Tjejsnack.

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
FOOLISHJEN Tjej, 33 år

3 817 forumsinlägg

Skrivet:
3 oktober 2010 kl. 00:42
FOOLISHJEN Tjej, 33 år

Citat från xamandax


Vadå hängt ut?
Ingenting särskilt hände i måndags, det är ju det som är själva grejen.[/i]

Du sitter just nu och pratar om ett tidigare förhållande på ett forum, du är medveten om det va?
För att citera "men sen i måndags hände något utan att jag ens visste om det typ."
Du svarar att inget speciellt hände i måndags.
Om nu inget speciellt hände, varför ansåg du att det var relevant att nämna?

Din logik är obestridlig.

baajs Tjej, 31 år

2 999 forumsinlägg

Skrivet:
3 oktober 2010 kl. 00:52
baajs Tjej, 31 år

Citat från NillaNanic


Citat från sanniie

ååååååh viva la bam på mtv nu!

Ah måste titta, måste även skryta lite om att jag har sett alla avnitt! :D


niiiiiice :D

Nilla Tjej, 31 år

638 forumsinlägg

Skrivet:
3 oktober 2010 kl. 00:53
Nilla Tjej, 31 år

Citat från sanniie


Citat från NillaNanic

Citat från sanniie

ååååååh viva la bam på mtv nu!

Ah måste titta, måste även skryta lite om att jag har sett alla avnitt! :D

niiiiiice :D


Tihi Jaa c:

Cornis Tjej, 36 år

1 394 forumsinlägg

Skrivet:
3 oktober 2010 kl. 01:13
Cornis Tjej, 36 år

Citat från starship


Nu ska jag gråta mig till sömns. Godnatt.

/patetisk_chey_EC


Tönt, väx upp, finns bättre sätt att få uppmärksamhet på

FOOLISHJEN Tjej, 33 år

3 817 forumsinlägg

Skrivet:
3 oktober 2010 kl. 01:49
FOOLISHJEN Tjej, 33 år

Citat från starship


Nu ska jag gråta mig till sömns. Godnatt.

/patetisk_chey_EC


Vad tråkigt.
Nu kommer jag sitta uppe hela natten och vara ledsen för din skull.

doe 31 år

4 134 forumsinlägg

Skrivet:
3 oktober 2010 kl. 02:12
doe 31 år

Tycker att det borde finnas bindor/tamponger på skoltoaletterna.

Cornis Tjej, 36 år

1 394 forumsinlägg

Skrivet:
3 oktober 2010 kl. 02:16
Cornis Tjej, 36 år

Citat från GNR


Tycker att det borde finnas bindor/tamponger på skoltoaletterna.

Brukar det inte göra det inne i toaletten vid skolsköterskan? Det har det gjort på mina skolor i alla fall :)

ZEEL 30 år

2 174 forumsinlägg

Skrivet:
3 oktober 2010 kl. 02:29
ZEEL 30 år

Den enda gången jag behövt en extra så var sköterskan borta på kurs. "=)"

FOOLISHJEN Tjej, 33 år

3 817 forumsinlägg

Skrivet:
3 oktober 2010 kl. 02:31
FOOLISHJEN Tjej, 33 år

Eller så tar man P-piller och har en sådan tur att mensen försvinner!

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
3 oktober 2010 kl. 09:33
Fittkrans Tjej, 30 år

Det suger lite grann att vi bara har skolsyster på skolan 3 dagar i veckan -.- Som om folk skulle passa på att må dåligt just de dagarna.

Reviendra Tjej, 36 år

8 725 forumsinlägg

Skrivet:
3 oktober 2010 kl. 12:03
Reviendra Tjej, 36 år

Nu är jag arg på UM igen!
de har LUNCHSTÄNGT
mellan tolv och ett.
så om man nu vill passa på att besöka ungdomsmottagningen på lunchrasten i skolan (och slippa skolka eller whatever) så går det inte!

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
3 oktober 2010 kl. 12:04
Fittkrans Tjej, 30 år

Citat från Reviendra


Nu är jag arg på UM igen!
de har LUNCHSTÄNGT
mellan tolv och ett.
så om man nu vill passa på att besöka ungdomsmottagningen på lunchrasten i skolan (och slippa skolka eller whatever) så går det inte!


Jag tycker det är dumt att de har drop-in så sällan...

SaraLouise 31 år

4 883 forumsinlägg

Skrivet:
3 oktober 2010 kl. 12:55
SaraLouise 31 år

Citat från Reviendra


Nu är jag arg på UM igen!
de har LUNCHSTÄNGT
mellan tolv och ett.
så om man nu vill passa på att besöka ungdomsmottagningen på lunchrasten i skolan (och slippa skolka eller whatever) så går det inte!


jag gick dit i julas och behövde ett akut p-piller, men då sa hon som jobbade där att dom bara släppte in bokade besök eller akuta, sen la hon på luren. vi ringde upp igen och sa att det var ganska akut eftersom att det var två dagar sen, svaret vi fick var att hon "inte orkade" och att vi gott fick traska till apoteket och betala 160:-. Blev lite lagom arg.

SEYMOUR Tjej, 31 år

1 114 forumsinlägg

Skrivet:
3 oktober 2010 kl. 13:05
SEYMOUR Tjej, 31 år

^Fyfan vad dåligt...

SaraLouise 31 år

4 883 forumsinlägg

Skrivet:
3 oktober 2010 kl. 13:06
SaraLouise 31 år

blev så djävla förbannad...


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet