Vad har ni emot invandrare egentligen?
PRINSALI
Kille, 34 år
Citat från Conatus
Citat från lapdanceboy
Citat från Conatus
Citat från lapdanceboy
Citat från Conatus
jag älskar blattar. jag tycker dom är sjukt mycket trevligarre och roligare att umgås med en svenskar.
awww! du är godhjärtat!
seru jag gillar dig redan fast jag inte känner dig :D
bara man ger blattar en chans och är trevliga mot dom så blir dom trevliga tillbaka :)
alla gillar mig, det är därför.
min farsa är rasist, typ. nej men han har något så grovt emot dom.
jag tycker det är fel.
sen så fort något händer (stöld ect.) så är det invandrarnas fel. wtf?
sen visar det sig att det barra är en blond ful schizofren svenne.
jag vill ha fler invandrare i sverige.
HAHA aww
äldre människor är fördet mesta "rasister" kanske lite å ta i.
men det är förstårligt eftersom när dom var unga fanns det inga invandrare. så a, men dom här ungdommarna på forumet som borde veta bättre klagar bara onödigt mycket :(
min pappa är 39, han är inte så gammal :)
jag tycker rasister borde avlivas. sverige är ett fritt land.
HAHA
truue rasister borde verligen avlivas. fyfan va mycket friare allt skulle va. tex jag skulle slippa behöva oroa mig att gå ut på kvällen och bli påhoppad utav ett gäng blatte hatare :(
Jah
Kille, 34 år
inte nog med att ni är heeeeeeeeeeeeelt off-topic, ni br00tal-citerar också..
PRINSALI
Kille, 34 år
Citat från Winterkingdom
typ för att dom kommer hit i Kriminaletet , paperlösa , står i centrum kallar en svenne jävel + att varenda jävel ställer sig i en ring på typ 20 pers och kallar mig razze för jag har skin jacka :O.
get over it och sluta böla och va en man och säg emot då?!
än att komma in på ec och waina över dom på ett forum
be a man for crying out loud!
CarlMikael
Kille, 29 år
Citat från lapdanceboy
Citat från Winterkingdom
typ för att dom kommer hit i Kriminaletet , paperlösa , står i centrum kallar en svenne jävel + att varenda jävel ställer sig i en ring på typ 20 pers och kallar mig razze för jag har skin jacka :O.
get over it och sluta böla och va en man och säg emot då?!
än att komma in på ec och waina över dom på ett forum
be a man for crying out loud!
Jag sa bara min åsikt.
Jag säger inget går bara förbi.
pSilent
Kille, 32 år
Citat från lapdanceboy
Citat från Conatus
Citat från lapdanceboy
Citat från Conatus
Citat från lapdanceboy
Citat från Conatus
jag älskar blattar. jag tycker dom är sjukt mycket trevligarre och roligare att umgås med en svenskar.
awww! du är godhjärtat!
seru jag gillar dig redan fast jag inte känner dig :D
bara man ger blattar en chans och är trevliga mot dom så blir dom trevliga tillbaka :)
alla gillar mig, det är därför.
min farsa är rasist, typ. nej men han har något så grovt emot dom.
jag tycker det är fel.
sen så fort något händer (stöld ect.) så är det invandrarnas fel. wtf?
sen visar det sig att det barra är en blond ful schizofren svenne.
jag vill ha fler invandrare i sverige.
HAHA aww
äldre människor är fördet mesta "rasister" kanske lite å ta i.
men det är förstårligt eftersom när dom var unga fanns det inga invandrare. så a, men dom här ungdommarna på forumet som borde veta bättre klagar bara onödigt mycket :(
min pappa är 39, han är inte så gammal :)
jag tycker rasister borde avlivas. sverige är ett fritt land.
HAHA
truue rasister borde verligen avlivas. fyfan va mycket friare allt skulle va. tex jag skulle slippa behöva oroa mig att gå ut på kvällen och bli påhoppad utav ett gäng blatte hatare :(
du erkände nyss att du oxå var rasist.
därför borde du avlivas?
de är inte rätt metod att avliva folk, sry.
jag tror att de är fler svenskar som är oroliga att bli påhoppade än svenskar. och de bör vi vara, jag lägger till samma text jag skrev förut:
"95% av alla offer för personrån är etniska svenskar; förövarna är i nio fall av tio invandrare."
källa: polisen samt SÄPOs författningsrapport
PRINSALI
Kille, 34 år
Citat från Winterkingdom
Citat från lapdanceboy
Citat från Winterkingdom
typ för att dom kommer hit i Kriminaletet , paperlösa , står i centrum kallar en svenne jävel + att varenda jävel ställer sig i en ring på typ 20 pers och kallar mig razze för jag har skin jacka :O.
get over it och sluta böla och va en man och säg emot då?!
än att komma in på ec och waina över dom på ett forum
be a man for crying out loud!
Jag sa bara min åsikt.
Jag säger inget går bara förbi.
gå inte bara förbii :(
säg emot säg ge mig en anledning till att jag är rasse?
om dom säjer din jacka?
säg; så oallmänbildade att ni tar förgivet att en jacka är ett bevis på att man är razze.
sen gåru förbi :)
CarlMikael
Kille, 29 år
Citat från lapdanceboy
Citat från Winterkingdom
Citat från lapdanceboy
Citat från Winterkingdom
typ för att dom kommer hit i Kriminaletet , paperlösa , står i centrum kallar en svenne jävel + att varenda jävel ställer sig i en ring på typ 20 pers och kallar mig razze för jag har skin jacka :O.
get over it och sluta böla och va en man och säg emot då?!
än att komma in på ec och waina över dom på ett forum
be a man for crying out loud!
Jag sa bara min åsikt.
Jag säger inget går bara förbi.
gå inte bara förbii :(
säg emot säg ge mig en anledning till att jag är rasse?
om dom säjer din jacka?
säg; så oallmänbildade att ni tar förgivet att en jacka är ett bevis på att man är razze.
sen gåru förbi :)
Haha ska komma ihåg det !
pSilent
Kille, 32 år
Citat från Jah
Citat från imEMO
"95% av alla offer för personrån är etniska svenskar; förövarna är i nio fall av tio invandrare."
källa: polisen samt SÄPOs författningsrapport
hade ni försvarat er när de försöker råna så hade det aldrig funnits såna siffror..
så du menar att man ska börja slåss ensam mot 5-6 st blattar som är vana å slåss?
nej, de är de inte värt
PRINSALI
Kille, 34 år
Citat från imEMO
Citat från Jah
Citat från imEMO
"95% av alla offer för personrån är etniska svenskar; förövarna är i nio fall av tio invandrare."
källa: polisen samt SÄPOs författningsrapport
hade ni försvarat er när de försöker råna så hade det aldrig funnits såna siffror..
så du menar att man ska börja slåss ensam mot 5-6 st blattar som är vana å slåss?
nej, de är de inte värt
men håll käften du
du vet ingenting
jag ÄR blatte jag vet nog mer.
haha jag slåss inte?
pff som är vana vid att slåss omg årets!
ska skriva ner den och komma ihåg den
puss
pSilent
Kille, 32 år
Citat från lapdanceboy
Citat från imEMO
Citat från Jah
Citat från imEMO
"95% av alla offer för personrån är etniska svenskar; förövarna är i nio fall av tio invandrare."
källa: polisen samt SÄPOs författningsrapport
hade ni försvarat er när de försöker råna så hade det aldrig funnits såna siffror..
så du menar att man ska börja slåss ensam mot 5-6 st blattar som är vana å slåss?
nej, de är de inte värt
men håll käften du
du vet ingenting
jag ÄR blatte jag vet nog mer.
haha jag slåss inte?
pff som är vana vid att slåss omg årets!
ska skriva ner den och komma ihåg den
puss
jag snackar inte om alla invandrare! jag snackar om dom som är delaktiga i personrån misshandel, osv
PRINSALI
Kille, 34 år
Citat från Winterkingdom
Citat från lapdanceboy
Citat från Winterkingdom
Citat från lapdanceboy
Citat från Winterkingdom
typ för att dom kommer hit i Kriminaletet , paperlösa , står i centrum kallar en svenne jävel + att varenda jävel ställer sig i en ring på typ 20 pers och kallar mig razze för jag har skin jacka :O.
get over it och sluta böla och va en man och säg emot då?!
än att komma in på ec och waina över dom på ett forum
be a man for crying out loud!
Jag sa bara min åsikt.
Jag säger inget går bara förbi.
gå inte bara förbii :(
säg emot säg ge mig en anledning till att jag är rasse?
om dom säjer din jacka?
säg; så oallmänbildade att ni tar förgivet att en jacka är ett bevis på att man är razze.
sen gåru förbi :)
Haha ska komma ihåg det !
bra!
asså jag ger dig bara ett råd som blatte själv :)
men om du verkligen inte känner för att säga emot så göre inte!
gå bara förbi då :)
förstår att det är drygt osv.
tro mig jag har varit med om det själv
dock att det varit svenskar som hoppat på mig
PRINSALI
Kille, 34 år
Citat från imEMO
Citat från lapdanceboy
Citat från imEMO
Citat från Jah
Citat från imEMO
"95% av alla offer för personrån är etniska svenskar; förövarna är i nio fall av tio invandrare."
källa: polisen samt SÄPOs författningsrapport
hade ni försvarat er när de försöker råna så hade det aldrig funnits såna siffror..
så du menar att man ska börja slåss ensam mot 5-6 st blattar som är vana å slåss?
nej, de är de inte värt
men håll käften du
du vet ingenting
jag ÄR blatte jag vet nog mer.
haha jag slåss inte?
pff som är vana vid att slåss omg årets!
ska skriva ner den och komma ihåg den
puss
jag snackar inte om alla invandrare! jag snackar om dom som är delaktiga i personrån misshandel, osv
SOM DU SÄJER ÄR 95 %
som är typ alla invandrare såattteeh..
snälla du
släng dig i vägge neller nåt
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet