tio invandrare."

källa: polisen samt SÄPOs författningsrapport


hade ni försvarat er när de försöker råna så hade det aldrig funnits såna siffror..

CarlMikael Kille, 29 år

583 forumsinlägg

Skrivet:
25 december 2009 kl. 00:06
CarlMikael Kille, 29 år

Citat från lapdanceboy


Citat från Winterkingdom

Citat från lapdanceboy

Citat från Winterkingdom

typ för att dom kommer hit i Kriminaletet , paperlösa , står i centrum kallar en svenne jävel + att varenda jävel ställer sig i en ring på typ 20 pers och kallar mig razze för jag har skin jacka :O.

get over it och sluta böla och va en man och säg emot då?!
än att komma in på ec och waina över dom på ett forum
be a man for crying out loud!

Jag sa bara min åsikt.
Jag säger inget går bara förbi.

gå inte bara förbii :(
säg emot säg ge mig en anledning till att jag är rasse?
om dom säjer din jacka?
säg; så oallmänbildade att ni tar förgivet att en jacka är ett bevis på att man är razze.
sen gåru förbi :)


Haha ska komma ihåg det !

pSilent Kille, 32 år

9 995 forumsinlägg

Skrivet:
25 december 2009 kl. 00:06
pSilent Kille, 32 år

Citat från Jah


Citat från imEMO

"95% av alla offer för personrån är etniska svenskar; förövarna är i nio fall av tio invandrare."

källa: polisen samt SÄPOs författningsrapport

hade ni försvarat er när de försöker råna så hade det aldrig funnits såna siffror..


så du menar att man ska börja slåss ensam mot 5-6 st blattar som är vana å slåss?
nej, de är de inte värt

PRINSALI Kille, 34 år

1 102 forumsinlägg

Skrivet:
25 december 2009 kl. 00:07
PRINSALI Kille, 34 år

Citat från imEMO


Citat från Jah

Citat från imEMO

"95% av alla offer för personrån är etniska svenskar; förövarna är i nio fall av tio invandrare."

källa: polisen samt SÄPOs författningsrapport

hade ni försvarat er när de försöker råna så hade det aldrig funnits såna siffror..

så du menar att man ska börja slåss ensam mot 5-6 st blattar som är vana å slåss?
nej, de är de inte värt



men håll käften du
du vet ingenting
jag ÄR blatte jag vet nog mer.
haha jag slåss inte?
pff som är vana vid att slåss omg årets!
ska skriva ner den och komma ihåg den
puss

pSilent Kille, 32 år

9 995 forumsinlägg

Skrivet:
25 december 2009 kl. 00:08
pSilent Kille, 32 år

Citat från lapdanceboy


Citat från imEMO

Citat från Jah

Citat från imEMO

"95% av alla offer för personrån är etniska svenskar; förövarna är i nio fall av tio invandrare."

källa: polisen samt SÄPOs författningsrapport

hade ni försvarat er när de försöker råna så hade det aldrig funnits såna siffror..

så du menar att man ska börja slåss ensam mot 5-6 st blattar som är vana å slåss?
nej, de är de inte värt


men håll käften du
du vet ingenting
jag ÄR blatte jag vet nog mer.
haha jag slåss inte?
pff som är vana vid att slåss omg årets!
ska skriva ner den och komma ihåg den
puss


jag snackar inte om alla invandrare! jag snackar om dom som är delaktiga i personrån misshandel, osv

PRINSALI Kille, 34 år

1 102 forumsinlägg

Skrivet:
25 december 2009 kl. 00:09
PRINSALI Kille, 34 år

Citat från Winterkingdom


Citat från lapdanceboy

Citat från Winterkingdom

Citat från lapdanceboy

Citat från Winterkingdom

typ för att dom kommer hit i Kriminaletet , paperlösa , står i centrum kallar en svenne jävel + att varenda jävel ställer sig i en ring på typ 20 pers och kallar mig razze för jag har skin jacka :O.

get over it och sluta böla och va en man och säg emot då?!
än att komma in på ec och waina över dom på ett forum
be a man for crying out loud!

Jag sa bara min åsikt.
Jag säger inget går bara förbi.

gå inte bara förbii :(
säg emot säg ge mig en anledning till att jag är rasse?
om dom säjer din jacka?
säg; så oallmänbildade att ni tar förgivet att en jacka är ett bevis på att man är razze.
sen gåru förbi :)

Haha ska komma ihåg det !


bra!
asså jag ger dig bara ett råd som blatte själv :)
men om du verkligen inte känner för att säga emot så göre inte!
gå bara förbi då :)
förstår att det är drygt osv.
tro mig jag har varit med om det själv
dock att det varit svenskar som hoppat på mig

Jah Kille, 34 år

8 989 forumsinlägg

Skrivet:
25 december 2009 kl. 00:09
Jah Kille, 34 år

Citat från imEMO


så du menar att man ska börja slåss ensam mot 5-6 st blattar som är vana å slåss?
nej, de är de inte värt


varför inte? bättre än att tappa både sin värdighet och sin mobil.

Jah Kille, 34 år

8 989 forumsinlägg

Skrivet:
25 december 2009 kl. 00:09
Jah Kille, 34 år

Citat från Ladystar


vart bor du? i skåne är blattar iaf skit kaxiga, sen vet inte jag hur det är där du bor, men man muckar inte med blattar här nere.

för du är mes.

PRINSALI Kille, 34 år

1 102 forumsinlägg

Skrivet:
25 december 2009 kl. 00:10
PRINSALI Kille, 34 år

Citat från imEMO


Citat från lapdanceboy

Citat från imEMO

Citat från Jah

Citat från imEMO

"95% av alla offer för personrån är etniska svenskar; förövarna är i nio fall av tio invandrare."

källa: polisen samt SÄPOs författningsrapport

hade ni försvarat er när de försöker råna så hade det aldrig funnits såna siffror..

så du menar att man ska börja slåss ensam mot 5-6 st blattar som är vana å slåss?
nej, de är de inte värt


men håll käften du
du vet ingenting
jag ÄR blatte jag vet nog mer.
haha jag slåss inte?
pff som är vana vid att slåss omg årets!
ska skriva ner den och komma ihåg den
puss

jag snackar inte om alla invandrare! jag snackar om dom som är delaktiga i personrån misshandel, osv


SOM DU SÄJER ÄR 95 %
som är typ alla invandrare såattteeh..
snälla du
släng dig i vägge neller nåt


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet