Tjejsnack.
FOOLISHJEN
Tjej, 33 år
Citat från xamandax
Vadå hängt ut?
Ingenting särskilt hände i måndags, det är ju det som är själva grejen.[/i]
Du sitter just nu och pratar om ett tidigare förhållande på ett forum, du är medveten om det va?
För att citera "men sen i måndags hände något utan att jag ens visste om det typ."
Du svarar att inget speciellt hände i måndags.
Om nu inget speciellt hände, varför ansåg du att det var relevant att nämna?
Din logik är obestridlig.
baajs
Tjej, 31 år
Citat från NillaNanic
Citat från sanniie
ååååååh viva la bam på mtv nu!
Ah måste titta, måste även skryta lite om att jag har sett alla avnitt! :D
niiiiiice :D
Nilla
Tjej, 31 år
Citat från sanniie
Citat från NillaNanic
Citat från sanniie
ååååååh viva la bam på mtv nu!
Ah måste titta, måste även skryta lite om att jag har sett alla avnitt! :D
niiiiiice :D
Tihi Jaa c:
FOOLISHJEN
Tjej, 33 år
Citat från starship
Nu ska jag gråta mig till sömns. Godnatt.
/patetisk_chey_EC
Vad tråkigt.
Nu kommer jag sitta uppe hela natten och vara ledsen för din skull.
doe
31 år
Tycker att det borde finnas bindor/tamponger på skoltoaletterna.
ZEEL
30 år
Den enda gången jag behövt en extra så var sköterskan borta på kurs. "=)"
FOOLISHJEN
Tjej, 33 år
Eller så tar man P-piller och har en sådan tur att mensen försvinner!
Fittkrans
Tjej, 30 år
Det suger lite grann att vi bara har skolsyster på skolan 3 dagar i veckan -.- Som om folk skulle passa på att må dåligt just de dagarna.
Reviendra
Tjej, 36 år
Nu är jag arg på UM igen!
de har LUNCHSTÄNGT
mellan tolv och ett.
så om man nu vill passa på att besöka ungdomsmottagningen på lunchrasten i skolan (och slippa skolka eller whatever) så går det inte!
SaraLouise
31 år
Citat från Reviendra
Nu är jag arg på UM igen!
de har LUNCHSTÄNGT
mellan tolv och ett.
så om man nu vill passa på att besöka ungdomsmottagningen på lunchrasten i skolan (och slippa skolka eller whatever) så går det inte!
jag gick dit i julas och behövde ett akut p-piller, men då sa hon som jobbade där att dom bara släppte in bokade besök eller akuta, sen la hon på luren. vi ringde upp igen och sa att det var ganska akut eftersom att det var två dagar sen, svaret vi fick var att hon "inte orkade" och att vi gott fick traska till apoteket och betala 160:-. Blev lite lagom arg.
SEYMOUR
Tjej, 31 år
^Fyfan vad dåligt...
SaraLouise
31 år
blev så djävla förbannad...
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet